To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-06-24
Choszczno: Świadczenie usług szkoleniowych oraz doradztwa podstawowego i specjalistycznego w ramach projektu pn. Nie trać czasu-załóż własną firmę spełniaj się zawodowo ! III - współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Numer ogłoszenia: 121709 - 2013; data zamieszczenia: 24.06.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 521732 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Choszcznie, ul. Nadbrzeżna 2, 73-200 Choszczno, woj. zachodniopomorskie, tel. 95 7657011, 12, 13, faks 95 7652093.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług szkoleniowych oraz doradztwa podstawowego i specjalistycznego w ramach projektu pn. Nie trać czasu-załóż własną firmę spełniaj się zawodowo ! III - współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Świadczenie usług szkoleniowych i doradztwa podstawowego i specjalistycznego w ramach projektu pn. Nie trać czasu-załóż własną firmę spełniaj się zawodowo! III - współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Działanie 6.2 PO KL realizowanego przez Powiat Choszczeński/ Starostwo Powiatowe w Choszcznie na podstawie umowy nr UDA-POKL.06.02.00-32-018/12-00. Jednostka 1 godzina używana w SIWZ odpowiada czasowo 45 minutom. Ilekroć w SIWZ jest mowa o: - projekcie - należy przez to rozumieć projekt pn. Nie trać czasu-załóż własną firmę spełniaj się zawodowo! III - współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Działanie 6.2 PO KL realizowany przez Powiat Choszczeński Starostwo Powiatowe w Choszcznie na podstawie umowy nr UDA-POKL.06.02.00-32-01812-00; - wniosku - należy przez to rozumieć wniosek nr WND- POKL.06.02.00-32-01812 złożony przez Powiat Choszczeński Starostwo Powiatowe w Choszcznie w projekcie pn.Nie trać czasu-załóż własną firmę spełniaj się zawodowo! III - współfinansowanym ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Działanie 6.2 PO KL realizowanym przez Powiat Choszczeński Starostwo Powiatowe w Choszcznie na podstawie umowy nr UDA-POKL.06.02.00-32-01812-00; - harmonogramie realizacji projektu - należy przez to rozumieć harmonogram realizacji projektu pn. Nie trać czasu-załóż własną firmę spełniaj się zawodowo! III - współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Działanie 6.2 PO KL realizowanego przez Powiat Choszczeński Starostwo Powiatowe w Choszcznie na podstawie umowy nr UDA-POKL.06.02.00-32-01812-00 Harmonogram realizacji projektu jest do wglądu w Biurze Projektu w Choszcznie przy ul. Bolesława Chrobrego 27 A oraz dostępny na stronie internetowej Starostwa Powiatowego w Choszcznie http:www.powiatchoszczno.plprojekt Zamawiający podzielił zamówienie na 21 części ze względu na specyfikę udzielanego wsparcia:.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe 85.31.23.20 - Usługi doradztwa .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Działania 6.2 PO KL realizowanego przez Powiat Choszczeński Starostwo Powiatowe Nr umowy na dofinansowanie: UDA-POKL.06.02.00-32-018 12-00,.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Świadczenie usługi doradczej - Ekonomista -członek komisji rekrutacyjnej
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.01.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Piotr Kamela, ul. Kopernika 26, 73-200 Choszczno, kraj/woj. zachodniopomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1500,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1500,00
Oferta z najniższą ceną: 1500,00 / Oferta z najwyższą ceną: 14752,62
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Świadczenie usługi doradczej - Doradca zawodowy-Członek komisji rekrutacyjnej
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.01.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Sylwia Telatyńska, ul. 22 Lipca 19/1, 73-200 Choszczno, kraj/woj. zachodniopomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 960,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 660,00
Oferta z najniższą ceną: 660,00 / Oferta z najwyższą ceną: 3654,06
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: Świadczenie usługi doradczej - Psycholog - członek komisji rekrutacyjnej
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.01.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Katarzyna Subocz, ul. Artylerzystów 14, 73-200 Choszczno, kraj/woj. zachodniopomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1500,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1350,00
Oferta z najniższą ceną: 1350,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1350,00
Waluta: PLN.
Część NR: 7
Nazwa: Świadczenie usługi szkoleniowej - szkolenie nt. Zasady równości szans kobiet i mężczyzn
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.01.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Questus Robert Kozielski, ul. Organizacji WiN 83/7, 31-811 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 960,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 492,00
Oferta z najniższą ceną: 492,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1600,00
Waluta: PLN.
Część NR: 8
Nazwa: Świadczenie usługi doradczej - doradca zawodowy prowadzący spotkania indywidualne
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.01.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Sylwia Telatyńska, ul. 22 Lipca 19/1, 73-200 Choszczno, kraj/woj. zachodniopomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 21600,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 12600,00
Oferta z najniższą ceną: 12600,00 / Oferta z najwyższą ceną: 19800,00
Waluta: PLN.
Część NR: 9
Nazwa: Świadczenie usługi doradczej - doradca zawodowy prowadzący spotkania grupowe
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.01.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Sylwia Telatyńska, ul. 22 Lipca 19/1, 73-200 Choszczno, kraj/woj. zachodniopomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4800,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2880,00
Oferta z najniższą ceną: 2880,00 / Oferta z najwyższą ceną: 5280,00
Waluta: PLN.
Część NR: 10
Nazwa: Świadczenie usługi szkoleniowej - wykładowca przedmiotu ABC przedsiębiorczości - teoria
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.01.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 13.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Wasiłek Teresa Centrum Edukacyjne Omnibus, ul. Chrobrego 8a/23, 73-110 Stargard Szcz., kraj/woj. zachodniopomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 12960,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 5140,00
Oferta z najniższą ceną: 5140,00 / Oferta z najwyższą ceną: 18479,52
Waluta: PLN.
Część NR: 12
Nazwa: Świadczenie usługi szkoleniowej - wykładowca przedmiotu Marketing i negocjacje
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.01.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 11.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Wasiłek Teresa Centrum Edukacyjne Omnibus, ul. Chrobrego 8a/23, 73-110 Stargard Szcz., kraj/woj. zachodniopomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8640,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2880,00
Oferta z najniższą ceną: 2880,00 / Oferta z najwyższą ceną: 12480,00
Waluta: PLN.
Część NR: 13
Nazwa: Świadczenie usługi szkoleniowej - wykładowca przedmiotu Zewnętrzne źródła dofinansowania działalności gospodarczej
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.01.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 11.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Wasiłek Teresa Centrum Edukacyjne Omnibus, ul. Chrobrego 8a/23, 73-110 Stargard Szcz., kraj/woj. zachodniopomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2160,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 856,80
Oferta z najniższą ceną: 856,80 / Oferta z najwyższą ceną: 3837,60
Waluta: PLN.
Część NR: 14
Nazwa: Świadczenie usługi szkoleniowej - wykładowca indywidualnych konsultacji biznes planów w ramach specjalistycznego doradztwa
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.01.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Biuro Obsługi Projektów Europejskich Progres- Artur Witkowski, ul. marszałka Focha 24/4, 85-070 Bydgoszcz, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5400,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 3000,00
Oferta z najniższą ceną: 3000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 9594,00
Waluta: PLN.
Część NR: 15
Nazwa: Świadczenie usługi szkoleniowej - wykładowca indywidualnych konsultacji biznes planów w ramach specjalistycznego doradztwa
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.01.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BIURO OBSŁUGI PROJEKTÓW EUROPEJSKICH EUROPROGRES ARTUR WITKOWSKI
jakie przetargi wygrała firma
BIURO OBSŁUGI PROJEKTÓW EUROPEJSKICH EUROPROGRES ARTUR WITKOWSKI
- Biuro Obsługi Projektów Europejskich Europrogres Artur Witkowski, ul. Marszałka Focha 24/4, 85-070 Bydgoszcz, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5400,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 3600,00
Oferta z najniższą ceną: 3600,00 / Oferta z najwyższą ceną: 9594,00
Waluta: PLN.
Część NR: 16
Nazwa: Świadczenie usługi doradczej - Członek Komisji Oceny Wniosków o przyznanie wsparcia finansowego, podstawowego wsparcia pomostowego oraz przedłużonego wsparcia pomostowego - doradca ds. przedsiębiorczości
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.01.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Wiarygodny Partner Agnieszka Filipiak, Jaroszyn 33, 62-406 Lądek, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 15000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 7500,00
Oferta z najniższą ceną: 7500,00 / Oferta z najwyższą ceną: 22140,00
Waluta: PLN.
Część NR: 17
Nazwa: Świadczenie usługi doradczej - Członek Komisji Oceny Wniosków o przyznanie wsparcia finansowego, podstawowego wsparcia pomostowego oraz przedłużonego wsparcia pomostowego - doradca ds. przedsiębiorczości
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.01.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Wiarygodny Partner Agnieszka Filipiak, Jaroszyn 33, 62-406 Lądek, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 15000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 7500,00
Oferta z najniższą ceną: 7500,00 / Oferta z najwyższą ceną: 22140,00
Waluta: PLN.
Część NR: 20
Nazwa: Świadczenie usługi doradczej - Specjalista w ramach specjalistycznego wsparcia szkoleniowo - doradczego, doradztwo księgowe
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.01.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Biuro Rachunkowe Profit Joanna Szyszkowska, ul. Kościuszki 26, 73-200 Choszczno, kraj/woj. zachodniopomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 15000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 10332,00
Oferta z najniższą ceną: 10332,00 / Oferta z najwyższą ceną: 27490,50
Waluta: PLN.
Część NR: 21
Nazwa: Specjalista w ramach specjalistycznego wsparcia szkoleniowo - doradczego, doradztwo prawne
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.01.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MAGDALENA PUDAKIEWICZ KANCELARIA RADCY PRAWNEGO
jakie przetargi wygrała firma
MAGDALENA PUDAKIEWICZ KANCELARIA RADCY PRAWNEGO
- Kancelaria Radcy Prawnego Magdalena Pudakiewicz, ul. Bohaterów Warszawy 15/8, 73-200 Choszczno, kraj/woj. zachodniopomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 15000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 15000,00
Oferta z najniższą ceną: 15000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 15000,00
Waluta: PLN.
Część NR: 11
Nazwa: Świadczenie usługi szkoleniowej - wykładowca przedmiotu ABC przedsiębiorczości - warsztaty
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.01.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 12.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Wasiłek Teresa Centrum Edukacyjne Omnibus, ul. Chrobrego 8a/23, 73-110 Stargard Szcz., kraj/woj. zachodniopomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 23040,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 10281,60
Oferta z najniższą ceną: 10281,60 / Oferta z najwyższą ceną: 35069,76
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z CHOSZCZNA
- Dostawa samochodu 7-osobowego ciężarowego z podwójną kabiną i skrzynią ładunkową przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych
- Budowę Regionalnego Centrum Szkoleniowego OSP w Gminie Choszczno w systemie zaprojektuj i wybuduj - II postępowanie
więcej: przetargi w Choszcznie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie grupowego szkolenia dla 6 osób bezrobotnych w zakresie "Opiekun osób starszych i niepełnosprawnych z modułem ECDL BASE B2" .
- Przeprowadzenie szkolenia dla kadry dydaktycznej PK pn. "GWO and safety training onshore & offshore" w ramach projektu nr FERS.01.05-IP.08-0014/23
- Organizacja i przeprowadzenie kursów/szkoleń dla uczniów i nauczycieli Zespołu Szkół Zawodowych w Przeworsku - edycja I
- Usługa szkoleniowa pt. "ABC Przedsiębiorczości" dla uczestników projektu "Aktywizacja zawodowa osób młodych bezrobotnych w wieku 18 - 29 lat, wsparcie rozwoju przedsiębiorczości"
- Przygotowanie i przeprowadzenie szkolenia online wraz z przygotowaniem materiałów szkoleniowych i prezentacji multimedialnej pt. Podstawy prawne działania zespołu interdyscyplinarnego
- Świadczenie usług z zakresu prowadzenia nauki języków obcych dla pracowników Urzędu Dozoru Technicznego w latach 2024-2026, znak sprawy ZP-DK-51/24
więcej: Usługi szkoleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.