eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Remont gabinetów poradnictwa dietetycznego wraz z ciągiem korytarzy, szatnią i pokojem kierownika.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-07-18

Warszawa: Remont gabinetów poradnictwa dietetycznego wraz z ciągiem korytarzy, szatnią i pokojem kierownika.
Numer ogłoszenia: 121556 - 2007; data zamieszczenia: 18.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Żywności i Żywienia im. prof. dra med. Aleksandra Szczygła, ul. Powsińska 61/63, 02-903 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5509767, fax 022 8421103.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.izz.waw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka badawczo rozwojowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont gabinetów poradnictwa dietetycznego wraz z ciągiem korytarzy, szatnią i pokojem kierownika..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część 1. Wykonanie prac remontowych (tynki, malowanie, wymiana posadzek, wymiana drzwi, prace rozbiórkowe, murarskie, glazurnicze, hydrauliczne) w pomieszczeniach o łącznej powierzchni około 370 m2. Część 2. Wymiana stolarki stalowej na aluminiową. Wymiana obejmuje drzwi wahadłowe 2 skrzydłowe - 3 szt., drzwi 2 skrzydłowe - 6 szt., 2 przeszklenia o łącznej powierzchni około 10,3 m2. Część 3. Wykonanie drzwi do 9 szaf wnękowych oraz 2 pary drzwi przesuwnych. Część 4. Zabezpieczenie wykładziny podłogowej (tarkiet) w pomieszczeniach - 197 m2 oraz odnowienie posadzki marmurowej holu - 116 m2.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Oryginalny kod CPV: 45.42.11.10 - Instalowanie metalowych drzwi i ram okiennych Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.10 - Instalowanie ram drzwiowych i okiennych Oryginalny kod CPV: 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej Oryginalny kod CPV: 45.45.31.00 - Roboty renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.31.00 - Roboty renowacyjne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 3.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wadium jest wymagane przy składaniu oferty na wykonanie Części 1. przedmiotu zamówienia, w wysokości 5 000 zł. Oferty na wykonanie Części 2., 3. oraz 4. nie wymagają wadium..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 lub 2 ustawy Pzp oraz musi wykazać spełnianie następującego warunku udziału w postępowaniu: Wiedza i doświadczenie. Wykonywanie robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartościom robotom stanowiącym przedmiot zamówienia od co najmniej jednego roku oraz wykazanie, że roboty te zostały wykonane należycie. Niespełnienie powyższego warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wykonawca dostarczy: oświadczenie o spełnianiu warunków podmiotowych zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy oraz to, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 lub 2 ustawy; odpis z rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji gospodarczej; wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat wybranych robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (co najmniej jedna robota budowlana).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.izz.waw.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Instytut Żywności i Żywienia, ul. Powsińska 61/63, 02-903 Warszawa.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.08.2007 godzina 10:00, miejsce: Siedziba zamawiającego: pok. nr 104, Instytut Żywności i Żywienia, ul. Powsińska 61/63, 02-903 Warszawa.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Prace remontowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie prac remontowych (tynki, malowanie, wymiana posadzek, wymiana drzwi, prace rozbiórkowe, murarskie, glazurnicze, hydrauliczne) w pomieszczeniach o łącznej powierzchni około 370 m2..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wymiana stolarki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wymiana stolarki stalowej na aluminiową. Wymiana obejmuje drzwi wahadłowe 2 skrzydłowe - 3 szt., drzwi 2 skrzydłowe - 6 szt., 2 przeszklenia o łącznej powierzchni około 10,3 m2..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.11.10-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wykonanie drzwi.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie drzwi do 9 szaf wnękowych oraz 2 pary drzwi przesuwnych..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.10.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Odnowienie wykładziny i posadzki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zabezpieczenie wykładziny podłogowej (tarkiet) w pomieszczeniach - 197 m2 oraz odnowienie posadzki marmurowej holu - 116 m2..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.31.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.