eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Dostawa sprzetu medycznego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-06-06

Katowice: Dostawa sprzetu medycznego
Numer ogłoszenia: 121536 - 2008; data zamieszczenia: 06.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny im. A. Mielęckiego Śląskiej Akademii Medycznej, ul. Francuska 20-24, 40-027 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2591668, fax 032 2591671, 2554633.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spskm.katowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzetu medycznego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa: Pakiet 1: kardiomonitor - 1 szt. Pakiet 2: zamrażarka niskotemperaturowa - 1 szt

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.00.00.00 - Urządzenia medyczne i laboratoryjne, urządzenia optyczne i precyzyjne, zegary i zegarki, farmaceutyki oraz podobne artykuły medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.00.00.00 - Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała Oryginalny kod CPV: 33.12.32.10 - Urządzenia do monitorowania czynności serca Kod CPV wg słownika 2008: 33.12.32.10 - Urządzenia do monitorowania czynności serca Oryginalny kod CPV: 29.23.13.10 - Urządzenia mrożące Kod CPV wg słownika 2008: 42.51.31.00 - Urządzenia mrożące .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 28.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Nie wymagane.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: a. posiadają uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień b. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia c. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia d. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 2. Zamawiający wymaga, aby wykonawca wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - dostawę co najmniej Dla pakietu 1: 1 szt kardiomonitora Dla pakietu 2: 1 szt zamrażarki niskotemperaturowej wraz z dokumentami potwierdzającymi, że dostawy te zostały wykonane należycie. 3. W zakresie pakiet1 1przedmiot i warunki realizacji niniejszego zamówienia winny być zgodne z ustawą z dnia 20 kwietnia 2004r o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2004r Nr 93, poz. 896 z póź.zm.) oraz z innymi obowiązującymi przepisami prawymi w tym zakresie.4. Spełnienie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu zamawiający będzie oceniał na podstawie dokumentów składających się na ofertę wykonawcy
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony czytelnie, podpisany i opieczętowany przez osobę uprawnioną/ osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy formularz oferty według druku stanowiącego załącznik nr 1 do siwz. 2. Wypełniony czytelnie, podpisany i opieczętowany przez osobę uprawnioną/ osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy formularz oświadczeń według druku stanowiącego załącznik nr 2 do siwz. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Wypełniony czytelnie, podpisany i opieczętowany przez osobę uprawnioną/ osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy załącznik nr 5 do siwz - wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie dostaw odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z dokumentami potwierdzającymi, że dostawy te zostały wykonane należycie, tzn: Dla pakietu 1: dostawa co najmniej 1 szt. kardiomonitora Dla pakietu 2: dostawa co najmniej 1 szt. zamrażarki niskotemperaturowej 5. Wypełniony czytelnie, podpisany i opieczętowany przez osobę uprawnioną/ osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy formularz wymaganych parametrów przedmiotu zamówienia według druku stanowiącego załącznik (odpowiednio do oferowanego pakietu/pakietów) nr 3.1 lub/i 3.2 do siwz. 6. Wypełniony czytelnie, podpisany i opieczętowany przez osobę uprawnioną/ osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy formularz oferowanych parametrów jakościowych przedmiotu zamówienia według druku stanowiącego załącznik (odpowiednio do oferowanego pakietu/pakietów) nr 4.1 lub/i 4.2 do siwz. do siwz wraz z opisem oferowanego przedmiotu zamówienia. 7. Zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości, potwierdzające, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym tj. deklaracja zgodności z wymaganiami zasadniczymi CE i - o ile jest to wymagane - certyfikat jednostki notyfikowanej.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 70
  • 2. Jakość - 30

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spskm.katowice.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny im. Andrzeja Mielęckiego Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach ul. Francuska 20 - 24 40-027 Katowice Budynek administarcji , pokój nr 3.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.06.2008 godzina 10:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny im. Andrzeja Mielęckiego Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach ul. Francuska 20 - 24 40-027 Katowice Budynek administarcji , pokój nr 3.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa: Pakiet 1: kardiomonitor - 1 szt..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa: Pakiet 1: kardiomonitor - 1 szt. Dane ogólne 1. Monitorowanie: EKG 3/5 odprow., SpO2, 2 kanały temperatury, Respiracja, NIBP 2. Prekonfigurowany tryb monitorowania dorosłych, dzieci i noworodków 3. Ekran kolorowy LCD/TFT, przekątna min. 8 cali, rozdzielczość min. 640 x 480 pikseli 4. Min. 4 krzywe wyświetlane jednocześnie na ekranie 5. Prosta intuicyjna obsługa przez ekran dotykowy 6. Zasilanie sieciowe 230 V, 50 Hz oraz akumulatorowe, min. 2,0 godziny pracy.Akumulatory ładowane automatycznie podczas pracy urządzenia. Alarm rozładowania akumulatora. 7. Komunikacja w języku polskim 8. Trendy tabelaryczne wszystkich mierzonych parametrów min. 5 h 9. Bezprzewodowa komunikacja ze stacją centralnego monitorowania 10. Alarmy sygnalizowane optycznie i akustycznie ze wskazaniem źródła 11. Dwukierunkowa komunikacja ze stacją centralną, obsługa alarmów z poziomu stacji centralnej 12. Funkcja przywołania personelu (tzw nurse call) 13. Synchronizacja z defibrylatorem 14. Ergonomiczny uchwyt do przenoszenia, zawieszania kardiomonitora na ramie łóżka/ noszy 15. Torba na akcesoria montowana do aparatu 16. Automatyczna aktywacja funkcji monitorowania po przyłączeniu odp. czujnika 17. Zabezpieczenie kardiomonitora przed impulsem defibrylującym 18. Wbudowany moduł drukarki 19. Drukowanie 3 krzywych jednocześnie 20. Minimum 3 prędkości wydruku 21. Wydruk o szerokości min. 50 mm 22. W cenie oferty 100 szt. rolek papieru Wymagane parametry monitorowane 23. EKG/RESP : A Monitorowanie 3 i 5 odprowadzeń EKG B Sygnalizacja braku kontaktu elektrod C Regulacja głośności sygnalizacji zespołu QRS D Zakres częstości akcji serca minimum 25-300 /min. E Wzmocnienie sygnału EKG regulowane, min. 5 zakresów: 0,2; 0,5; 1,0; 2,0; 4,0 mV/cm F Prędkość przesuwu na ekranie: 12,5; 25; 50 mm/sek. G Pomiar częstości oddechu metodą impedancyjną. Prezentacja cyfrowa oraz krzywa dynamiczna H Pomiar częstości oddechu w zakresie min. 3 - 150 /min. I Min. 2 prędkości krzywej oddechowej J Regulacja amplitudy krzywej oddechowej: 1- 4 x K Kontrola bezdechu min. 6 - 30 sekund L Kabel EKG 3 odpr. -2 szt. M Kabel EKG 5 odpr. -2 szt. 24 Ciśnienie nieinwazyjne NIBP A Prezentacja wartości: skurczowej, rozkurczowej oraz średniej - alarmy ustawiane dla każdej wartości B Zakres pomiarowy co najmniej od 20 do 260 mmHg C Tryb pracy automatyczny, z programowanym minimalnym zakresem interwałów od 1 min. do 60 min. oraz tryb ręczny (na żądanie) D Funkcja synchronizacji pomiarów ciśnienia sygnałem EKG w celu eliminacji artefaktów E Funkcja ciągłych pomiarów ciśnienia w czasie 5 minut F Mankiety pomiarowe - minimum 2 sztuki w rozmiarach S,M, L, XL 25 Pulsoksymetria Nellcor OxiMax lub Masimo, pomiar przy niskiej perfuzji i odporny na artefakty ruchowe - A Zapis numeryczny saturacji i pulsu B Zakres pomiarowy saturacji min. 1-100 % C Zakres pomiarowy pulsu min 25 - 240/min. D Zapis krzywej pletyzmograficznej E Funkcja synchronizacji pomiarów SpO2 sygałem EKG w celu eliminacji artefaktów F Czujnik klips na palec 2 sztuki 26 Temperatura A 2 kanały pomiarowe z pomiarem różnicy temperatur. Jednoczesne wyświetlanie wartości T1, T2, T2-T1 B Czujnik wielorazowy elastyczny 2 szt C Pomiar temperatury powierzchniowej lub głębokiej D Zakres mierzonych temperatur min. 0 - 50 °C i dokładność pomiaru min 0,1 °C E Czujnik temperatury odpowiednio - 2 szt. na każdy kanał pomiaru temperatury F Czujnik temperatury powierzchniowy - 2 szt na każdy kanał pomiaru temperatury.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.32.10-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 70
    • 2. Jakość - 30

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa: Pakiet 2: zamrażarka niskotemperaturowa - 1 szt.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamrażalka niskotemperaturowa- 1 szt 1. Zakres temperatury od minus 65 º C do minus 90 º C 2. Pojemność około 500 l ( ± 10 %) 3. Wyposażona w system awaryjnego podtrzymania temperatury (wbudowany )zasilany butlą z dwutlenkiem węgla - dostawa wraz z butlą i rurka do dna butli . 4. Komora wykonana ze stali nierdzewnej, szafkowa, 5. Wymiary: jeden z wymiarów bocznych nie może przekroczyć 90 cm ( z uwagi na transport wewnątrz budynku), wysokość 200cm ±10% , głębokość 850cm ± 10% 6. Minimum 3 półki wewnątrz zamrażarki, każda otwierana niezależnymi drzwiczkami (zamykane na drzwi wewnętrzne) 7. Chłodzenie pod każdą z sekcji 8. Niski poziom hałasu - poniżej 55dB(A) 9. Cyfrowy wyświetlacz temperatury 10. System zapobiegający przysysaniu się drzwi zamrażarki 11. Filtr powietrza,kółka do przemieszczania, nóżki, rękawice ochronne 12. Stelaże ze stali nierdzewnej do przechowywania kriopudełek z probówkami o obj 1,5-2 ml ( komplety na 2 komory stelaże+kratownice+pudełka ) 13. 2 pary rękawic ochronnych do prac w niskich temperaturach w rozmiarach M i L 14. Zewnętrzne oprogramowanie instalowane na komputerze zamawiającego przeznaczone do zdalnego nadzoru pracy zamrażarki.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 29.23.13.10-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 70
    • 2. Jakośc - 30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.