eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Myślenice › ZP-17/2007ZADANIE 1 - Remont ulicy Nowowiejskiej w Dobczycach ZADANIE 2 - Remont mostu w ciągu drogi powiatowej nr K1928 w miejscowości Łęki

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-07-18

Myślenice: ZP-17/2007: ZADANIE 1 - Remont ulicy Nowowiejskiej w Dobczycach ZADANIE 2 - Remont mostu w ciągu drogi powiatowej nr K1928 w miejscowości Łęki
Numer ogłoszenia: 121360 - 2007; data zamieszczenia: 18.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych, ul. Słowackiego 82, 32-400 Myślenice, woj. małopolskie, tel. 012 2721733, fax 012 2721733.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdp-myslenice.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka organizacyjna Powiatu Myślenickiego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZP-17/2007: ZADANIE 1 - Remont ulicy Nowowiejskiej w Dobczycach ZADANIE 2 - Remont mostu w ciągu drogi powiatowej nr K1928 w miejscowości Łęki.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE 1:Remont odwodnienia i nawierzchni ulicy - roboty przygotowawcze, - roboty ziemne - 580,8 m3 - ręczne ścinanie i karczowanie krzaków - 0,4 ha - czyszczenie przepustów i ścieków - 106 m - umocnienie skarp - 40 m2 - wykonanie nakładki - 834 m2: górna warstwa podbudowy z kruszywa łamanego, warstwa wiążąca - 4 cm, warstwa ścieralna - 5 cm Szczegółowy zakres robót w przedmiarze dołączonym do SIWZ. ZADANIE 2: - wykopy oraz przekopy - 36,24 m3 - mechaniczne rozebranie podbudowy - 2,1m3 - ręczne rozebranie nawierzchni - 4,5 m3 - betonowanie - 4,5 m3 - zakotwienie - 56 szt. - deskowanie tradycyjne podpór masywnych i ścian oporowych - 16,6 m2 - zbrojenie - 322 kg - budowle wodne z ustawieniem - 9,36 m3 - wykonanie narzutu nadwodnego zabezpieczającego przyczółki - 45 m3 Szczegółowy zakres robót w przedmiarze dołączonym do SIWZ.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.40 - Roboty drogowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.09.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje od wpłacania wadium..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia ( art. 24 Ustawy). Zamawiający wymaga, aby Wykonawca: 1) posiadał doświadczenie zawodowe rozumiane jako zrealizowanie w ciągu ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch (2) zamówień odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia; 2) posiadał własny lub dysponował następującym w pełni sprawnym sprzętem potrzebnym do wykonania przedmiotu zamówienia: ZADANIE 1: - 1 koparka podsiębierna 0,25 m3 lub 0,15 m3 - 1 samochód ciężarowy skrzyniowy 5 - 10 t, - 1 samochód ciężarowy samowyładowczy 5-10 t - 1 rozkładarka mas bitumicznych 4-5 m - 1 walec ogumiony -1 walec stateczny 10,0 t - 1 wibrator powierzchniowy do 225 kg - mechaniczna piła do cięcia asfaltu - piła do wycinki krzaków ZADANIE 2: - koparka podsiębierna 0,25 m3 lub 0,15 m3 - samochód ciężarowy skrzyniowy 5 - 10 t, - samochód ciężarowy samowyładowczy 5-10 t 3) na zadania stanowiące przedmiot zamówienia, dysponował, co najmniej jedną osobą (Kierownik Budowy) posiadającą uprawnienia budowlane do wykonywania robót drogowych i doświadczenie w kierowaniu takimi robotami oraz dysponował robotnikami wykwalifikowanymi; Warunek wymagany dotyczący praktyki i doświadczenia zawodowego personelu technicznego oraz kierownika budowy proponowanego do wykonania zamówienia: a) przez doświadczenie zawodowe kierownika budowy w zakresie prowadzenia robót budowlanych drogowych o równoważnym charakterze do przedmiotu zamówienia, Zamawiający rozumie jako wykonanie funkcji kierownika budowy lub inspektora nadzoru przynajmniej na jednej budowie wcześniej. Do Oferty należy dołączyć: - dla kierownika budowy dokumenty potwierdzające doświadczenie i niezbędne uprawnienia, przynależność do Izby Inżynierskiej w zakresie robót drogowych. 4) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca na zadanie posiadał ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej prowadzonej działalności gospodarczej w ramach której wykonywał będzie zamówienie. 5) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. Prawo zamówień publicznych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych; 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające, że profil działania Oferenta o d p o w i a d a przedmiotowi zamówienia - wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, lub zaświadczenie, że Wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub informacji o wstrzymaniu w całości wykonania decyzji właściwego organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 4. Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że Oferent uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub informacji o wstrzymaniu w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 5. Informację na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego w okresie ostatnich pięciu lat a w przypadku, gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie w tym pracowników kwalifikowanych; 6. Wykaz sprzętu i pojazdów oraz wyposażenie techniczne niezbędne do wykonania zamówienia, którym dysponuje Wykonawca; 7. Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, a w przypadku kierownika budowy na temat jego doświadczenia zawodowego. Kwalifikacje, wykształcenie i uprawnienie należy wykazać właściwym dokumentem potwierdzającym ich posiadanie; - dla kierownika budowy dokumenty potwierdzające doświadczenie i niezbędne uprawnienia, przynależność do Izby Inżynierskiej zakresie robót drogowo-mostowych; 8. Wykaz wszystkich zrealizowanych robót, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia w ciągu ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania oraz należy dołączyć posiadane, referencje (listy polecające), potwierdzające, że wykazane roboty wykonane zostały należycie; 9. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. W przypadku, gdy ważność ubezpieczenia uzależniona jest od zapłaty składki wraz z polisą Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć dokument jej opłacenia; 10. - Dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub dokumentów rejestrowych, bądź też pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeśli upoważnienie do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu lub zawarcie umowy nie wynika z innych dokumentów załączonych do oferty. Dokument stwierdzający ustanowienie pełnomocnika podlega opłacie skarbowej, zgodnie z art. 1 ust. 1 pkt 2 oraz art. 6 ust. 1 pkt 4 i ust. 2 ustawy z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej. Pełnomocnictwo może być przedłożone wyłącznie w formie oryginału lub kserokopii stwierdzonej za zgodność z oryginałem. - Uchwałę wspólników upoważniającą Zarząd do rozporządzenia prawem lub zaciągnięcia zobowiązania o wartości dwukrotnie przewyższającej wysokość kapitału zakładowego, jeżeli upoważnienie takie wynika z umowy spółki (w przypadku spółki z ograniczona odpowiedzialnością); 11. Kosztorys ofertowy z cenami jednostkowymi sporządzony zgodnie z wymogami pkt I.1.4. SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdp-myslenice.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych w Myślenicach 32-400 Myślenice, ul. Słowackiego 82.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.08.2007 godzina 09:00, miejsce: Siedziba Zarządu Dróg Powiatowych w Myślenicach: 32-400 Myślenice, ul. Słowackiego 82, sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Remont ulicy Nowowiejskiej w Dobczycach.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Remont odwodnienia oraz wykonanie 834 m2 nawierzchni (górna warstwa podbudowy, warstwa wiążąca gr. 4 cm, warstwa ścieralna gr. 5 cm)..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2007.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Remont mostu w ciągu drogi powiatowej nr K1928 w miejscowości Łęki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Remont przyczółka mostu. Szczegółowy zakres robót podany w przedmiarze załączonym do SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2007.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.