eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piotrków Trybunalski › Zakup sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Wydziału Ksiąg Wieczystych Sądu Rejonowego w Bełchatowie i Sądu Rejonowego w Radomsku, oraz sprzętu komputerowego dla Sądu Okręgowego w Piotrkowie Trybunalskim

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-01-02

Piotrków Trybunalski: Zakup sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Wydziału Ksiąg Wieczystych Sądu Rejonowego w Bełchatowie i Sądu Rejonowego w Radomsku, oraz sprzętu komputerowego dla Sądu Okręgowego w Piotrkowie Trybunalskim
Numer ogłoszenia: 1216 - 2014; data zamieszczenia: 02.01.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 479962 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Okręgowy, ul. Słowackiego 5, 97-300 Piotrków Trybunalski, woj. łódzkie, tel. 044 6494101 do 03, faks 044 6478919.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Wydziału Ksiąg Wieczystych Sądu Rejonowego w Bełchatowie i Sądu Rejonowego w Radomsku, oraz sprzętu komputerowego dla Sądu Okręgowego w Piotrkowie Trybunalskim.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 1) Przedmiotem zamówienia jest zakup sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Wydziału Ksiąg Wieczystych Sądu Rejonowego w Bełchatowie i Sądu Rejonowego w Radomsku, oraz sprzętu komputerowego dla Sądu Okręgowego w Piotrkowie Trybunalskim w tym: - dostawa sprzętu komputerowego, - montaż sprzętu komputerowego, - przeprowadzenie szkolenia personelu. Szczegółowy opis przedmiot zamówienia stanowi załącznik nr 7 do SIWZ tj. specyfikacja techniczna. 2) Wykonawca którego oferta uznana będzie za najkorzystniejszą zobowiązany będzie przed zawarciem umowy, do przedłożenia Zamawiającemu wszystkich certyfikatów (dokumentów) wymienionych w zał. nr 8 do SIWZ tj. wymagane dokumenty. 3) Miejsce dostarczenia przedmiotu zamówienia: Sąd Rejonowy w Bełchatowie ul. Okrzei 4, 97-400 Bełchatów Sąd Rejonowy w Radomsku ul. Tysiąclecia 3, 97-500 Radomsko Sąd Okręgowy w Piotrkowie Trybunalskim ul. Słowackiego 5, 97- 300 Piotrków Tryb. Zamawiający informuje, że dokładna lista dystrybucyjna z podziałem na Sąd Rejonowy w Bełchatowie, Sąd Rejonowy w Radomsku i Sąd Okręgowy w Piotrkowie Trybunalskim, zostanie przekazana Wykonawcy w terminie 3 dni od dnia zawarcia umowy. Odbioru przedmiotu zamówienia w poszczególnych sądach dokonają osoby wskazane w liście dystrybucyjnej . 4) Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji zgodnie z załącznikiem nr 7 do SIWZ tj. specyfikacją techniczną, licząc od daty podpisania protokołów odbioru 5) Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia (umowy) własnym transportem i na własny koszt. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za ewentualne szkody powstałe w transporcie przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego. W cenę ofertową należy również wliczyć wniesienie przedmiotu zamówienia do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego oraz ich montaż. 6) Zamawiający wymaga, aby sprzęt komputerowy był nowy, sprawny technicznie, wolny od wad fizycznych i prawnych oraz nie obciążony prawem osób trzecich. 7) Ilekroć w treści SIWZ, w tym w opisie przedmiotu zamówienia, użyte są znaki towarowe, patenty lub pochodzenie a także normy, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia stosownych dokumentów potwierdzających równoważność. 8) Przez normę jakościową równoważną rozumie się taka, która potwierdza, że dostarczone produkty odpowiadają określonym norma lub specyfikacją technicznym lub poświadcza zgodność działań Wykonawcy z normami jakościowymi lub poświadcza zgodność działań Wykonawcy z równoważnymi normami jakościowymi odwołującymi się do systemów zapewnienia jakości opartych na odpowiednich normach europejskich lub potwierdza odpowiednio stosowanie przez Wykonawcę równoważnych środków zapewnienia jakości. 9) W przypadku wątpliwości dotyczących spełniania przez oferowany produkt wymagań określonych w SIWZ (np. w przypadku oferowania produktu równoważnego), Zamawiający zastrzega sobie możliwość wezwania, na etapie badania i oceny ofert, każdego z Wykonawców do dostarczenia produktu będącego przedmiotem zamówienia do siedziby wskazanej przez Zamawiającego, w celu wykonania stosownych testów. Wykonawca będzie zobowiązany, na pisemne żądanie Zamawiającego, do bezpłatnego wypożyczenia w ciągu 5 dni na okres co najmniej 5 dni sprzętu zaoferowanego w ofercie przez Wykonawcę. Zamawiający przeprowadzi stosowne testy według niżej przedstawionych warunków: testowanie zaoferowanych urządzeń przeprowadzone będzie przez pracowników Zamawiającego lub przez osobę trzecią (np. osobę/osoby firmy zewnętrznej) wybraną przez Zamawiającego (biegłego w rozumieniu art. 21 ust 4 ustawy); Zamawiający zastrzega sobie prawo do testowania, przewożenia, powierzania sprzętu osobom trzecim celem dokonania stosownych testów, jeśli uzna to za niezbędne do prawidłowej oceny przedmiotu oferty; przedmiotem testów będzie kompletny zestaw sprzętu, identyczny z zaoferowanym w przetargu. Zestaw ten będzie w dalszym postępowaniu traktowany jako wzorcowy, sprzęt dostarczony do testów musi mieć sprawne wszystkie elementy wymienione w specyfikacji. Niesprawność któregokolwiek elementu podczas testów dyskwalifikuje sprzęt. W tej sytuacji przedmiot zamówienia zostanie uznany za niespełniający warunków SIWZ. Kod CPV: 30213300-8, 48517000-5 2. Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej. 3. Zamawiający nie przewiduje przy wyborze oferty zastosowania aukcji elektronicznej. 4. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. 5. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu. 6. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia. 7. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 8. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających w wysokości nie większej niż 20% wartości zamówienia podstawowego. 9. Informacja na temat możliwości powierzenia przez wykonawcę wykonania części lub całości zamówienia podwykonawcom: Wykonawca może powierzyć wykonanie części lub całości niniejszego zamówienia podwykonawcom. 10. Wymagania stawiane Wykonawcy: 10.1 Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. 10.2 Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy, 10.3 Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem wykonawcy. 10.4 Określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax. oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. 10.5 Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.33.00-8, 48.51.70.00-5.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.12.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • SUNTAR Sp. zo.o., Ul. Boya Żeleńskiego 5b, 33-100 Tarnów, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 161365,85 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 131024,52

  • Oferta z najniższą ceną: 131024,52 / Oferta z najwyższą ceną: 156409,26

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.