eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grodzisk Mazowiecki › Przetarg nieograniczony naUsługę sprzątania i utrzymania czystości powierzchni wewnętrznych w budynku Sadu Rejonowego w Grodzisku Mazowieckim oraz świadczenie usługi palenia w piecach koksowych centralnego ogrzewania

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-07-28

Grodzisk Mazowiecki: Przetarg nieograniczony na: Usługę sprzątania i utrzymania czystości powierzchni wewnętrznych w budynku Sadu Rejonowego w Grodzisku Mazowieckim oraz świadczenie usługi palenia w piecach koksowych centralnego ogrzewania
Numer ogłoszenia: 121711 - 2009; data zamieszczenia: 28.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy w Grodzisku Mazowieckim , ul. Władysława Bartniaka 21/23, 05-825 Grodzisk Mazowiecki, woj. mazowieckie, tel. 0-22 755-20-63, faks 0-22 755-57-63.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.warszawa.so.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na: Usługę sprzątania i utrzymania czystości powierzchni wewnętrznych w budynku Sadu Rejonowego w Grodzisku Mazowieckim oraz świadczenie usługi palenia w piecach koksowych centralnego ogrzewania.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia, objętym niniejszym postępowaniem, jest świadczenie usług z zakresu sprzątania i utrzymywania czystości w budynku Sadu Rejonowego w Grodzisku Mazowieckim oraz świadczenie usługi palenia w piecach koksowych centralnego ogrzewania.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00 - Usługi sprzątania 98.30.00.00 - Różne usługi .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy składający ważną ofertę, którzy spełniają przesłanki z art.22 ust. 1 ustawy, tzn.: a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie c)posiadają potencjał techniczny tzn. dysponują profesjonalnym sprzętem do sprzątania wewnętrznego: odkurzacze przemysłowe (do sprzątania na sucho i na mokro, w tym co najmniej jeden odkurzacz wodny z filtrem typu HEPA (lub równoważnym) - co najmniej jeden odkurzacz na jedną osobę sprzątającą. Wykonawca wyposaży osoby sprzątające w: profesjonalne wózki serwisowe z możliwością przewożenia wiader, mopów, innego potrzebnego sprzętu i środków - co najmniej 1 wózek dla jednej osoby sprzątającej, profesjonalne narzędzia zamiatające, myjące, szorujące, polerujące. d)a także dysponują osobami zdolnymi do wy?konania zamówienia (dot. usługi sprzątania: wykonawca zapewni odpowiednią do zakresu zamówienia liczbę pracowników tzn. taką liczbę osób, jaka jest niezbędna do starannego, należytego i kompleksowego wykonania przedmiotu zamówienia, odpowiednio do wielkości powierzchni podlegającej sprzątaniu w określonym przez zamawiającego czasie (min. 4 osoby), dot. usługi palenia w piecach CO: wykonawca zapewni odpowiednią do zakresu zamówienia liczbę pracowników tzn. taką liczbę osób, jaka jest niezbędna do starannego, należytego i kompleksowego wykonania przedmiotu zamówienia, odpowiednio do wielkości powierzchni podlegającej sprzątaniu w określonym przez zamawiającego czasie (min. 2 osoby) ). Wykonawca skieruje do realizacji przedmiotu zamówienia osoby nie karane; e)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za?pewniającej wykonanie zamówienia; f)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; g)wykonawca zapewni każdej osobie wykonującej usługę odzież ochronną, estetyczną i odpowiadającą powadze instytucji Zamawiającego a także imienny identyfikator. h)w zakresie usługi palenia w piecach CO Wykonawca skieruje do wykonania przedmiotu umowy osoby posiadające świadectwo kwalifikacyjne E (o którym mowa w rozporządzeniu Ministra Gospodarki i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz. U. Nr 89, poz. 828)) w zakresie zapewnienia właściwej temperatury w instalacji centralnego ogrzewania (Grupa 2 Urządzenia wytwarzające, przetwarzające, przesyłające i zużywające ciepło oraz inne urządzenia energetyczne 1) kotły wodne na paliwa stałe o mocy powyżej 50 kW wraz z urządzeniami pomocniczymi do 373 k; 2) aparatura kontrolno - pomiarowa i urządzenia automatycznej regulacji do urządzeń i instalacji wymienionych w pkt. 1). Świadectwo kwalifikacyjne musi być ważne w całym okresie realizacji przedmiotu umowy. W przypadku gdy ważność świadectwa kwalifikacyjnego wygasa przed terminem zakończenia realizacji umowy, Wykonawca zobowiązany jest do złożenia pisemnego oświadczenia o jego przedłużeniu - dla min. 2 pracowników..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewiden?cji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b)zaświadczenia właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; c)wykaz co najmniej dwóch usług (dla usługi sprzątania) , zrealizowanych lub realizowanych w okresie ostatnich trzech lat (tj. sierpień 2006 - lipiec 2009), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia (sprzątanie i utrzymywanie czystości pomieszczeń biurowych) o powierzchni min 1500 m2.(nie będą zliczane min. hale produkcyjne, sportowe, magazynowe, składowe, centra handlowe, hotele, tereny zewnętrzne itp.) z podaniem: charakteru obiektu, powierzchni sprzątanej, zakresu świadczonych usług, daty rozpoczęcia i ewentualnie zakończenia, odbiorcy. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że usługi zostały wykonane, bądź są wykonywane należycie w okresie co najmniej 12 miesięcy każda - Załącznik nr 5 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia; d)polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę co najmniej 100.000,00 zł w okresie realizacji przedmiotu zamówienia, a w przypadku krótszego okresu ubezpieczenia i/lub niższej wartości ubezpieczenia oświadczenie o zobowiązaniu się do jego przedłużenia lub podwyższenia; e)wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca, niezbędnych do prawidłowego i należytego wykonania usługi, z proponowaną przez wykonawcę ilością i rodzajem sprzętu i urządzeń (załącznik nr.6 do SIWZ); f)wykaz środków czystości i chemicznych oraz higienicznych przewidzianych przez wykonawcę do prawidłowego wykonania zamówienia, zgodnie z wymogami w opisie przedmiotu zamówienia. g)świadectwo kwalifikacyjne E (o którym mowa w rozporządzeniu Ministra Gospodarki i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz. U. Nr 89, poz. 828)) dla osób skierowanych do realizacji przedmiotu umowy w zakresie zapewnienia właściwej temperatury w instalacji centralnego ogrzewania (Grupa 2 Urządzenia wytwarzające, przetwarzające, przesyłające i zużywające ciepło oraz inne urządzenia energetyczne 1) kotły wodne na paliwa stałe o mocy powyżej 50 kW wraz z urządzeniami pomocniczymi do 373 k; 2) aparatura kontrolno - pomiarowa i urządzenia automatycznej regulacji do urządzeń i instalacji wymienionych w pkt. 1). Świadectwo kwalifikacyjne musi być ważne w całym okresie realizacji przedmiotu umowy. W przypadku gdy ważność świadectwa kwalifikacyjnego wygasa przed terminem zakończenia realizacji umowy, Wykonawca zobowiązany jest do złożenia pisemnego oświadczenia o jego przedłużeniu - dla min. 2 pracowników; h)Wykaz pracowników skierowanych do realizacji przedmiotu zamówienia, zarówno w zakresie sprzątania jak również palenia w kotłach CO, stanowiący załącznik nr 7 do SIWZ. 2) Wymagane jest złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych, zgodnie z art. 44 ustawy, na formularzu stanowiącym załącznik nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.warszawa.so.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sąd Rejonowy w Grodzisku Mazowieckim ul. Bartniaka 21/23 05-825 Grodzisk Mazowiecki pok.202.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.08.2009 godzina 10:30, miejsce: Sąd Rejonowy w Grodzisku Mazowieckim ul. Bartniaka 21/23 05-825 Grodzisk Mazowiecki pok.202.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.