eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › Ochrona budynku Centrum Sztuki Współczesnej Łaźnia 2 przy ul. Strajku Dokerów 5 w Nowym Porcie



Ogłoszenie z dnia 2012-06-01

Gdańsk: Ochrona budynku Centrum Sztuki Współczesnej Łaźnia 2 przy ul. Strajku Dokerów 5 w Nowym Porcie
Numer ogłoszenia: 121583 - 2012; data zamieszczenia: 01.06.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Sztuki Współczesnej "Łaźnia", ul. Jaskółcza 1, 81-767 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 0-58 305 40 50, faks 0-58 305 26 80.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Miejska Instytucja Kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ochrona budynku Centrum Sztuki Współczesnej Łaźnia 2 przy ul. Strajku Dokerów 5 w Nowym Porcie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Ochrona budynku Centrum Sztuki Współczesnej Łaźnia 2 przy ul. Strajku Dokerów 5 w Nowym Porcie, w tym: 1. zainstalowanie w obiekcie urządzeń (nadajnik GPRS) służących do monitorowania przez centrum operacyjne stanów systemów SSWiN (alarmu, awarii, godzin uzbrojenia i rozbrojenia alarmu) 2. ochrona fizyczna w trakcie imprez odbywających się w obiekcie przy ul. Strajku Dokerów 5 - wg potrzeb (wg pkt. 3) a) dozór mienia i ochrona osób przebywających na terenie obiektu, w tym m.in. sprawdzenie zamknięcia po godzinach pracy CSW Łaźnia wskazanych drzwi do pomieszczeń i budynku oraz wszystkich okien b) kierowanie ruchem osobowym na terenie obiektów, kierowanie interesantów do właściwych osób, informowanie zwiedzających centrum sztuki o odbywających się aktualnie wydarzeniach, wystawach c) przestrzeganie przepisów bezpieczeństwa pożarowego i zaleceń zawartych w instrukcji bezpieczeństwa pożarowego, znajomość obsługi podręcznego sprzętu gaśniczego d) opracowanie instrukcji na wypadek podłożenia ładunku wybuchowego i innych zagrożeń, itp. oraz kierowanie akcją ewakuacyjną do czasu przybycia właściwych służb e) zamykanie i otwieranie obiektu o uzgodnionych z Zamawiającym godzinach f) przechowywanie zdeponowanych kluczy od obiektu po jego zamknięciu w sposób uniemożliwiający ich użycie przez osoby niepowołane lub w sposób niezgodny z ustaleniami ze zleceniodawcą g) wydawanie kluczy od pomieszczeń uprawnionym przez Zamawiającego osobom h) interwencje patrolu w przypadku odebrania sygnału alarmowego z systemu SSWiN i) obsługi systemów: SSWiN, w tym udostępnianie na życzenie Zamawiającego wykazu czasu rozbrojenia i uzbrojenia systemów alarmowych w obiektach oraz wszelkich zarejestrowanych zdarzeń systemowych; CCTV, w tym zabezpieczanie na życzenie Zamawiającego nagrań zdarzeń z systemów i przekazywanie ich na oddzielnym nośniku. j) bezwzględne posiadanie przez pracowników ochrony środków łączności bezprzewodowej, np. telefonu komórkowego k) włączanie i wyłączanie sprzętu audiowizualnego i oświetlenia wystawienniczego l) załączanie i wyłączanie alarmu w obiekcie w dniach i o czasie uzgodnionym z Zamawiającym. 3. przewidywane wstępnie okresy i godziny pracy ochrony, liczba wartowników: a) 15 czerwca do 15 lipca 2012 r., codziennie, b) 05 października do 31 grudnia 2012 r. - 1 osoba w godzinach uzgodnionych z Zamawiającym. - dodatkowe osoby w przypadku większych imprez, wernisaży w godzinach i ilości osób uzgodnionych z Zamawiającym - zmiana czasu pracy ochrony wg potrzeb Zamawiającego (wcześniejsze lub późniejsze rozpoczęcie bądź zakończenie pracy wartowników).

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie 98.34.11.40 - Usługi dozorowania .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.06.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Memling Security Sp. z o.o., ul. Biała 7A, 80-435 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 12145,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 10797,80

  • Oferta z najniższą ceną: 10797,80 / Oferta z najwyższą ceną: 10797,80

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    I. Uzasadnienie prawne Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6) Prawa zamówień publicznych. W przedmiotowym postępowaniu przesłanka udzielenia zamówień uzupełniających w trybie zamówienia z wolnej ręki została spełniona poprzez wystąpienie następujących okoliczności: w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług, udziela się zamówienia uzupełniającego, stanowiącego nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegającego na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, a zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego i zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego; II. Uzasadnienie faktyczne W przedmiotowym postępowaniu przesłanka udzielenia zamówienia w trybie zamówienia z wolnej ręki została spełniona poprzez wystąpienie następujących okoliczności: w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług, udziela się zamówienia uzupełniającego, stanowiącego nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegającego na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia: ochronie fizycznej i monitoringu obiektu. Zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego, a zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego;

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.