To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-05-13
Otwock: Dostawa wyposażenia w niezbędny sprzęt i regały dla kuchni w SPSK im. Prof. Adama Grucy CMKP w Otwocku DZP/16/2016
Numer ogłoszenia: 121668 - 2016; data zamieszczenia: 13.05.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 22796 - 2016r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny im prof. Adama Grucy CMKP, ul. Konarskiego 13, 05-400 Otwock, woj. mazowieckie, tel. 22 7794031 w. 477, faks 22 7794031 w. 477.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wyposażenia w niezbędny sprzęt i regały dla kuchni w SPSK im. Prof. Adama Grucy CMKP w Otwocku DZP/16/2016.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa wyposażenia w niezbędny sprzęt i regały dla kuchni w SPSK im. Prof. Adama Grucy CMKP w Otwocku 2. Ogólny zakres zadania związanego z dostawą sprzętu ze stali nierdzewnej dla kuchni w SPSK im. prof. Adama Grucy w Otwocku: Dostawa na miejsce użytkowania Montaż Uruchomienie Szkolenie użytkowników Przedłożenie dokumentów wymaganych do odbioru: deklaracji zgodności, atestów, gwarancji wymaganych umową i stosownymi przepisami instrukcji obsługi. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załącznikach nr 1 i 6 tj. formularzu ofertowym i tabeli wymagań technicznych. Wymagany okres gwarancji - min. 12 miesięcy (parametr oceniany) Płatność nastąpi po zakończeniu realizacji całej umowy - czyli po dostawie sprzętuSprzęt fabrycznie nowy (rok produkcji 2015/2016) 3. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.14.10.00 - Meble i wyposażenie kuchni .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Dostawa wyposażenia w niezbędny sprzęt i regały dla kuchni w SPSK im. Prof. Adama Grucy CMKP w Otwocku
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.03.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 12.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 6.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Invest Horcea Bistro Mariusz Gajdos, Ul. Zawiszy Czernego 24, Nowy Sącz, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 99784,50 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 103511,74
Oferta z najniższą ceną: 103511,74 / Oferta z najwyższą ceną: 154758,60
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z OTWOCKA
- Dostawy Odczynników laboratoryjnych, testów i materiałów zużywalnych wraz z dzierżawą aparatu do testów multipleks PCR
- USŁUGI WYWOZU STAŁYCH ODPADÓW KOMUNALNYCH Z POJEMNIKÓW I KONTENERÓW Z TERENÓW NIERUCHOMOŚCI NALEŻĄCYCH DO MAZOWIECKIEGO CENTRUM LECZENIA CHORÓB PŁUC I GRUŹLICY W OTWOCKU
- Poprzeglądowa naprawa trzech sprężarek sprężonego powietrza SF15 Atlas Copco oraz dwóch uzdatniaczy powietrza MED. 28 Atlas Copco w siedzibie Zamawiającego - SPSK im prof. A. Grucy CMKP w Otwocku
- Wykonywanie usług konserwacyjnych wraz z usuwaniem awarii instalacji c.o., wodociągowej, kanalizacyjnej, ujęć wody, pomp ręcznych i hydroforów w lokalach administrowanych przez ZGM w Otwocku.
- Montaż instalacji wentylacji mechanicznej wraz z adaptacją pomieszczeń oraz towarzyszącymi instalacjami w laboratorium radiochemicznym na terenie NCBJ.
- Albuminy
więcej: przetargi w Otwocku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont ogrodzenia i podjazdu oraz zakup autobusu i niezbędnego wyposażenia Warsztatu Terapii Zajęciowej oraz likwidacja barier architektonicznych w Szkole Podst. im.T.M. Kantora w Wielopolu Skrzyńskim
- Modernizacja Przedszkola w Wielowsi wraz z zagospodarowaniem terenu i doposażeniem placu zabaw.
- Zakup wraz z dostawą i montażem doposażenia pomieszczenia kuchennego w Gminnym Klubie Seniora w Trzcianie i Dziennym Domu Pomocy w Bratkowicach
- Budowa i modernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Marcinowice - część II wyposażenie kuchni w Centrum Sportu w miejscowości Wirki
- Wyposażenie pomieszczeń domu kultury w Myśliwcu-etap 1
więcej: Meble i wyposażenie kuchni »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.