Opole: Wydanie materiałów informacyjno-promocyjnych w ramach Planu działania Sekretariatu Regionalnego KSOW Województwa Opolskiego na lata 2014-2015, w ramach Schematu III Pomocy Technicznej Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013.
Część I polegająca na realizacji 5 zadań, w zakresie usług poligraficznych dotyczących wydania publikacji.
Część II polegająca na realizacji 6 zadań w zakresie opracowania i druku zaproszeń, plakatów, ulotek i broszurek. (2 części). Nr postępowania: DOA-IV.272.45.2014
Numer ogłoszenia: 121547 - 2014; data zamieszczenia: 05.06.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Marszałkowski Województwa Opolskiego , ul. Piastowska 14, 45-082 Opole, woj. opolskie, tel. 077 5416409, faks 077 5416411.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.umwo.opole.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wydanie materiałów informacyjno-promocyjnych w ramach Planu działania Sekretariatu Regionalnego KSOW Województwa Opolskiego na lata 2014-2015, w ramach Schematu III Pomocy Technicznej Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013. Część I polegająca na realizacji 5 zadań, w zakresie usług poligraficznych dotyczących wydania publikacji. Część II polegająca na realizacji 6 zadań w zakresie opracowania i druku zaproszeń, plakatów, ulotek i broszurek. (2 części). Nr postępowania: DOA-IV.272.45.2014.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wydanie materiałów informacyjno-promocyjnych w ramach Planu działania Sekretariatu Regionalnego KSOW Województwa Opolskiego na lata 2014-2015, w ramach Schematu III Pomocy Technicznej Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013. Część I polegająca na realizacji 5 zadań, w zakresie usług poligraficznych dotyczących wydania publikacji. Część II polegająca na realizacji 6 zadań w zakresie opracowania i druku zaproszeń, plakatów, ulotek i broszurek. (2 części).
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.80.00.02-2, 22.10.00.00-1, 79.82.25.00-7, 79.82.40.00-6, 79.82.20.00-2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dot.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie oprócz Oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 pkt. 1) ustawy, na podstawie, którego przeprowadzi ocenę spełnienia warunku
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający wymaga w celu potwierdzenia spełnienia warunku: - dla cz. 2 złożenia Oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 pkt. 2) ustawy, - dla cz. 1 złożenia Oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 pkt. 2) ustawy oraz wykazania: że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie Wykonawca wykonał (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych - wykonuje) należycie co najmniej: 2 usługi kompleksowego wydania (pozyskanie i opracowanie materiałów do wydania, opracowanie graficzne, korekta językowa, skład komputerowy, przygotowanie do druku, druk) publikacji o wartości minimum 10 tys. zł. brutto każda wraz z dowodami (np. referencje, protokoły odbioru) potwierdzającymi, ze usługi te zostały wykonane należycie; - na podstawie, których przeprowadzi ocenę spełnienia warunku
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza sposobu spełnienia warunku w tym zakresie oprócz Oświadczenia o spełnieniu warunku, o którym mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 3) ustawy Prawo zamówień publicznych na podstawie, którego przeprowadzi ocenę spełnienia warunków
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza sposobu spełnienia warunku w tym zakresie oprócz Oświadczenia o spełnieniu warunku, o którym mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 3) ustawy Prawo zamówień publicznych na podstawie, którego przeprowadzi ocenę spełnienia warunków
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza sposobu spełnienia warunku w tym zakresie oprócz Oświadczenia o spełnieniu warunku, o którym mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4) ustawy Prawo zamówień publicznych na podstawie, którego przeprowadzi ocenę spełnienia warunków
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Cz. I § 8. 1. Każda zmiana postanowień niniejszej umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności, z wyjątkiem przypadków określonych w umowie lub zmiany osób, o których mowa w § 3. 2. Na podstawie art. 144 ust. 1. ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych dopuszczalne są następujące zmiany postanowień zawartej umowy: 1) dopuszczalne są zmiany postanowień zawartej umowy gdy nastąpi wycofanie z rynku technologii lub gdy będzie ona niedostępna ze względu na postęp technologiczny lub zmiany obowiązujących przepisów prawnych mających bezpośredni wpływ na realizację przedmiotu umowy to dopuszcza się zmiany postanowień zawartej umowy w zakresie uzyskania paramentów nie gorszych niż opisane w przedmiocie zamówienia, bez zmiany kwoty o której mowa w § 4 ust. 1. 2) jeżeli wystąpią okoliczności, które nie mogły być przewidziane przed podpisaniem umowy, niewynikające z zaniedbań którejś ze stron, a czas wydłużenia jest niezbędny do wykonania niniejszego zamówienia, termin realizacji zamówienia ulega wydłużeniu o ten okres czasu, 3) gdy konieczna będzie zmiana danych teleadresowych lub konieczna będzie zmiana miejsca wskazanego w SIWZ, to dostawa przedmiotu umowy nastąpi do innego wskazanego przez Zamawiającego miejsca (na terenie miasta Opola), 4) gdy nastąpi ustawowa zmiana stawki podatku VAT lub innych przepisów dotyczących przedmiotowej umowy, strony dostosują wskazaną w umowie stawkę do obowiązujących przepisów prawa i odpowiednio zmniejszą lub zwiększą kwotę umowną brutto, stałą kwotą jest kwota netto, 5) gdy nastąpi zmiana przepisów prawa dot. postanowień niniejszej umowy i postanowienia te staną się niezgodne z prawem w całości lub części - stosuje się obowiązujące przepisy prawa, 6) gdy nastąpi zmiana dot. względów organizacyjnych, technologicznych, osobowych lub gdy konieczne będą oszczędności środków publicznych Zamawiający może wskazać inne sposoby realizacji przedmiotu umowy lub zmniejszyć przedmiot umowy o max. 30 % jego wartości brutto, 7) gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy Zamawiającym, a inną niż Wykonawca stroną, w tym instytucjami nadzorującymi realizację zadań programu operacyjnego, w ramach którego realizowane jest zamówienie, 8) gdy wynikną rozbieżności lub niejasności w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony, 9) inne, które nie naruszają zasady określonej w art. 140 ust. 3 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 poz. 907 z późn. zm. ). Cz. II - §8. 1. Każda zmiana postanowień niniejszej umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności, z wyjątkiem przypadków określonych w umowie lub zmiany osób, o których mowa w § 3. 2. Na podstawie art. 144 ust. 1. ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych dopuszczalne są następujące zmiany postanowień zawartej umowy: 1) dopuszczalne są zmiany postanowień zawartej umowy gdy nastąpi wycofanie z rynku technologii lub gdy będzie ona niedostępna ze względu na postęp technologiczny lub zmiany obowiązujących przepisów prawnych mających bezpośredni wpływ na realizację przedmiotu umowy to dopuszcza się zmiany postanowień zawartej umowy w zakresie uzyskania paramentów nie gorszych niż opisane w przedmiocie zamówienia, bez zmiany kwoty o której mowa w § 4 ust. 1. 2) jeżeli wystąpią okoliczności, które nie mogły być przewidziane przed podpisaniem umowy, niewynikające z zaniedbań którejś ze stron, a czas wydłużenia jest niezbędny do wykonania niniejszego zamówienia, termin realizacji zamówienia ulega wydłużeniu o ten okres czasu, 3) gdy konieczna będzie zmiana danych teleadresowych lub konieczna będzie zmiana miejsca wskazanego w SIWZ, to dostawa przedmiotu umowy nastąpi do innego wskazanego przez Zamawiającego miejsca (na terenie miasta Opola), 4) gdy nastąpi ustawowa zmiana stawki podatku VAT lub innych przepisów dotyczących przedmiotowej umowy, strony dostosują wskazaną w umowie stawkę do obowiązujących przepisów prawa i odpowiednio zmniejszą lub zwiększą kwotę umowną brutto, stałą kwotą jest kwota netto, 5) gdy nastąpi zmiana przepisów prawa dot. postanowień niniejszej umowy i postanowienia te staną się niezgodne z prawem w całości lub części - stosuje się obowiązujące przepisy prawa, 6) gdy nastąpi zmiana dot. względów organizacyjnych, technologicznych, osobowych lub gdy konieczne będą oszczędności środków publicznych Zamawiający może wskazać inne sposoby realizacji przedmiotu umowy lub zmniejszyć przedmiot umowy o max. 30 % jego wartości brutto, 7) gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy Zamawiającym, a inną niż Wykonawca stroną, w tym instytucjami nadzorującymi realizację zadań programu operacyjnego, w ramach którego realizowane jest zamówienie, 8) gdy wynikną rozbieżności lub niejasności w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony, 9) inne, które nie naruszają zasady określonej w art. 140 ust. 3 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 poz. 907 z późn. zm.).
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umwo.opole.pl; www.opolskie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Województwo Opolskie: Urząd Marszałkowski Województwa Opolskiego przy ul.Piastowskiej 14, 45-082 Opole, pok.136, zamowieniapubliczne@opolskie.pl.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.06.2014 godzina 11:00, miejsce: Województwo Opolskie: Urząd Marszałkowski Województwa Opolskiego przy ul.Piastowskiej 14, 45-082 Opole, pok.136,.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 75 % w ramach Schematu III Pomocy Technicznej Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: cz.1: polegająca na realizacji 5 zadań, w zakresie usług poligraficznych dotyczących wydania publikacji..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 1: Opracowanie graficzne i wykonanie (kompleksowo) z przeniesieniem majątkowych praw autorskich folderu promującego Wojewódzki Przegląd Twórczości Artystycznej Opolskie Szmaragdy wraz z dostawą dla projektu pn. Prezentacja i promocja potencjału obszarów wiejskich Województwa Opolskiego podczas międzynarodowych i krajowych targów turystycznych, oraz międzynarodowych spotkań, festiwali i przeglądów folklorystycznych. Zadanie 2: Opracowanie i wykonanie (kompleksowo) z przeniesieniem majątkowych praw autorskich folderu pod roboczym tytułem: Opolskie kwitnące smakiem i tradycją. Zadanie 3: Wykonanie (kompleksowo) z przeniesieniem praw autorskich publikacji książkowej pod roboczym tytułem Ochrona i odtwarzanie naturalnego charakteru rzek i dolin rzecznych na przykładzie rzeki Stobrawy Zadanie 4: Opracowanie graficzne i wykonanie (kompleksowo) z przeniesieniem majątkowych praw autorskich folderu podsumowującego Wojewódzki Konkurs Sztuki Nieprofesjonalnej 2013, Zadanie 5: Opracowanie i druk katalogu informacyjnego na Regionalną Wystawę Zwierząt Hodowlanych..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.80.00.02-2, 22.10.00.00-1, 79.82.11.00-6, 79.82.25.00-7, 79.82.40.00-6, 79.82.20.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 24.09.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: cz. 2: polegająca na realizacji 6 zadań w zakresie opracowania i druku zaproszeń, plakatów, ulotek i broszurek..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 1. Opracowanie i druk broszurki Piękna Wieś Opolska 2014 - laureaci konkursu, Zadanie 2. Opracowanie i druk zaproszenia na finał Konkursu Piękna Wieś Opolska 2014, Zadanie 3. Opracowanie i druk plakatu na Regionalną Wystawę Zwierząt Hodowlanych, Zadanie 4. Opracowanie i druk zaproszenia wraz z wkładką na Regionalną Wystawę Zwierząt Hodowlanych, Zadanie 5. Opracowanie i druk ulotki promującej Klaster Dobrej Żywności Oleski Koszyk, Zadanie 6. Opracowanie i druk plakatu promującego Klaster Dobrej Żywności Oleski Koszyk i informującego o organizacji stoiska promocyjnego,.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.80.00.02-2, 22.10.00.00-1, 79.82.11.00-6, 79.82.25.00-7, 79.82.40.00-6, 79.82.20.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 12.09.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- D/24/2024 Zakup i dostawa pralek dla Domów Studenta oraz lodówko-zamrażarki na potrzeby obsługi beneficjentów Programu Erasmus+ przez pracowników Biura Nauki i Obsługi Projektów UO
- Zakup wraz z dostawą wyposażenia do aparatów elektrochirurgicznych (z podziałem na 2 zadania).
- D/26/2024 - Zakup zestawów komputerowych dla Biura Zamówień Publicznych Uniwersytetu Opolskiego
- Zakup wraz z dostawą mebli medycznych (z podziałem na 10 zadań)
- Remont i przebudowa wybranych pomieszczeń w Wojewódzkiej Przychodni Onkologicznej w SPZOZ Opolskie Centrum Onkologii
- PEŁNIENIE NADZORU INWESTORSKIEGO DLA ZADANIA: "BUDOWA CHODNIKA W CIĄGU DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 435 W M. CHRÓŚCINA" - Z PODZIAŁEM NA ZADANIA
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Realizacja kompleksowej kampanii informacyjno-promocyjnej dotyczącej 20-lecia Polski w Unii Europejskiej.
- Opracowanie i druk albumu "Magiczne miejsca. Vademecum Powiatu Bialskiego"
- Świadczenie usług fotokopiowania na potrzeby Instytutu Badań Edukacyjnych.
- Promocja Projektu realizowanego w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Polski Wschodniej 2021-2027, działanie 04.01 pn. "Budowa obwodnicy m. Nowy Korczyn"
- drukowanie, kopertowanie i organizacja wysyłki faktur.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.