eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Oświęcim › dostawa (w rozumieniu art.2 pkt 2 Pzp) fabrycznie nowych pojemników przeznaczonych do gromadzenia poszczególnych rodzajów odpadów

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-06-21

Oświęcim: dostawa (w rozumieniu art.2 pkt 2 Pzp) fabrycznie nowych pojemników przeznaczonych do gromadzenia poszczególnych rodzajów odpadów
Numer ogłoszenia: 121435 - 2013; data zamieszczenia: 21.06.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Usług Komunalnych Sp. z o.o. , ul. Bema 12A, 32-602 Oświęcim, woj. małopolskie, tel. 033 8423140, faks 033 8423140.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zuk.oswiecim.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka z o.o. ze 100%-owym udziałem gminy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa (w rozumieniu art.2 pkt 2 Pzp) fabrycznie nowych pojemników przeznaczonych do gromadzenia poszczególnych rodzajów odpadów.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa (w rozumieniu art.2 pkt 2 Pzp) fabrycznie nowych pojemników przeznaczonych do gromadzenia poszczególnych rodzajów odpadów, według następującego asortymentu: 1) Część I - pojemniki o poj. 2,5 m3 przeznaczone do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych, typu dzwon (model igloo): -Pojemniki na szkło bezbarwne (kolor biały) - 25 szt.; - Pojemniki na szkło kolorowe (kolor zielony) - 25 szt.; - Pojemniki na tworzywa sztuczne (kolor żółty) - 25 szt.; - Pojemniki na makulaturę (kolor niebieski) - 25 szt. Dodatkowe parametry techniczne: - Pojemniki wykonane z laminatu poliestrowo-szklanego, pokryte warstwą błyszczącego żelkotu w kolorze zgodnym ze specyfiką pojemnika (kolorystyka wskazana powyżej); - Minimum dwa otwory wrzutowe dostosowane do różnego rodzaju i wielkości odpadów; - Dwudzielna klapa zainstalowana od spodu pojemnika; - Okucia stalowe zabezpieczone przez ocynkowanie, dostosowane do opróżniania za pomocą standardowego 2-hakowego mechanizmu dźwigowego (HDS); - Tabliczka znamionowa z numerem fabrycznym oraz rokiem produkcji; - Atest higieniczny PZH potwierdzający spełnianie wymagań higienicznych; - Certyfikat zgodności potwierdzający spełnianie przez produkt wymagań normy PN-EN 13071:2002 lub równoważnej. 2) Część II - pojemniki przeznaczone do odbioru niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych o poj.: 120, 240 i 360 litrów: - Pojemniki o poj. 120 litrów kolor zielony - 2200 szt.; - Pojemniki o poj. 120 litrów kolor biały - 60 szt.; - Pojemniki o poj. 120 litrów kolor żółty - 60 szt.; - Pojemniki o poj. 120 litrów kolor niebieski - 60 szt.; - Pojemniki o poj. 240 litrów kolor zielony - 200 szt.; - Pojemniki o poj. 360 litrów kolor zielony - 50 szt. Dodatkowe parametry techniczne: - Wykonanie metodą wtryskową z granulatu polietylenu niskociśnieniowego o wysokiej gęstości (PE-HD), odporne na uszkodzenia mechaniczne, niskie temperatury oraz szkodliwy wpływ chemikaliów; - Pojemniki wyposażone w pokrywy zamykające pojemnik; - Dwukołowy system jezdny; - Przystosowanie do opróżniania przez pojazdy do odbioru odpadów komunalnych z tylnym zasypem (mechanizm grzebieniowy); - Atest higieniczny PZH potwierdzający spełnianie wymagań higienicznych; - Certyfikat zgodności potwierdzający spełnianie przez produkt wymagań normy EN-840. 3) Część III - pojemniki przeznaczone do odbioru niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych o poj.: 1100 litrów, w ilości 230 szt.: - Wykonanie metodą wtryskową z granulatu polietylenu niskociśnieniowego o wysokiej gęstości (PE-HD), odporne na uszkodzenia mechaniczne, niskie temperatury oraz szkodliwy wpływ chemikaliów; - Pojemniki wyposażone w pokrywy (klapy) półokrągłe; - Pojemniki posiadają mechanizm zabezpieczający przed samoczynnym zamknięciem pokrywy; - Czterokołowy system jezdny, hamulce na co najmniej dwóch kołach; - Przystosowanie do opróżniania przez pojazdy do odbioru odpadów komunalnych z tylnym zasypem (mechanizm grzebieniowy); - Atest higieniczny PZH potwierdzający spełnianie wymagań higienicznych; - Certyfikat zgodności potwierdzający spełnianie przez produkt wymagań normy EN-840..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość złożenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 Pzp, polegających na rozszerzeniu dostawy w asortymencie zgodnym z przedmiotem zamówienia podstawowego, i nie przekraczających pułapu 20% wartości zamówienia pierwotnego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.92.84.80-6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 3.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wpłaty wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wymaganych w niniejszej siwz.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wymaganych w niniejszej siwz. Celem wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia wykonawca powinien udokumentować wykonanie minimum 1-ej dostawy o charakterystyce podobnej do przedmiotu zamówienia, obejmującej min. 1000 pojemników wg typizacji określonej w siwz (udział poszczególnych typów w dostawie dowolny), dostarczonych w okresie czasu nieprzekraczającym 6-ciu miesięcy

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wymaganych w niniejszej siwz.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wymaganych w niniejszej siwz.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wymaganych w niniejszej siwz. Wykonawca winien wykazać posiadanie środków lub zdolność kredytową na poziomie 80% ceny brutto dotyczącej każdej objętej ofertą części zamówienia (w przypadku składania oferty na więcej niż jedną część nie należy wartości sumować, lecz dokonać obliczeń w odniesieniu do każdej części oddzielnie).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
  • inne dokumenty

    projekt etykiety lub tekst informacji technicznej albo ulotki dołączonej do jednostkowego wyrobu jako instrukcja dla nabywców (w języku polskim), Atest higieniczny dla każdego z typów pojemników objętych zamówieniem, potwierdzający przeznaczenie wyrobu zgodnie z wymaganiami zawartymi w niniejszej siwz oraz spełnianie przez wyrób wymagań higienicznych w zakresie ochrony zdrowia i życia użytkowników oraz eliminacji zagrożeń zdrowotnych. W przypadku wskazania w treści atestu dodatkowych warunków spełniania ww. wymagań higienicznych Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć dokumentację potwierdzającą spełnianie tych warunków.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wypełniony formularz ofertowy, Oświadczenie o udziale podwykonawców w wykonaniu zamówienia, Parafowany na dowód akceptacji projekt umowy, Inne dokumenty lub pełnomocnictwa wymagane fakultatywnie lub warunkowo przez Zamawiającego.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Wszelkie zmiany treści umowy w zakresie określonym art. 144 w zw. z art. 140 Pzp są dopuszczalne wyłącznie za zgodą stron i mogą zostać dokonane wyłącznie w wyjątkowych sytuacjach. Zmiana umowy po jej podpisaniu musi zostać dokonana nie inaczej niż w drodze obustronnie podpisanego pisemnego aneksu. Zmiany mogą dotyczyć ilości dostarczanych pojemników w ramach katalogu typów objętych zamówieniem i w oparciu o zaoferowane stawki cenowe, włącznie ze zmniejszeniem liczby dostarczanych pojemników każdego typu i/lub ilości ogólnej dostarczanych pojemników.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zuk.oswiecim.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Usług Komunalnych Spółka z o.o. 32-602 Oświęcim, ul. Bema 12A Dział Prawny (bud. Zarządu pok. 6-8).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.06.2013 godzina 09:00, miejsce: Zakład Usług Komunalnych Spółka z o.o. 32-602 Oświęcim, ul. Bema 12A Biuro Zarządu.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: dostawa (w rozumieniu art.2 pkt 2 Pzp) fabrycznie nowych pojemników przeznaczonych do gromadzenia poszczególnych rodzajów odpadów, według następującego asortymentu: 1) Część I - pojemniki o poj. 2,5 m3 przeznaczone do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych, typu dzwon (model igloo).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: -Pojemniki na szkło bezbarwne (kolor biały) - 25 szt.; -Pojemniki na szkło kolorowe (kolor zielony) - 25 szt.; -Pojemniki na tworzywa sztuczne (kolor żółty) - 25 szt.; -Pojemniki na makulaturę (kolor niebieski) - 25 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.92.84.80-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.08.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: dostawa (w rozumieniu art.2 pkt 2 Pzp) fabrycznie nowych pojemników przeznaczonych do gromadzenia poszczególnych rodzajów odpadów, według następującego asortymentu: 2) Część II - pojemniki przeznaczone do odbioru niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych o poj.: 120, 240 i 360 litrów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: -Pojemniki o poj. 120 litrów kolor zielony - 2200 szt.; -Pojemniki o poj. 120 litrów kolor biały - 60 szt.; -Pojemniki o poj. 120 litrów kolor żółty - 60 szt.; -Pojemniki o poj. 120 litrów kolor niebieski - 60 szt.; -Pojemniki o poj. 240 litrów kolor zielony - 200 szt.; -Pojemniki o poj. 360 litrów kolor zielony - 50 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.92.84.80-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Przedmiotem zamówienia jest dostawa (w rozumieniu art.2 pkt 2 Pzp) fabrycznie nowych pojemników przeznaczonych do gromadzenia poszczególnych rodzajów odpadów, według następującego asortymentu: 3) Część III - pojemniki przeznaczone do odbioru niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych o poj. 1100 litrów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 230 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.92.84.80-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.