eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › WYKONANIE WRAZ Z WYMIANĄ STOLARKI OKIENNEJ z PCV i DRZWIOWEJ w lokalach zamieszkałych i lokalach użytkowych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-06-05

Łódź: WYKONANIE WRAZ Z WYMIANĄ STOLARKI OKIENNEJ z PCV i DRZWIOWEJ w lokalach zamieszkałych i lokalach użytkowych
Numer ogłoszenia: 121420 - 2008; data zamieszczenia: 05.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Administracja Nieruchomościami Łódź-Polesie "Zakątna", ul. 28 Pułku Strzelców Kaniowskich 9, 90-749 Łódź, woj. łódzkie, tel. 6338291 wew. 32.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYKONANIE WRAZ Z WYMIANĄ STOLARKI OKIENNEJ z PCV i DRZWIOWEJ w lokalach zamieszkałych i lokalach użytkowych.

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie wraz z wymianą stolarki - okiennej z PCV w ilości - 76szt/215,12m2 - okiennej z PCV z szybami ochronnymi - klasy P4A - 13szt/29,53m2 - parapety zewnętrzne z blachy ocynkowanej - 60szt/29,53m2 - parapety wewnętrzne laminowane - 55szt/25,81m2 - drzwi wejściowe płycinowe - 11szt/31,53m2 - drzwi balkonowe z PCV - 10szt/22,63m2 w lokalach zamieszkałych i lokalach użytkowych będących w zarządzie A.N. Łódź - Polesie Zakątna

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 25.23.40.00 - Drzwi, okna, ramy, progi, okiennice i rolety z tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 44.22.10.00 - Okna, drzwi i podobne elementy Oryginalny kod CPV: 45.11.12.20 - Roboty w zakresie usuwania gruzu Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.12.20 - Roboty w zakresie usuwania gruzu Oryginalny kod CPV: 45.42.11.25 - Instalowanie okien z tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.32 - Instalowanie okien Oryginalny kod CPV: 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien i podobnych elementów Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 3.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

    • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium..

    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają następujace warunki: a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia, c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniajacej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2.Sposób dokonywania oceny spełnienia w/w warunków: a)warunek spełnieją wykonawcy, którzy prowadzą działalność gospodarczą, b)dysponują minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności konstukcyjno-budowlane; w okresie ostatnich pieciu lat przed wszczęciem postępowania (a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy - w tym okresie) wykonali należycie minimum trzy zamówienia polegajace na wykonaniu wraz z montażem stolarki z PCV o wartości minimum 100.000zł. łącznie i posiadajacych dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie, c) warunek spełniają wykonawcy, którzy złożą oświadczenie, że znajdują sie w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia oraz polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, d) warunek spełniają wykonawcy, którzy załączą oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu. Ocena spelnienia warunków bedzie dokonywana na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń na zasadzie spełnia/ nie spełnia. Wykonawcy wspólnie ubiegajacy się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że warunki określe w pkt. b) spełnieją łącznie, warunek określony w pkt. a) i c) spełnia każdy z wykonawców.
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art 24 ustawy Prawo zamówień publicznych do oferty nalezy załączyć następujace oświadczenia lub dokumenty: 1.1. aktualny odpis z właściwego rejestru, albo aktualne zaświedczenie o wpisie do ewidencji gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędna wiedzę i doswiadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia do oferty należy załączyć następujace oświadczenia i dokumenty: 1.1. aktualny odpis z własciwego rejestru, albo aktualne zaswiadczenie o wpisie do ewidencji gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia do oferty należy załączyć następujace oświadczenia lub dokumenty:2.1. wykaz wykonanych zamówień w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy - w tym okresie, podobnym rodzajem robót co niniejszy przedmiot zamówienia, z podaniem wartości daty i miejsca wykonania, 2.2. dokumenty potwierdzajace, że zamówienia wymienione w wykazie zostały wykonane należycie, 2.3 kopie uprawnień budowlanych i aktualne zaświedczenie potwierdzajace przynależność do Krajowej Izby Inżynierów Budownictwa osób odpowiedzialnych za realizację robót, w tym kierownika budowy. 3. W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniajacej wykonanie niniejszego zamówienia do oferty należy załączyć następujace oświadczenia i dokumenty: 3.1 oświadczenie, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniajacej wykonanie zamówienia; 3.2 polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności obejmujacej okres realizacji prac( w przypadku załączenia dokumentu zawartego na okres krótszy, do oferty należy dołączyć zobowiazanie o przedłużeniu ważności ubezpieczenia a w przypadku, gdy wykonawca nie posiada ubezpieczenia OC, do oferty należy dołączyć zobowiązanie mówiące, o ubezpieczeniu robót przed podpisaniem umowy.

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 0,95
    • 2. Gwarancja - 0,05

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zakatna.pl

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Administracja Nieruchomościami Łódź - Polesie Zakątna Łódź ul. 28 Pułku Strzelców Kaniowskich 9 pok 15.

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.06.2008 godzina 10:00, miejsce: Administracja Nieruchomościami Łódź - Polesie Zakatna Łódź ul. 28 Pułku Strzelców Kaniowskich 9 pok 15.

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.