Ogłoszenie z dnia 2007-07-18
Chełm: Dostawa kolorowej kserokopiarki cyfrowej
Numer ogłoszenia: 121606 - 2007; data zamieszczenia: 18.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Chełmski, Plac Niepodległości 1, 22-100 Chełm, woj. lubelskie, tel. 082 5627502, fax 082 5627525.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.chelm.pl/przetargi
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa kolorowej kserokopiarki cyfrowej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa kolorowej kserokopiarki cyfrowej. 2.Zamawiający wymaga aby kserokopiarka odpowiadała wymaganiom i parametrom opisanym w załączniku nr 2 do SIWZ. 3.Potwierdzeniem odbioru/dostawy urządzenia będzie protokół podpisany przez zamawiającego i wykonawcę. 4.Podstawą wystawienia faktury zamawiającemu będzie protokół, o którym mowa, w pkt 3. 5.Wymagane warunki gwarancji : a) Wymagany okres gwarancji dla urządzenia wynosi przynajmniej: 36 miesięcy lub 300 tys. kopii od daty podpisania protokołu odbioru. Ewentualne koszty konserwacji sprzętu wynikające z warunków gwarancji obciążają dostawcę. b) Naprawy gwarancyjne urządzeń objętych umową wykonawca wykona w siedzibie zamawiającego. Jeżeli przeprowadzenie napraw gwarancyjnych w siedzibie zamawiającego będzie niemożliwe lub poważnie utrudnione dla wykonawcy dopuszcza się wykonania napraw poza siedzibą zamawiającego. c) Dostawca przystąpi do napraw gwarancyjnych (reakcja serwisu) w terminie nie dłuższym niż 24 godziny licząc od godziny wezwania zamawiającego do usunięcia awarii. W soboty oraz dni ustawowo wolne od pracy termin 24-ro godzinny nie biegnie (ulega zawieszeniu w tych dniach). d) Gdy czas napraw gwarancyjnych urządzeń przekroczy 3 dni robocze wykonawca, na wniosek zamawiającego, dostarczy niezwłocznie zastępczy sprzęt o identycznych możliwościach technicznych. e) Jeżeli naprawy tego samego urządzenia lub jego podzespołu będą dokonywane ponad 3 razy w okresie objętym gwarancją wykonawca, na wniosek zamawiającego, wymieni nieodpłatnie to urządzenie lub podzespół na nowy tego samego lub nowszego typu. 6.Koszty związane z dojazdem serwisu w związku z naprawami gwarancyjnymi i ewentualnej konserwacji sprzętu ponosi dostawca. 7.W przypadku wykonywania napraw poza siedzibą zamawiającego wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z transportem urządzeń podlegających naprawie do miejsca wykonania napraw gwarancyjnych oraz transportem powrotnym.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.12.11.20 - Urządzenia powielające Kod CPV wg słownika 2008: 30.12.10.00 - Urządzenia fotokopiujące i termokopiujące .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 10.08.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1, oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne; 5.Dopuszcza się możliwość złożenia oferty wspólnej przez dwóch lub więcej wykonawców w rozumieniu art. 23 ustawy. W przypadku złożenia oferty wspólnej każdy z wykonawców musi oddzielnie udokumentować spełnienie wymagań określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1 i 4 ustawy. Wymagania określone w art. 22 ust. 1 pkt 2 i 3 ustawy wykonawcy mogą spełniać wspólnie. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; 6.Ocena spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez wykonawcę dokumentów i oświadczeń wymienionych w dziale VI SIWZ, zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, spełnienia warunków określonych w dziale V wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą niżej wymienione oświadczenia i dokumenty: 1.Oświadczenie, że: a) posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne. Oświadczenie to należy złożyć według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ. 2.W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, wykonawca powinien złożyć następujące dokumenty: a) aktualny odpisu z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.W przypadku złożenia oferty wspólnej na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu każdy z wykonawców jest zobowiązany złożyć odrębne, wymagane w pkt. 1-3 dokumenty, zaświadczenia i oświadczenia oraz: a) pełnomocnictwo dla osoby,osób podpisujących ofertę, jeżeli umocowanie takie nie wynika z dokumentów rejestracyjnych firmy w oryginale lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza; b) jeżeli oferta wykonawców występujących wspólnie zostanie wybrana, przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, wykonawca dołączy umowę regulującą współpracę tych podmiotów. Dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem (na każdej zapisanej stronie) przez wykonawcę lub upoważnionego przedstawiciela wykonawcy, zgodnie z treścią dokumentu określającego status prawny Wykonawcy lub treścią załączonego do oferty pełnomocnictwa.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 60
- 2. Koszty eksploatacji - 40
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.chelm.pl/przetargi
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Chełmie, Pl. Niepodległości 1, 22-100 Chełm (pokój nr 105).
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.07.2007 godzina 12:00, miejsce: Sekretariat (pokój 114) Starostwa Powiatowego w Chełmie, pl. Niepodległości 1, 22-100 Chełm.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z CHEŁMA
- Remont nawierzchni betonowych i bitumicznych oraz odwodnienia liniowego na DPG w Dorohusku.
- Dostawa ziemniaków, warzyw i owoców do Zakładu Karnego w Chełmie
- Sukcesywne rozdrabnianie odpadów wielkogabarytowych i odpadów zielonych przy użyciu mobilnej rozdrabniarki wyposażonej w separator elektromagnetyczny
- Sukcesywna dostawa warzyw i owoców do siedziby Strzeżonego Ośrodka dla Cudzoziemców PSG w Białej Podlaskiej
- Sukcesywna dostawa warzyw i owoców do siedziby Strzeżonego Ośrodka dla Cudzoziemców PSG w Białej Podlaskiej
- Dostawa paliw płynnych do pojazdów eksploatowanych w SRM Chełm, SRM-Krasnystaw, SRM-RKTS Włodawa
więcej: przetargi w Chełmie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.