eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › Budowa instalacji klimatyzacji i multimedialnych na potrzeby projektu Budowa Centrum Naukowo-Badawczego Analizy Ryzyka Eksploatacji Statków w Akademii Morskiej w Szczecinie oraz wykonanie remontu i budowa instalacji wentylacji i klimatyzacja w pomieszczeniach 210, 211, 212 w Budynku Głównym nr 2 Akademii Morskiej w Szczecinie przy ul. Wały Chrobrego 1-2.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-06-21

Szczecin: Budowa instalacji klimatyzacji i multimedialnych na potrzeby projektu Budowa Centrum Naukowo-Badawczego Analizy Ryzyka Eksploatacji Statków w Akademii Morskiej w Szczecinie oraz wykonanie remontu i budowa instalacji wentylacji i klimatyzacja w pomieszczeniach 210, 211, 212 w Budynku Głównym nr 2 Akademii Morskiej w Szczecinie przy ul. Wały Chrobrego 1-2.
Numer ogłoszenia: 121417 - 2013; data zamieszczenia: 21.06.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia Morska w Szczecinie , ul. Wały Chrobrego 1/2, 70-500 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 4809400, faks 91 4809575.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.am.szczecin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa instalacji klimatyzacji i multimedialnych na potrzeby projektu Budowa Centrum Naukowo-Badawczego Analizy Ryzyka Eksploatacji Statków w Akademii Morskiej w Szczecinie oraz wykonanie remontu i budowa instalacji wentylacji i klimatyzacja w pomieszczeniach 210, 211, 212 w Budynku Głównym nr 2 Akademii Morskiej w Szczecinie przy ul. Wały Chrobrego 1-2..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Budowa instalacji klimatyzacji i multimedialnych na potrzeby projektu Budowa Centrum Naukowo-Badawczego Analizy Ryzyka Eksploatacji Statków w Akademii Morskiej w Szczecinie oraz wykonanie remontu i budowa instalacji wentylacji i klimatyzacja w pomieszczeniach 210, 211, 212 w Budynku Głównym nr 2 Akademii Morskiej w Szczecinie przy ul. Wały Chrobrego 1-2. Zamówienie będzie współfinansowane w ramach umowy nr UDA-RPZP.01.02.02-32-001/11-00 zawartej na realizację projektu pt. Budowa Centrum Naukowo-Badawczego Analizy Ryzyka Eksploatacji Statków w Akademii Morskiej w Szczecinie współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz budżetu Państwa w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2007-2013. 1.Opis przedmiotu zamówienia. Przedmiotem Zamówienia są między innymi: 1.1.roboty budowlane - roboty rozbiórkowe, demontażowe i malarskie; wykonanie posadzek; wymiana stolarki drzwiowej; zakup, dostawa i montaż rolet itd. 1.2.roboty sanitarne - roboty w zakresie montażu instalacji wentylacyjnej i klimatyzacyjnej; demontaż grzejników żeliwnych żebrowanych oraz montaż nowych grzejników płytowych o wymiarach 22K/600/1000 wraz z zaworami odcinającymi na powrocie i termostatycznymi wraz z głowicami na zasileniu; wykonanie prób szczelności instalacji c.o.; demontaż instalacji kanalizacji sanitarnej i montaż nowej instalacji kanalizacji sanitarnej; wykonanie przejść p-poż dla wymienianych instalacji; usunięcie przyborów - umywalek z pomieszczenia. itd. 1.3.roboty elektryczne - prace związane z tablicą poddasza; WLZ-tami; zasileniem centrali wentylacyjnej, klimatyzacyjnej, multimedialnej (światłowód), teleinformatycznej; badania i pomiary itd. 1.4.konserwacja zamontowanych instalacji i urządzeń wentylacji i klimatyzacji przez okres 36 miesięcy od daty odbioru końcowego robót bez zastrzeżeń. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (zał. nr 9-1, 9-2, 9-3, 9-4 do SIWZ), Przedmiary Robót (zał. nr 10-1, 10-2, 10-3, 10-4, 10-5 do SIWZ), Projekt wykonawczy (zał. nr 11 do SIWZ). 2.Podane przez Zamawiającego w treści SIWZ, w tym w opisie przedmiotu zamówienia ewentualne nazwy własne (znaki towarowe) mają charakter przykładowy, a ich wskazanie ma na celu określenie oczekiwanego standardu. Przypadki te, nie mają na celu naruszenia art. 29 i 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007r., Nr. 223, poz.1655 z późn. zm.), a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych na podstawie art. 30 ust. 5 ustawy - Prawo zamówień publicznych. 3.W toku przygotowywania oferty na przedmiotowe zadanie Wykonawcy muszą wziąć pod uwagę, iż obiekt, w którym będzie przeprowadzona przebudowa jest w ciągłym użytkowaniu. Na Wykonawcach spoczywa obowiązek takiej organizacji pracy, która nie utrudni działalności Zamawiającego i nie uniemożliwi prawidłowej pracy kadry, studentów oraz administracji Uczelni. 4.Załatwienie wszystkich formalności i poniesienie kosztów związanych z robotami leży po stronie Wykonawcy Robót. 5.Wszelkie wyroby budowlane użyte do wykonania robót muszą się nadawać do stosowania przy wykonywaniu robót budowlanych zgodnie z wymogami ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. Nr 92, poz. 881 z późn. zm.) 6.W zakresie składanej oferty należy uwzględnić, iż przed przekazaniem placu budowy Kierownik budowy sporządzi plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia w 3 egzemplarzach i przekaże 2 egzemplarze Zamawiającemu. 7.Zamawiający informuje, że istnieje możliwość przeprowadzenia wizji lokalnej na miejscu. Wykonawcy, którzy są zainteresowani przeprowadzeniem ww. wizji lokalnej w celu zapoznania się z obiektem, zobowiązani są zgłosić chęć uczestniczenia w wizji lokalnej do Działu Inwestycji i Rozwoju w formie pisemnej, lub faksowęj (nr faksu 91 4809 748), lub za pośrednictwem mail na adres: ar@am.szczecin.pl do dnia 28.06.2013r. godz. 10.00. O terminie przeprowadzenia wizji lokalnej Wykonawcy chętni do udziału w niej zostaną poinformowani pisemnie, faksem lub e-mailem.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.11.11.00 - Roboty w zakresie burzenia 45.26.20.00 - Specjalne roboty budowlane inne niż dachowe 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 45.33.12.00 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania 45.33.23.00 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne 45.43.21.21 - Roboty w zakresie podłóg w pomieszczeniach komputerowych 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.44.21.00 - Roboty malarskie 50.71.20.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji mechanicznych instalacji budynkowych 45.42.11.30 - Instalowanie drzwi i okien .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 60.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1.Wymagane wadium określono w stosunku do wartości zamówienia i wynosi 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100). 2.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1)pieniądzu na konto Zamawiającego: 16 1240 1864 1111 0000 2205 5615 z dopiskiem na przelewie: Wadium do przetargu nr AR/82/03/2013. 2)poręczeń bankowych lub poręczeń spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3)gwarancji bankowych; 4)gwarancji ubezpieczeniowych; 5)poręczeń udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620). 3.Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert, w szczególności wadium w formie pieniężnej winno wpłynąć na konto Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 4.W przypadku wnoszenia wadium w innej formie niż pieniężna, Wykonawca dołącza do oferty oryginalny dokument wadialny. Z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się Wykonawców, którzy nie wniosą wadium przed upływem terminu składania ofert. 5.Wadium wniesione w formie innej niż pieniężna winno obowiązywać od dnia składania ofert (a nie od dnia następnego) przez cały okres związania ofertą, zgodnie z art. 85 ustawy PZP. 6.W przypadku, gdy Wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji bankowej lub gwarancji ubezpieczeniowej z treści tych gwarancji musi w szczególności jednoznacznie wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium zawierające oświadczenie, że zapłaci całą kwotę wadium w przypadku zaistnienia okoliczności, o którym mowa w art. 46 ust 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1.Warunek w rozumieniu Zamawiającego spełni Wykonawca, który wykaże wykonanie co najmniej 2 robót budowlanych w budynku użyteczności publicznej w tym wykonanie instalacji wentylacyjnej wraz z centralą wentylacyjną lub instalacji klimatyzacyjnej, o wartości nie niższej niż 300 000 zł brutto każda w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie); 2.Ocena spełniania powyższych warunków nastąpi w następujący sposób: Zamawiający zbada obecność i prawidłowość każdego wymaganego dokumentu i oświadczenia, a także czy wymagany dokument i oświadczenie potwierdza spełnianie warunku nie później niż na dzień składania ofert. Zamawiający dokona formalnej oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w oparciu o analizę oświadczeń lub dokumentów załączonych do oferty zgodnie z formułą: spełnia / nie spełnia. 3.W rozdziale IX SIWZ dotyczącym wykazu oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający szczegółowo wskazuje, jakich oświadczeń lub dokumentów żąda od Wykonawcy.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1.Warunek w rozumieniu Zamawiającego spełni Wykonawca, który będzie dysponował co najmniej 1 (jedną) osobą : a)uprawnioną zgodnie z wymogami ustawy Prawo budowlane (Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623 z późniejszymi zmianami) do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a które uprawniają do pełnienia funkcji kierownika robót konstrukcyjno-budowlanej. Osoba wskazana musi wykazać się minimum 5-letnim doświadczeniem zawodowym na budowie oraz posiadać uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru zabytków określonych rozporządzeniem Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 27 lipca 2011r. W sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, prac restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich, badań architektonicznych i innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych (Dz. U. Nr 165, poz. 987), art. 24 ust. 1 i 2, b)posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami elektrycznymi w specjalności instalacyjnej bez ograniczeń w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a które uprawniają do pełnienia funkcji kierownika robót elektrycznych w zakresie instalacji elektrycznych i urządzeń elektroenergetycznych i posiadającej 5-letnie doświadczenie zawodowe na budowie, c)posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a które uprawniają do pełnienia funkcji kierownika robót sanitarnych bez ograniczeń w zakresie instalacji sanitarnych i posiadającej minimum 5-letnie doświadczenie zawodowe na budowie, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, 2.Ocena spełniania powyższych warunków nastąpi w następujący sposób: Zamawiający zbada obecność i prawidłowość każdego wymaganego dokumentu i oświadczenia, a także czy wymagany dokument i oświadczenie potwierdza spełnianie warunku nie później niż na dzień składania ofert. Zamawiający dokona formalnej oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w oparciu o analizę oświadczeń lub dokumentów załączonych do oferty zgodnie z formułą: spełnia / nie spełnia. 3.W rozdziale IX SIWZ dotyczącym wykazu oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający szczegółowo wskazuje, jakich oświadczeń lub dokumentów żąda od Wykonawcy.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Warunek w rozumieniu Zamawiającego spełni Wykonawca, który wykaże wykonanie co najmniej 2 robót budowlanych w budynku użyteczności publicznej w tym wykonanie instalacji wentylacyjnej wraz z centralą wentylacyjną lub instalacji klimatyzacyjnej, o wartości nie niższej niż 300 000 zł brutto każda w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie);;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Dotyczy pkt. III.5) W celu potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda dołączenia do oferty opisu przedmiotu zamówienia (np. w formie kart katalogowych itp.) potwierdzającego spełnianie wymagań określonych przez Zamawiającego w SIWZ dla następujących oferowanych przez Wykonawcę materiałów do wykonania przedmiotowych robót: 1)Centrala wentylacyjna; 2)Zewnętrzna jednostka klimatyzacyjna systemu VRF dla pomieszczeń nr 210,211,212; 3)Wewnętrzna jednostka klimatyzacyjna systemu VRF dla pomieszczeń nr 210,211,212; Zamawiający zaleca zaznaczenia w załączonych np. kartach katalogowych lub innych dokumentach potwierdzających spełnienie wymagań przez konkretne urządzenia/ materiały wyspecyfikowanych w tabeli będącej częścią druku oferty pkt 2 wraz z zaznaczeniem w sposób jednoznaczny danego urządzenia / materiału, wraz ze wskazaniem parametrów technicznych , cech danego urządzenia / materiału.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Wzór umowy stanowi zał. nr 8 do SIWZ. 2.Zamawiający informuje, że przewiduje możliwości zmiany umowy. Zmiany zawartej umowy mogą nastąpić w formie aneksu w następujących przypadkach: 1)ulegnie zmianie stan prawny w zakresie dotyczącym realizowanej umowy, który spowoduje konieczność zmiany sposobu wykonania zamówienia przez Wykonawcę; 2)gdy nastąpi ustawowa zmiana stawki podatku od towarów i usług VAT. W takim przypadku umowa ulegnie zmianie w zakresie wysokości ceny brutto - dotyczy to ceny za konserwację zamontowanych instalacji i urządzeń wentylacji i klimatyzacji; 3)wystąpią okoliczności skutkujące potrzebą zmiany terminu realizacji zamówienia takie jak: a)zmiana stanu prawnego w zakresie dotyczącym realizowanej umowy, który spowoduje konieczność zmiany sposobu wykonania zamówienia przez Wykonawcę, b)konieczność wykonania robót dodatkowych, c)brak dostępu do pomieszczeń, w których przewidziano prowadzenie prac z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, d)gdy wystąpią przeszkody o obiektywnym charakterze (zdarzenia nadzwyczajne, zewnętrzne i niemożliwe do zapobieżenia, a więc mieszczące się w zakresie pojęciowym tzw. siły wyższej) i inne zdarzenia, których przyczyny nie leżą po żadnej ze stron umowy, takie jak: nadzwyczajne zjawiska przyrody (między innymi trzęsienia ziemi, powodzie, huragany), zdarzenia wywołane przez człowieka, np. działania wojenne czy gwałtowne rozruchy oraz akty władzy publicznej (fait du prince), którym należy się podporządkować, a także inne niemożliwe do przewidzenia przyczyny techniczne, e)opóźnienia, utrudnienia lub przeszkody spowodowane przez lub dające się przypisać innemu Wykonawcy, Podmiotowi działającemu za zgodą Zamawiającego, 4)zmiany numeru rachunku bankowego Wykonawcy, 5)zmiany wynagrodzenia, o którym mowa w § 7 ust. 1 wzoru umowy związana z koniecznością rezygnacji przez Zamawiającego z wykonania części zamówienia o wartość wynikającą z kosztorysów będących załącznikami nr 6-1÷ 6-5 do umowy. 3.Strony dopuszczają możliwość zmian w zakresie osoby zdolnej do wykonania przedmiotu umowy na zasadach określonych w § 5 ust. 3-5 umowy bez konieczności sporządzania aneksu. 4.Strony dopuszczają możliwość zmian redakcyjnych, omyłek pisarskich oraz zmian będących następstwem zmian danych ujawnionych w rejestrach publicznych bez konieczności sporządzania aneksu.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://zamowienia-publiczne.am.szczecin.pl/przetargi
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Akademia Morska w Szczecinie Dział Inwestycji i Rozwoju ul.Wały Chrobrego 1-2 70-500 Szczecin.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.07.2013 godzina 10:30, miejsce: Akademia Morska w Szczecinie Dział Inwestycji i Rozwoju ul.Wały Chrobrego 1-2 70-500 Szczecin.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1.Nr zamówienia nadany przez Zamawiającego : AR/82/03/2013 2.Zamówienie będzie współfinansowane w ramach umowy nr UDA-RPZP.01.02.02-32-001/11-00 zawartej na realizację projektu pt. Budowa Centrum Naukowo-Badawczego Analizy Ryzyka Eksploatacji Statków w Akademii Morskiej w Szczecinie współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz budżetu Państwa w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2007-2013. 3.Termin wykonania zamówienia: 1)roboty budowlane: w ciągu 60 dni kalendarzowych od dnia przekazania frontu robót. Przekazanie frontu robót Wykonawcy przez Zamawiającego nastąpi niezwłocznie po podpisaniu umowy. 2)Konserwacja urządzeń: 36 miesięcy od daty odbioru końcowego robót bez zastrzeżeń 4.Z uwagi na fakt, że zachowanie terminu zakończenia robót jest kluczowe dla funkcjonowania uczelni oraz rozliczenia projektu, Zamawiający za każdy dzień przekroczenia terminów zakończenia robót ustala karę umowną w wysokości 0,2 % wynagrodzenia umownego brutto za każdy dzień opóźnienia, zgodnie z zapisami § 11 ust. 1 pkt 1) wzoru umowy - załącznik nr 8 do SIWZ. 5.Równolegle z pracami objętymi niniejszym opracowaniem prowadzone będą prace związane z modernizacją instalacji elektrycznej i przyłącza elektrycznego budynku. W związku z powyższym należy uwzględnić możliwość czasowego braku zasilania związanego z przebudową zasilania Budynku Głównego nr 2 w okresie od dnia 15 czerwca do dnia 15 września 2013r. W tym okresie wykonawca zobowiązany jest zapewnić niezbędne zasilanie budowlane na własne potrzeby. 6.Otwarcie ofert nastąpi 08.07.2013 r. w siedzibie Zamawiającego w Dziale Inwestycji i Rozwoju o godz. 11.00. Wszelkie zmiany terminów dokonane przez Zamawiającego do czasu składania ofert wymagają od Wykonawcy aktualizacji zapisów rozdziału XIV SIWZ. 7.Przed podpisaniem umowy, w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego, Wykonawca przedłoży Zamawiającemu ważną polisę OC Wykonawcy na cały okres realizacji zamówienia. Przedkładana polisa musi potwierdzać ubezpieczenie Wykonawcy z tytułu odpowiedzialności cywilnej deliktowej i kontraktowej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę nie mniejszą, niż 1 000 000,00 zł (słownie: jeden milion złotych 00/100), w tym limit dla jednego zdarzenia (wypadku) nie mniejszy, niż 1 000 000,00 zł (słownie: jeden milion złotych 00/100) z zastrzeżeniem, że udział własny (franszyza) w szkodzie nie większy niż 1 000,00zł (jeden tysiąc złotych). 8.Wykonawca zobowiązuje się do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy (najpóźniej w dniu podpisania umowy) w wysokości 10 % ceny ofertowej brutto..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.