eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Skołyszyn › Świadczenie usług sukcesywnego wywozu i zagospodarowania ustabilizowanych komunalnych osadów ściekowych oraz skratek i zawartości piaskowników z oczyszczalni ścieków w miejscowości Przysieki, gm. Skołyszyn w roku 2012

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-01-13

Skołyszyn: Świadczenie usług sukcesywnego wywozu i zagospodarowania ustabilizowanych komunalnych osadów ściekowych oraz skratek i zawartości piaskowników z oczyszczalni ścieków w miejscowości Przysieki, gm. Skołyszyn w roku 2012
Numer ogłoszenia: 12154 - 2012; data zamieszczenia: 13.01.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 380456 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Skołyszyn, Skołyszyn 12, 38-242 Skołyszyn, woj. podkarpackie, tel. 13 4491062 do 64, 13 4491751, faks.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług sukcesywnego wywozu i zagospodarowania ustabilizowanych komunalnych osadów ściekowych oraz skratek i zawartości piaskowników z oczyszczalni ścieków w miejscowości Przysieki, gm. Skołyszyn w roku 2012.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia został podzielony na trzy części i obejmuje: 1) Część I: Załadunek, wywóz i zagospodarowanie ustabilizowanych komunalnych osadów ściekowych o kodzie 19 08 05 pochodzących z oczyszczalni ścieków w Przysiekach w miesiącach: IV - X 2012 r. - w ilości ok. 550 Mg. 2) Część II: Załadunek, wywóz i zagospodarowanie ustabilizowanych komunalnych osadów ściekowych o kodzie 19 08 05 pochodzących z oczyszczalni ścieków w Przysiekach w miesiącach: I, II, III, XI, XII 2012 r. - w ilości ok. 550 Mg. 3) Część III: Załadunek, wywóz i zagospodarowanie zawartości piaskowników o kodzie 19 08 02 i skratek o kodzie 19 08 01 pochodzących z oczyszczalni ścieków w Przysiekach, w ilości ok. 16 Mg skratek i 36 Mg zawartości piaskowników. Szczegółowy opis zamówienia - Część I i II 2. Wykonawca realizując przedmiot zamówienia jest zobowiązany spełnić wymogi określone przepisami: Ustawą o odpadach z dnia 27 kwietnia 2011 r. (Dz. U. z 2010 r. Nr 185, poz. 1243, Nr 203, poz. 1351), Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 13 lipca 2010 r. w sprawie komunalnych osadów ściekowych (Dz. U. z 2010 r. Nr 137, poz. 924), Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 08 grudnia 2010 r. w sprawie wzorów dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów (Dz. U. Nr 249, poz. 1673), Ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r. Prawo ochrony środowiska (t. jedn. Dz. U. z 2008 r. Nr 25 poz. 150 z późn. zm. ) Dane oczyszczalni ścieków w Przysiekach: Q=1200 m3/d; RLM=9778. 3. Ustabilizowane komunalne osady ściekowe pochodzące z oczyszczalni ścieków w Przysiekach powstają w trakcie procesu oczyszczania ścieków. Nadmierny osad poddawany jest procesowi odwadniania na prasie taśmowej oraz higienizacji. Stopień uwodnienia wynosi do 80%. Sprasowany i poddany higienizacji osad trafia z prasy do kontenera o pojemności 7 m3. Przeciętna ilość wytwarzanego osadu to ok. 90 Mg miesięcznie (wartość szacunkowa). Wykonawca musi zapewnić na swój koszt: - przeładunek osadu z kontenera o pojemności 7 m3 do podstawionego środka transportu lub kontenerów, zabezpieczonych przez Wykonawcę (ładowarką) - częstotliwość przeładunku: 4 - 5 razy w tygodniu, - wywóz zgromadzonego osadu i zagospodarowanie zgodnie z obowiązującymi przepisami; - zagospodarowanie komunalnych osadów ściekowych musi nastąpić w obrębie województwa podkarpackiego w myśl art. 9 ust. 3 ustawy o odpadach. Dopuszcza się zagospodarowanie osadu na terenie województwa innego niż zostały wytworzone jedynie pod warunkiem jeżeli odległość od miejsca wytwarzania odpadów do instalacji lub miejsca przeznaczonego do odzysku lub unieszkodliwiania jest mniejsza niż odległość do instalacji lub miejsca położonego na obszarze województwa podkarpackiego w myśl art. 9 ust. 4 ustawy o odpadach. Odebrany osad z oczyszczalni ścieków w Przysiekach może być zagospodarowany: 1) Zgodnie z art. 43 ustawy o odpadach zgodnie z procesem R-10 (tylko dla części I - Zamawiający nie dopuszcza zagospodarowania odpadów w procesie R-10 w okresie zimowym, tj . część II postępowania): - do rekultywacji terenów, w tym gruntów na cele rolne, - do dostosowania gruntów do określonych potrzeb wynikających z planów gospodarki odpadami, planów zagospodarowania przestrzennego lub decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu, - do uprawy roślin przeznaczonych do produkcji kompostu, - do uprawy roślin nieprzeznaczonych do spożycia i do produkcji pasz. a) W przypadku zagospodarowana osadu zgodnie z ppkt 1 odbiorca osadu będzie zobowiązany do przekazania wytwórcy osadu (Zamawiającemu) w terminie nie dłuższym niż 15 dni od podpisania umowy do przedłożenia następujących dokumentów: - akt własności, umowa dzierżawy lub inny dokument określający tytuł prawny, na których mają być stosowane osady ściekowe wydany przez właściwi organ, w przypadku dzierżawy - zgodę właściciela gruntów na zastosowanie na nich osadów ściekowych; - wypis, wyrys z ewidencji gruntów określający miejsce stosowania osadów wydany przez właściwy organ, który zawiera następujące dane: numer działki(-ek) wraz z podaniem miejscowości, gminy, powiatu, województwa, obrębu geodezyjnego jej położenia, klasy gruntu, danych osobowych jej właściciela, a także powierzchni działki(-ek). Powierzchnia gruntów przedstawionych przez Wykonawcę powinna zapewniać zastosowanie przynajmniej jednej partii osadu (ok. 180 Mg - wartość szacunkowa) zgodnie z obowiązującymi przepisami i opracowaniem agrochemicznym dotyczących w/w gruntów. b) Obowiązek wykonania na swój koszt badań gruntu dla działek podanych w wykazie każdorazowo przed zastosowaniem komunalnych osadów ściekowych zgodnie z podanym zakresem w § 6 ust. 2 rozporządzenia w sprawie komunalnych osadów ściekowych będzie ciążył na odbiorcy osadu (Wykonawcy). Badania będą wykonane zgodnie z zakresem określonym w § 6 ust. 1 ww. rozporządzenia a ich aktualne wyniki badań przekazywane wytwórcy (Zamawiającemu) w terminie 20 dni przed planowanym wywozem partii osadu ściekowego. c) Obowiązek wykonania na swój koszt badań osadu ściekowego przez laboratorium posiadające akredytację Polskiego Centrum Akredytacyjnego zgodnie z określonym zakresem w § 5 rozporządzenia w sprawie komunalnych osadów ściekowych, będzie ciążył na wytwórcy osadu (Zamawiającym). Badaniom podlegać będą partie wywożonego osadu ściekowego. Partie osadu ściekowego zostaną ustalone z odbiorcą osadu na podstawie możliwości magazynowych na oczyszczalni ścieków. Partie osadu powinny być wywożone nie rzadziej niż raz na 2 m-ce. Na terenie oczyszczalni Zamawiający dopuszcza tymczasowe magazynowanie osadu (nie dłużej niż 2 m-ce) w zasuwanych kontenerach o pojemności 30 m3 każdy. Kontenery zapewnia i zabezpiecza na swój koszt Wykonawca. d) Obowiązek wykonania na swój koszt opracowania agrochemicznego dla działek, na których osad ma być stosowany z uwzględnieniem wyników badań wywożonego osadu, wyników badań gruntu oraz zdefiniowanego celu jego zastosowania zgodnie z § 2 rozporządzenia w sprawie komunalnych osadów ściekowych będzie ciążył na wytwórcy osadu (Zamawiającym). e) Zamawiający zobowiązuje się dostarczać na swój koszt wyniki badań osadu oraz wymagane opinie (opracowanie agrochemiczne) Wykonawcy celem przestrzegania przez odbiorcę osadu ilości jego stosowania na gruntach ornych. Ponadto odbiorca osadu jest zobowiązany przestrzegać wymogów określonych w § 4 ust. 3 i 4 rozporządzenia w sprawie komunalnych osadów ściekowych oraz wymogów zawartych w art. 43 ust. 6 ustawy o odpadach. W terminie nie krótszym niż 20 dni od planowanego wywozu partii osadu Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć ponadto Zamawiającemu następujące dokumenty dotyczące gruntów, na które będą stosowane osady ściekowe: - dokument wydany przez geologa, przez gminę (wójt) potwierdzający, że na terenie na którym mają być stosowane osady ściekowe nie znajdują się obszary chronione; - dokument wydany przez Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej albo przez geologa poświadczający, że działka nie znajduje się w obrębie wewnętrznego terenu ochrony pośredniej, stref ochronnych ujęć wody oraz że nie znajduje się ona na terenach położonych w odległości nie mniejszej niż 100 m od ujęcia wody; - oświadczenie Wykonawcy, że spełnione są wszystkie warunki stosowania komunalnych osadów ściekowych określone w art. 43 ust 6 ustawy o odpadach; f) działki wskazane przez Wykonawcę do zagospodarowania osadu ściekowego nie mogą być zlokalizowane: - na obszarach parków narodowych i rezerwatów przyrody; - na terenach ochrony pośredniej stref ochronnych ujęć wody, o ile akt prawa miejscowego wydanego na podstawie ustawy Prawo wodne nie stanowi inaczej; - w pasie gruntu o szerokości 50 m bezpośrednio przylegającym do brzegów jezior i cieków; - na terenach zalewowych, czasowo podtopionych i bagiennych; - na gruntach o dużej przepuszczalności (piaski luźne, słabo gliniaste, piaski gliniaste lekkie, gleby bardzo lekkie, I kat. agronomiczna; - na gruntach rolnych o spadku przekraczającym 10%; - na obszarach zasilania zbiorników wód podziemnych; - na terenach położonych w odległości mniejszej niż 100 m od ujęcia wody, domu mieszkalnego lub zakładu produkcji żywności. g) biorąc pod uwagę przewidywaną ilość osadu (550 Mg), badania osadu dotychczas wywożonego z oczyszczalni (ostatni raport z badań osadu został dołączony jako załącznik nr 7 do SIWZ) oraz przeciętną dawkę jaką można zastosować dla osadu (na podstawie ostatnich analiz agrochemicznych (ok. 20 - 25 Mg / 1 ha), aby zrealizować przedmiot zamówienia (część I) Wykonawca powinien dysponować gruntami o łącznej powierzchni ok. 25 - 30 ha. 2) Poprzez kompostowanie, zgodnie z procesem R-3. 3) Termicznie (spalanie). 4. W przypadku zagospodarowana osadu zgodnie z pkt 3 ppkt 2 i 3 wytwórca osadu ściekowego (Zamawiający) zobowiązuje się wykonywać na swój koszt, raz na 6 miesięcy badania osadu ściekowego w laboratorium posiadającym akredytację Polskiego Centrum Akredytacyjnego o czym jest mowa w § 5 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Środowiska w sprawie komunalnych osadów ściekowych. i przekazać je odbiorcy osadu (Wykonawcy) w terminie 15 dni od dnia otrzymania wyników badań z laboratorium. 5. Koszt ważenia każdorazowej partii wywożonego osadu spoczywał będzie na Wykonawcy. Ważenie będzie odbywać się na wadze samochodowej, w atestowanym punkcie kontroli obustronnie uzgodnionym, możliwie najbliżej budynku oczyszczalni ścieków. 6. Wykonawca zobowiązuje się zabezpieczyć zasuwane kontenery o pojemności 30 m3 każdy - na magazynowany osad, które będą po zamagazynowaniu odpowiedniej do transportu ilości odbierane od Zamawiającego. 7. Koszt ewentualnego przeładunku magazynowanego osadu z kontenera na samochód transportujący w celu jego wywozu do zagospodarowania będzie spoczywał na Wykonawcy. 8. Przewidywana ilość osadu do wywozu w ciągu roku wynosić będzie ok. 550 Mg w okresie od IV do X 2012 r. oraz 550 Mg w miesiącach zimowych, tj. I, II, III, XI, XII. Są to wartości szacunkowe, które mogą ulec nieznacznej zmianie. 9. Wykonawca musi posiadać stosowne prawem zezwolenia na transport tego rodzaju odpadu. 10. Zamawiający płaci Wykonawcy za każdą tonę wywiezionego osadu z uwzględnieniem kosztów załadunku i transportu. 11. Wykonawca wystawia Zamawiającemu fakturę VAT za każdą partię wywiezionego osadu oraz kartę przekazania odpadu sporządzoną zgodnie z obowiązującym prawem. 12. Wywóz i zagospodarowanie osadu w okresie zimowym może być realizowany tylko w procesie R-3 (kompostowanie) lub poprzez spalanie. 13. Szczegółowy opis zamówienia - Część III 1) Zamówienie obejmuje załadunek, wywóz i zagospodarowanie skratek o kodzie 19 08 01 oraz zawartości piaskowników o kodzie 19 08 02 pochodzących z oczyszczalni ścieków w Przysiekach z zachowaniem wymogów określonych przepisami: Ustawą o odpadach z dnia 27 kwietnia 2011 r (Dz. U. z 2010 r. Nr 185, poz. 1243, Nr 203, poz. 1351), Rozporządzeniem Ministra gospodarki i Pracy z dnia 7 września 2005 r. w sprawie kryteriów oraz procedur dopuszczania odpadów do składowania na składowisku odpadów danego typu (Dz.U. Nr 186, poz. 1552 i 1553 z późn.zm), Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 08 grudnia 2010 r. w sprawie wzorów dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów (Dz. U. Nr 249, poz. 1673), Ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r. Prawo ochrony środowiska (t. jedn. Dz. U. z 2008 r. Nr 25 poz. 150 z późn. zm. ). 2) Skratki i zawartość piaskowników są odpadami powstającymi w wyniku mechanicznego oczyszczania ścieków w sitopiaskowniku. W sitopiaskowniku następuje sprasowanie i odwodnienie skratek, które trafiają do wózka kontenerowego o pojemności 1,1 m3, gdzie są zasypywane wapnem hydratyzowanym w celu ich higienizacji. Powstający podczas oczyszczania piasek jest również odwadniany i wyrzucany do wózka kontenerowego o pojemności 1,1 m3 oraz zasypywany jest wapnem hydratyzowanym. Oczyszczalnia posiada 6 wózków kontenerowych o pojemności 1,1 m3, w których magazynuje się przedmiotowe odpady. W okresie zamówienia szacuje się, że powstanie 16 Mg skratek i 36 Mg zawartości piaskowników, są to wartości szacunkowe. 3) Ustalenie ilości skratek i zawartości piaskowników będzie odbywać się na podstawie ważenia każdej ilości odbieranego odpadu z uwzględnieniem jego rodzaju na wadze samochodowej, przeprowadzone w atestowanym punkcie kontroli obustronnie uzgodnionym, możliwie najbliżej budynku oczyszczalni ścieków. Zamawiający po zmagazynowaniu partii odpadu (napełnieniu 6 wózków kontenerowych) zawiadamia telefonicznie Wykonawcę o możliwości odebrania zmagazynowanych odpadów, których to odbiór powinien nastąpić w ciągu 7 dni. Wywóz będzie odbywał się nie rzadziej niż raz na dwa miesiące. Koszt ewentualnego przeładunku magazynowanych skratek i zawartości piaskowników z wózków kontenerowych, do kontenera o większej pojemności lub na samochód transportujący w celu jego wywozu do zagospodarowania - spoczywał będzie na Wykonawcy. Rozliczenie za odbiór skratek i piasku następować będzie na podstawie ilości odebranych odpadów w jednostce Mg, po przekazaniu karty przekazania odpadu oraz wystawieniu faktury VAT, z okres w którym usługa została wykonana. Cena za odbiór i zagospodarowanie odpadów musi zawierać koszty załadunku i transportu. 4) Wykonawca musi posiadać wszelkie decyzje i pozwolenia na transport, odbiór i zagospodarowanie odpadów. Zamawiający zobowiązuje się dwa razy w roku wykonać testy zgodności dla przedmiotowych odpadów i przekazać je Wykonawcy.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.00.00 - Usuwanie i obróbka odpadów 90.40.00.00 - Usługi utylizacji nieczystości .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Załadunek, wywóz i zagospodarowanie ustabilizowanych komunalnych osadów ściekowych w miesiącach: IV - X 2012 r

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.12.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Goldan Sp. z o.o., ul. Reymonta 7, 32-830 Wojnicz, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 71500,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 58003,00

  • Oferta z najniższą ceną: 58003,00 / Oferta z najwyższą ceną: 69498,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Załadunek, wywóz i zagospodarowanie komunalnych osadów ściekowych w miesiącach: I, II, III, XI, XII 2012 r.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.12.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Kompostech Sp. z o.o., ul. Wiklinowa 4A, 33-300 Nowy Sącz, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 99000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 144936,00

  • Oferta z najniższą ceną: 69498,00 / Oferta z najwyższą ceną: 144936,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.