eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zamość › Wykonanie wymiany stolarki okiennej na okna PCV i drzwiowej wraz z robotami towarzyszącymi w obiektach oświatowych na terenie miasta Zamościa

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-04-27

Zamość: Wykonanie wymiany stolarki okiennej na okna PCV i drzwiowej wraz z robotami towarzyszącymi w obiektach oświatowych na terenie miasta Zamościa
Numer ogłoszenia: 121534 - 2009; data zamieszczenia: 27.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Zamość , Rynek Wielki 13, 22-400 Zamość, woj. lubelskie, tel. 084 6392084, faks 084 6393054.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zamosc.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie wymiany stolarki okiennej na okna PCV i drzwiowej wraz z robotami towarzyszącymi w obiektach oświatowych na terenie miasta Zamościa.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem przetargu nieograniczonego jest wykonanie wymiany stolarki okiennej na okna PCV i drzwiowej wraz z robotami towarzyszącymi w obiektach oświatowych na terenie miasta Zamościa według szczegółowego opis wykonania robót, który zawarty jest w przedmiarach robót, Polskich Normach lub aprobatach technicznych, warunkach technicznych wykonawstwa i odbioru robót, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych robót stanowiących załączniki do siwz. Zakres robót obejmuje: I. SZKOŁY PODSTAWOWE 1.Wymiana okien drewnianych zespolonych na okna z PCV w budynku Szkoły Podstawowej Nr 4 w Zamościu przy ul. Jana Zamoyskiego 4 - wymianę okien drewnianych na okna z PCV wraz z robotami towarzyszącymi - wymianę obróbek blacharskich z blachy ocynkowanej na blachę powlekaną. - malowanie ościeży otworów okiennych farbami emulsyjnymi. 2.Wymiana okien drewnianych zespolonych na okna z PCV w budynku Szkoły Podstawowej Nr 8 w Zamościu ul. B. Prusa 10 - wymianę okien drewnianych na okna z PCV wraz z robotami towarzyszącymi - wymianę obróbek blacharskich z blachy ocynkowanej na blachę powlekaną. - malowanie ościeży otworów okiennych farbami emulsyjnymi. II. GIMNAZJA 1.Remont dwóch wejść do szkoły w budynku Gimnazjum Nr 2 w Zamościu ul. Lwowska 15. Remont i wymiana drzwi metalowych na drzwi z aluminium wraz z robotami towarzyszącymi. 2.Wymiana okien drewnianych zespolonych na okna z PCV w budynku Gimnazjum Nr 3 w Zamościu ul. Orzeszkowej 43 - wymianę okien drewnianych na okna z PCV wraz z robotami towarzyszącymi - wymianę obróbek blacharskich z blachy ocynkowanej na blachę powlekaną. - malowanie ościeży otworów okiennych farbami emulsyjnymi. 3.Wymiana okien drewnianych zespolonych na okna PCV w budynku Gimnazjum Nr 4 w Zamościu przy ul. Jana Zamoyskiego 4 - wymianę okien drewnianych na okna z PCV wraz z robotami towarzyszącymi - wymianę obróbek blacharskich z blachy ocynkowanej na blachę powlekaną. - malowanie ościeży otworów okiennych farbami emulsyjnymi. 4.Częściowa wymiana okien drewnianych zespolonych na okna z PCV w budynku Gimnazjum Nr 5 w Zamościu ul. B. Prusa 10 -częściowa wymiana okien drewnianych na okna z PCV wraz z robotami towarzyszącymi - wymianę obróbek blacharskich z blachy ocynkowanej na blachę powlekaną. - malowanie ościeży otworów okiennych farbami emulsyjnymi. III. PRZEDSZKOLA 1.Częściowa wymiana okien drewnianych zespolonych na okna z PCV w budynku Przedszkole Nr 9 w Zamościu ul. Oboźna 10 -częściowa wymiana okien drewnianych na okna z PCV wraz z robotami towarzyszącymi - wymianę obróbek blacharskich z blachy ocynkowanej na blachę powlekaną. - malowanie ościeży otworów okiennych farbami emulsyjnymi. IV. LICEA OGÓLNOKSZTAŁCĄCE 1.Wymiana okien drewnianych zespolonych na okna z PCV w budynku II Liceum Ogólnokształcące w Zamościu ul. Partyzantów 68 -wymiana stolarki okiennej drewnianej na okna PCV w sali gimnastycznej wraz z robotami towarzyszącymi. - wymianę obróbek blacharskich z blachy ocynkowanej na blachę powlekaną. - malowanie ościeży otworów okiennych farbami emulsyjnymi. 2.Wymiana okien drewnianych zespolonych na okna z PCV w budynku III. Liceum Ogólnokształcące w Zamościu ul. Kilińskiego 15 -wymiana stolarki okiennej drewnianej na okna PCV w sali gimnastycznej wraz z robotami towarzyszącymi. - wymianę obróbek blacharskich z blachy ocynkowanej na blachę powlekaną. - malowanie ościeży otworów okiennych farbami emulsyjnymi V. INTERNATY I BURSY SZKOLNE Wymiana okien drewnianych zespolonych na okna PCV w budynku Bursy Międzyszkolnej Nr 1 w Zamościu przy. ul. Okrzei 6A - wymianę okien drewnianych na okna z PCV wraz z robotami towarzyszącymi - wymianę obróbek blacharskich z blachy ocynkowanej na blachę powlekaną. - malowanie ościeży otworów okiennych farbami emulsyjnymi.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.11.32 - Instalowanie okien 45.42.11.31 - Instalowanie drzwi .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 21.000,00zł (słownie: dwadzieścia jeden tysięcy złotych 0/100)

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają: warunki zawarte w art. 22 pzp, oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 pzp. 2.Minimalne kryteria kwalifikacyjne dla Wykonawców przystępujących do przetargu są następujące: a) Wykonawca winien być firmą, osobą fizyczną lub konsorcjum firm zarejestrowanych, zdolnym do wykonania robót określonych w siwz, b) Wykonawca wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy - w tym okresie - roboty budowlane polegające na wymianie stolarki okiennej podobne do przedmiotu zamówienia min. jedno zadanie o wartości co najmniej 100 000 zł. Przez podobne rozumie się roboty budowlane polegające na wymianie stolarki okiennej odpowiadające swoim rodzajem i wartościom robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia c/ Wykonawca powinien dysponować lub będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia d) Wykonawca musi posiadać polisę ubezpieczenia lub inny dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na wartość co najmniej 300.000zł. e) Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniający wykonanie zamówienia - posiada środki finansowe lub zdolność kredytową minimalna kwota 300.000zł f) Wykonawca nie może zalegać z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne odpowiednio na rzecz Urzędu Skarbowego oraz Zakładu Ubezpieczeń Społecznych (lub KRUS). g) Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował narzędziami i urządzeniami niezbędnymi do wykonania zamówienia. h)Wykonawca wniesie wadium przetargowe w wysokości określonej w pkt.8 swiz. W celu potwierdzenia spełnienia warunków Oferent musi załączyć do oferty dokumenty wymagane w pkt. 6 siwz na podstawie których zostanie dokonana ocena według formuły spełnia-nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wszyscy Wykonawcy muszą dostarczyć następujące informacje i dokumenty wraz ze swoją Ofertą: 1. Formularz oferty przetargowej na roboty budowlane (załącznik nr 1do SIWZ) 2. Dowód wniesienia wadium w/g pkt. 8 siwz zgodnie z art 45 pkt. 6 i 7 pzp. Dowód wpłaty wadium można załączyć do oferty lub wnieść je oddzielnie. 3. Umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie -dotyczy spółki cywilnej W przypadku Konsorcjum należy dołączyć list intencyjny wspólników chcących startować wspólnie oraz ustanowienie przez te firmy wspólnego pełnomocnika 4. Oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 i 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 2 do siwz). 5. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. ust 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8. Pełnomocnictwo do podpisywania dokumentów oferty i podpisania umowy, o ile nie wynika ono z innych złożonych dokumentów 9. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek potwierdzających, że Wykonawca posiada środki finansowe lub zdolność kredytową minimalna kwota 300.000,00zł, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 10. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 11. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych (lub KRUS) potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 12a/ Wykaz osób którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności , Do wykazu należy załączyć uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci kanalizacyjnych oraz aktualne zaświadczenia (z datą ważności w momencie składania ofert) o przynależności do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. 12b/ Do wykazu należy dołączyć pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie o którym mowa w pkt 12a, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował w wykonaniu zamówienia. 13. Wykaz robót budowlanych podobnych do przedmiotu zamówienia wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - min. jedno zadanie podobne do przedmioty zamówienia o wartości nie mniejszej niż 100.000zł. Przez podobne rozumie się roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartościom robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. Do wykazu należy dołączyć stosowne referencje od instytucji na rzecz, których Wykonawca świadczył wymienione w wykazie roboty i wykonał je z należytą starannością. 14.Polisa ubezpieczeniowa lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na wartość co najmniej 300.000 zł. 15. 15a/ Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń ,którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca. 15b/ Do wykazu należy dołączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie o którym mowa w pkt 15a Wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował, 16. Kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie przedmiaru robót oraz dokumentacji projektowej i zgodnie z zasadami zawartymi w specyfikacji technicznej wykonania robót. 17. Harmonogram rzeczowo-finansowy robót. W przypadku oferty Konsorcjum każdy z członków konsorcjum powinien złożyć dokumenty wymienione w pkt. 5,6,7 oraz pkt. 10, 11 oraz oświadczenie z art. 24 ust. 1 i 2 pzp. Pozostałe dokumenty oraz oświadczenie z art. 22 ust. 1 pzp (załącznik nr 2 do SIWZ) członkowie konsorcjum mogą złożyć razem lub oddzielnie. W przypadku Wykonawców, którzy mają siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej: 1) zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 5,7,10,11 niniejszego działu, Wykonawca składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzających odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), b)nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie,(wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), 2) zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. 6 niniejszego działu zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy pzp (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), 3) jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższych dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającymi oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zamosc.um.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację można także odebrać w siedzibie Zamawiającego Urząd Miasta Zamość, Wydział Rozwoju Gospodarczego ul. Pereca 12, 22-400 Zamość, cena: 30 zł (gotówką lub przelewem)..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.05.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Zamość, Rynek Wielki 13 (Ratusz), 22-400 Zamość sekretariat Prezydenta Miasta, pokój nr 7.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Miejsce i termin otwarcia ofert: Urząd Miasta Zamość Rynek Wielki 13, 22-400 Zamość (Ratusz) pokój nr 12, dnia 18.05.2009 r. o godz. 10.30 Pracownikami uprawnionymi do udzielenia informacji są: Andrzej Duda, Zbigniew Zawiślak tel./ fax 084-638-47-84.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.