Grabowiec: Budowa dróg gminnych na terenie Gminy Grabowiec
Numer ogłoszenia: 121418 - 2013; data zamieszczenia: 27.03.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Grabowiec , Rynek 3, 22-425 Grabowiec, woj. lubelskie, tel. 84 651 24 74, faks 84 651 24 74.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.grabowiec.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa dróg gminnych na terenie Gminy Grabowiec.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa dróg gminnych na terenie Gminy Grabowiec, który składa się z dwóch części: część I obejmuje budowę drogi gminnej nr 110279L w miejscowości Siedlisko o długości 223 m od km 1+020,00 do km 1+243,00. Zakres rzeczowy robót dla części I obejmuje:roboty nawierzchniowe:a) mechaniczne oczyszczenie i skropienie bitumem nawierzchni drogowej b) wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego dla ruchu KR1-2, grubość warstwy 5 cm - warstwa ścieralna w ilości 865,3 m2, plantowanie skarp: a) mechaniczne profilowanie poboczy wraz z uzupełnieniem brakującego gruntu - 335 m2 b) humusowanie skarp i dna rowów z obsianiem trawą - 650 m2, urządzenia drogowe: a) oznakowanie pionowe b) bariery ochronne stalowe SP-04 - 68 m, umocnienia. Część II obejmuje budowę drogi gminnej w miejscowości Skomorochy Duże o długości 253,40 m od km 0+450,00 do km 0+703,40. Zakres rzeczowy robót części II obejmuje:roboty nawierzchniowe: a) mechaniczne oczyszczenie i skropienie bitumem nawierzchni drogowej b) wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego dla ruchu KR1-2, grubość warstwy 5 cm - warstwa ścieralna w ilości 1014 m2, plantowanie skarp:a) mechaniczne profilowanie poboczy wraz z uzupełnieniem brakującego gruntu - 446 m2 b) humusowanie skarp i dna rowów z obsianiem trawą - 1200 m2, urządzenia drogowe: oznakowanie pionowe.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.23.30.00-9.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.06.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawcy winni posiadać wiedzę i doświadczenie do wykonywania zamówienia - wykazać się wykonanym, w ciągu ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, co najmniej jednym odcinkiem wykonanej nawierzchni z betonu asfaltowego dla ruchu KR1-2 o powierzchni min. 870 m2 o wartości min. 70 tys zł brutto. Ocena spełniania tego warunku dokonywana będzie w oparciu o załączony przez Wykonawcę wykaz wykonanych robót budowlanych. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, wówczas winien załączyć dokumenty potwierdzające korzystanie z wiedzy i doświadczenia tych podmiotów w trakcie realizacji zamówienia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawcy winni dysponować odpowiednim potencjałem technicznym potrzebnym do wykonania zamówienia. Ocena spełniania tego warunku dokonywana będzie w oparciu o złożone przez Wykonawcę oświadczenie. Wykonawca może polegać na potencjale innych podmiotów, wówczas winien załączyć dokumenty potwierdzające korzystanie z potencjału tych podmiotów w trakcie realizacji zamówienia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawcy winni dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym kierownika budowy posiadającego uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności drogowej. Ocena spełniania tego warunku w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu przez złożone przez Wykonawcę oświadczenie. Wykonawca może dysponować osobami innych podmiotów, wówczas winien załączyć dokumenty potwierdzające dysponowanie tymi osobami w trakcie zamówienia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawcy winni znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Ocena spełniania tego warunku w postępowaniu będzie dokonywana w oparciu o złożone przez Wykonawcę oświadczenie. Wykonawca może dysponować zasobami finansowymi innych podmiotów, wówczas winien załączyć dokumenty potwierdzające dysponowanie tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Dokumenty potwierdzające korzystanie z wiedzy i doświadczenia innych podmiotów w trakcie realizacji zamówienia, w przypadku korzystania z nich przez wykonawcę. 2. Dokumenty potwierdzające korzystanie z potencjału technicznego innych podmiotów w trakcie realizacji zamówienia, a w przypadku korzystania z niego przez Wykonawcę 3. Dokumenty potwierdzające dysponowanie osobami innych podmiotów w trakcie realizacji zamówienia, w przypadku korzystania z nich przez Wykonawcę 4. Dokumenty potwierdzające dysponowanie zasobami finansowymi innych podmiotów w trakcie realizacji zamówienia, w przypadku korzystanie z tych zasobów przez Wykonawcę
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia następujących okoliczności: - zostanie zmieniona stawka podatku VAT dla robót przewidzianych dla przedmiotu zamówienia - zaistnieje konieczność wykonania dodatkowych elementów przedmiotu zamówienia, które nie były przewidziane w przedmiarze robót ani nie wynikały z dokumentacji budowlanej, a których konieczność wykonania, przy zachowaniu staranności, wiedzy i doświadczenia, Wykonawca nie mówgł przewidzieć
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.grabowiec.pl/bip1
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Grabowiec ul. Rynek 3, 22-425 Grabowiec, pokój 6.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.04.2013 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy Grabowiec ul. Rynek 3, 22-425 Grabowiec, sekretariat, pokój 15.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Budowa drogi gminnej nr 110279L w miejscowości Siedlisko.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Budowa drogi gminnej nr 110279L w miejscowości Siedlisko o długości 223 m od km 1+020,00 do km 1+243,00.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.23.30.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.06.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Budowa drogi gminnej w miejscowości Skomorochy Duże.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Budowa drogi gminnej w miejscowości Skomorochy Duże o długości 253,40 m od km 0+450,00 do km 0+703,40.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.23.30.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.06.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa parkingu dla samochodów ciężarowych"
- Przebudowa układu komunikacyjnego na terenie Zespołu Szkół im. Marii Konopnickiej w Pyskowicach, 44-120 Pyskowice, ul. Kard. Wyszyńskiego 37
- Termomodernizacja budynku Publicznego Przedszkola Samorządowego (PPS) w Łuszczanowicach
- Instalacja klimatyzacji w części kondygnacji IV, V i VI budynku Młyny Kultury
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego z garażem podziemnym oraz częścią usługową w parterze budynku,przy ulicy Przędzalnianej 101/103 w Łodzi.
- Utworzenie centrum wypoczynku i rekreacji dla mieszkańców wsi Księżpol
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.