Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-04-24
Kraków: Prace modernizacyjne Międzyszkolnego Basenu Pływackiego Kraków -Śródmieście
w Krakowie
Numer ogłoszenia: 121428 - 2009; data zamieszczenia: 24.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Międzyszkolny Basen Pływacki Kraków-Śródmieście , ul. płk. Francesco Nullo 23, 31-545 Kraków, woj. małopolskie, tel. 0-12 418 63 02, faks 0-12 418 63 00.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mbpkrakow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prace modernizacyjne Międzyszkolnego Basenu Pływackiego Kraków -Śródmieście w Krakowie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót: prace architektoniczne i konstrukcyjne przebudowy niecki basenowej i plaż wokół niecki; prace przebudowy instalacji uzdatniania wody; prace przebudowy instalacji c. o.; prace przebudowy instalacji elektrycznej i tablicy piętrowej; Prace zakładają zachowanie dotychczasowych funkcji obiektu z jednoczesnym podwyższeniem standardu użytkowania.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.27.00 - Przebudowa budynków .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 26.08.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 5 000.00 PLNIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (tekst jednolity Dz.U. z dnia 29 listopada 2007 roku nr 223, poz.1655 ze zmianami Dz. U. z 2008 r. nr 171, poz. 1058), spełniający warunki i wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wykonawca musi wykazać, że w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 1 (jedną) realizację na kwotę min. 500.000,00 złotych każda, odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających , że roboty te zostały wykonane z należytą starannością.Wykonawca winien dysponować pracownikami nadzoru posiadającymi: - uprawnienia niezbędne do wykonywania prac określonych w dokumentacji technicznej, wymagane przepisami Prawa Budowlanego w zakresie kierowania robotami budowlanymi, sanitarnymi, i elektrycznymi. Wykonawca winien dysponować, co najmniej jednym pracownikiem posiadającym uprawnienia elektryczne w grupach kwalifikacyjnych D i E. - członkostwo Izby Inżynierów Budownictwa. Ocena warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie wg formuły- spełnia-nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna) obowiązuje załączenie pełnomocnictwa do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. Umocowanie może wynikać z treści umowy konsorcjum lub treści umowy s.c. 2.Oświadczenie z art. 22 ust. 1 o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.Wykaz osób i podmiotów którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia jeżeli w powyższym wykazie zostały wskazane osoby którymi będzie dysponował + dok. potwierdzające + Wykaz części zamówienia, które zostaną wykonane przez podwykonawców (jeżeli Wykonawca przewiduje taki udział) uprawnienia + wpis do IIB - zał. nr 4 i 4/1.Wykaz wykonanych robót budowlanych + dok. potwierdzające, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością - zał. nr 5.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mbp.krakow.pl..
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: : strona internetowa Zamawiającego - wersja papierowa, Sekretariat Międzyszkolnego Basenu Pływackiego w Krakowie, ul. Fr. Nullo 23.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.05.2009 godzina 09:30, miejsce: w siedzibie Zamawiającego w Sekretariacie Międzyszkolnego Basenu Pływackiego Kraków -Śródmieście, ul. Fr. Nullo 23..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Pośrednictwo w wynajmie lokali biurowych oraz usługowych wraz z powierzchniami przynależnymi i miejscami postojowymi w budynku w Warszawie, Al. Jana Pawła II 70, wraz z zawarciem umowy z Najemcami
- DOSTARCZANIE PREPARATÓW WISKOELASTYCZNYCH
- Dostawa zestawów komputerowych z monitorami dla Katedry Automatyki i Informatyki E-1 Politechniki Krakowskiej.
- Dostawa komputera stacjonarnego dla Sano
- Dom Pomocy Społecznej w Krakowie, ul. Krakowska 55 - świadczenie usług pralniczych w III kwartale 2024 r.
- Najem 2 pojazdów typu BUS
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja infrastruktury drogowej, edukacyjnej oraz społecznej na terenie Powiatu Kazimierskiego
- Przebudowa i rozbudowa oraz zmiana sposobu użytkowania części budynku na obiekt użyteczności publicznej - Mediateka przy ul. Szerokiej 11 w Grodzisku Wielkopolskim
- Przebudowa części pomieszczeń archiwum budynku Sądu Apelacyjnego w Białymstoku
- Remont toalet stołówki oraz adaptacja wentylatorowni na zmywalnię naczyń przy Szkole Podstawowej nr 1 w Gubinie
- Przebudowa budynku Ośrodka Kultury i Sportu w Leśnej
- Zmiana sposobu użytkowania oraz przebudowa części szkoły na przedszkole w Rudnej Wielkiej
więcej: Przebudowa budynków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.