eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole › Utrzymanie urządzeń melioracji wodnych podstawowych na terenie działania WZMiUW w Opolu Oddział w Oleśnie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-06-05

Opole: Utrzymanie urządzeń melioracji wodnych podstawowych na terenie działania WZMiUW w Opolu Oddział w Oleśnie
Numer ogłoszenia: 121353 - 2014; data zamieszczenia: 05.06.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Opolu , ul. Katowicka 55, 45-061 Opole, woj. opolskie, tel. 077 4425742, faks 077 4425726.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wzmiuw.opole.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie urządzeń melioracji wodnych podstawowych na terenie działania WZMiUW w Opolu Oddział w Oleśnie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Utrzymanie urządzeń melioracji wodnych podstawowych na terenie działania WZMiUW w Opolu Oddział w Oleśnie 1.Rzeka Piaska w km 1+598 - 1+636 tj. 38 m m. Gorzów Śląski gm. Gorzów Śląski, 2. Rzeka Myślina w km 15+420 - 15+620 m. Dobrodzień, gm. Dobrodzień, 3. Rzeka Skrzydłowicki w km 1+315 - 1+585 m. Pludry gm. Dobrodzień, 4. Rzeka Piaska w km 10+243 - 14+485 tj. 4 242 mb m. Jamy, Boroszów gm. Gorzów Śląski i Olesno, 5.Rzeka Prosna w km 194+507 - 197+945 tj. 3 438 mb, zabudowa wyrwy w km 198+984 m. Szyszków, Wygiełdów gm. Praszka. 6. Rzeka Sowczycki zabudowa wyrwy i remont bystrotoku w km 2+558 m. Kuźnica Borecka gm. Olesno..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.64.00-7, 45.24.60.00-3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje od żądania wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek nie będzie oceniany.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek posiadania wiedzy i doświadczenia będzie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże: (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniane będą ich łączne kwalifikacje i doświadczenie): wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej 1 roboty budowlanej, której przedmiotem zamówienia było wykonanie konserwacji, remontu lub odbudowy rzeki. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć wykaz wykonanych robót sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do niniejszej IDW oraz dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Zaleca się, aby przedkładane dokumenty potwierdzające, że wykonane przez Wykonawców roboty zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujące, że zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone, zawierały, co najmniej: a. wskazanie, że Wykonawca składający ofertę w niniejszym postępowaniu realizował roboty, których dokumenty dotyczą, b. wskazanie podmiotu, na rzecz którego realizowane były roboty, c. wskazanie zakresu robót, d. wskazanie wartości robót, e. wskazanie daty wykonania (rozpoczęcia i zakończenia), f. wskazanie miejsca wykonania, g. opinię podmiotu wskazanego powyżej w pkt. b stwierdzającą, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone; W przypadku, gdy zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego roboty budowlane zostały wcześniej wykonane wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dokumentów potwierdzających ich należyte wykonanie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia będzie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca: wskaże do uczestniczenia w wykonaniu niniejszego zamówienia następujące osoby/podmioty wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, wykształcenia i doświadczenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywania przez nich czynności: (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy): (1) Kierownik Budowy - posiadający: - wykształcenie w zakresie melioracji, budowli hydrotechnicznych lub budownictwa W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć: - wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszej IDW.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek będzie oceniany wspólnie z warunkiem potencjał techniczny.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek nie będzie oceniany.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zgodnie z art. 144 Ustawy Pzp Zamawiający przewiduje zmiany zawartej umowy w stosunku do treści oferty wykonawcy. Zmiana umowy nastąpi: *zmiany terminu realizacji: 1) z powodu działania siły wyższej mające bezpośredni wpływ na terminowość wykonania robót, np. klęski żywiołowe, 2) z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron; 3) z powodu istotnych braków lub błędów w dokumentacji projektowej, również tych polegających na niezgodności dokumentacji z przepisami prawa; 4) z powodu uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonywania przedmiotu zamówienia proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne dla Zamawiającego; 5) z powodu wystąpienia dodatkowych okoliczności, a niemożliwych do przewidzenia przed zawarciem umowy pomimo zachowania należytej staranności; 6) z powodu niekorzystnych warunków atmosferycznych, z wyłączeniem warunków atmosferycznych typowych dla danej pory roku, które uniemożliwiają realizację przedmiotu umowy zgodnie z obowiązującymi przepisami (warunkami technicznymi - normami); 7) z powodu zaistnienia okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności spowodowanych sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi lub warunkami organizacyjnymi lub okolicznościami, które nie były możliwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy; Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności takiej zmiany.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wzmiuw.opole.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Opolu Oddział w Oleśnie ul. Wielkie Przedmieście 26 46-300 Olesno.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.06.2014 godzina 09:00, miejsce: Wojewódzki Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Opolu Oddział w Oleśnie ul. Wielkie Przedmieście 26 46-300 Olesno.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Rzeka Piaska w km 1+598 - 1+636.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rzeka Piaska w km 1+598 - 1+636 tj. 38 m m. Gorzów Śląski gm. Gorzów Śląski 1. Ręczne wykoszenie porostów rzadkich twardych ze skarp , 266 m2, 2. Wygrabianie wykoszonych porostów ze skarp o szer. ponad 2.0 m, m2 266, 3. Roboty ziemne wykon. koparkami przedsiębiernymi o poj. łyżki 0.25 m3 w gr. kat. III z transp. urobku samochod. samowyładowczymi na odległość do 1 km, m3-57, 4. Roboty ziemne z przewozem gruntu taczkami na odległość do 10 m (kat.gr.III) grunt uprzednio odspojony. - dodatek za 3 m różnicy wysokości, m3-57, 5. Ręczne formowanie nasypów z ziemi dowożonej samochodami samowyładowczymi (kat.gr.III-IV), m3 57, 6. Wykonanie materacy gabionowych siatki stalowej 3 ZnAl bez wyprawy o wymiarach 2.0x1.0x0.3 m, umocnienie jednostronne skarpy rzeki na długości 42mb od strony drogi, m3- 12,3..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.64.00-7, 45.24.60.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Rzeka Myślina w km 15+420 - 15+620.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rzeka Myślina w km 15+420 - 15+620 m. Dobrodzień, gm. Dobrodzień. 1. Ręczne wykoszenie porostów gęstych twardych ze skarp cieku w km 15+420-15+620, 1200 m2, 2. Wygrabianie wykoszonych porostów ze skarp o szer.ponad 2.0 m, w km 15+420-15+620, m2- 1200, 3. Ręczne ścinanie i karczowanie zagajników średniej gęstości w km 15+420 - 15+620, 0,05 ha, 4. Wykopy rowów i kanałów meliorac. oraz wykopy przy regulacji rzek wykon. koparkami podsiębiernymi 0.25 m3 na odkład w gruncie kat. III o objęt. do 1.50 m3/m, przy naprawie skarp rzeki w km 15+420 - 15+620, m3 - 320, 5. Wykonanie opasek pojedynczych z kiszek faszynowych o śr. 20 cm w gruncie kat. III, w km 15+420- 15+620, mb 200x2=400, 6. Wykonanie korekcji progowej na rzece w formie stopni z materacy z siatki stalowej (gabionów) 3 ZnAl bez wyprawy o wymiarach 3x1x0.3 m, m3- 6..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.64.00-7, 45.24.60.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Rzeka Skrzydłowicki w km 1+315 - 1+585.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rzeka Skrzydłowicki w km 1+315 - 1+585 m. Pludry gm. Dobrodzień 1. Ręczne wykoszenie porostów gęstych twardych ze skarp cieku w km 1+315-1+5 1620 m2, 2. Wygrabianie wykoszonych porostów ze skarp o szer.ponad 2.0 m, w km 1+315- 1+585,m2- 1620, 3. Wykopy rowów i kanałów meliorac. oraz wykopy przy regulacji rzek wykon. koparkami podsiębiernymi 0.25 m3 na odkład w gruncie kat. III o objęt. do 1.50 m3/m, przy naprawie skarp rzeki w km 1+400 - 1+385, m3 - 462,5, 4. Wykonanie opasek pojedynczych z kiszek faszynowych o śr. 20 cm w gruncie kat. III, w km 1+400- 1+585, mb 185x2=370, 5. Ręczne formowanie nasypów z ziemi leżącej na odkładzie (kat.gr.III-IV), w km 1+400 - 1+585, m3- 462,5, 6. Wykonanie korekcji progowej na rzece w formie stopni z materacy z siatki stalowej (gabionó w) 3 ZnAl bez wyprawy o wymiarach 3x1x0.3 m, m3.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.64.00-7, 45.24.60.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Rzeka Piaska w km 10+243 - 14+485.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rzeka Piaska w km 10+243 - 14+485 tj. 4 242 mb m. Jamy, Boroszów gm. Gorzów Śląski i Olesno 1. Ręczne wykoszenie porostów gęstych twardych ze skarp cieku 25452 m2, 2. Wygrabianie wykoszonych porostów ze skarp o szer. ponad 2.0 m, m2- 25452, 3. Ręczne ścinanie i karczowanie zagajników średniej gęstości , ha-0,15, 4. Odmulenie koparko-odmularkami cieków o szer. dna do 0.8 m. grub. warstwy odmulanej 20 cm, mb - 4242, 5. Rozplantowanie urobku po mechanicznym odmuleniu cieków o szer. dna do 0.8 m. urobek ułożony jednostronnie przy grub. warstwy namułu 20 cm, mb - 4242..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.64.00-7, 45.24.60.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Rzeka Prosna w km 194+507 - 197+945.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rzeka Prosna w km 194+507 - 197+945 tj. 3 438 mb, zabudowa wyrwy w km 198+984 m. Szyszków, Wygiełdów gm. Praszka. 1. Ręczne wykoszenie porostów gęstych twardych ze skarp cieku 20628 m2, 2. Wygrabianie wykoszonych porostów ze skarp o szer. ponad 2.0 m 20628 m2, 3. Ręczne ścinanie i karczowanie zagajników średniej gęstości, 0,15 ha, 4. Odmulenie koparko-odmularkami cieków o szer. dna do 3.2 m. grub. warstwy odmulanej 10 cm, mb 1719, 5. Rozplantowanie urobku po mechanicznym odmuleniu cieków o szer. dna do 3.2 m. urobek ułożony jednostronnie przy grub. warstwy namułu 10 cm, m 1719, 6. Odmulenie koparko-odmularkami cieków o szer. dna do 2.8 m. grub. warstwy odmulanej 10 cm, w km 1719, 7. Rozplantowanie urobku po mechanicznym odmuleniu cieków o szer. dna do 2.8 m. urobek ułożony jednostronnie przy grub. warstwy namułu 10 cm, m 1719, 8. Wykonanie opasek podwójnych z kiszek faszynowych o śr. 20+20 cm w gruncie kat. III , m -95, 9. Roboty ziemne wykon. koparkami przedsiębiernymi o poj. łyżki 0.40 m3 w gr. kat. III z transp. urobku samochod. samowyładowczymi na odległość do 1 km, m3 - 120 10. Przemieszczenie spycharkami mas ziemnych na odległość do 10 m w gruncie kat. III, 120,m3 11. Ręczne formowanie nasypów z ziemi leżącej na odkładzie (kat. gr. III-IV), przy wykonaniu podłoża pod narzut kamienny, m3 120, 12. Wykonanie narzutu kamiennego nadwodnego z kamienia ciężkiego lub średniego luzem z brzegu z wyładunkiem ręcznym przy wysokości burt do 0.61-1.50 m, m3 40..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.64.00-7, 45.24.60.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Rzeka Sowczycki zabudowa wyrwy i remont bystrotoku w km 2+558.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rzeka Sowczycki zabudowa wyrwy i remont bystrotoku w km 2+558 m. Kuźnica Borecka gm. Olesno. 1. Roboty ziemne wykon. koparkami przedsiębiernymi o poj.łyżki 0.40 m3 w gr. kat. III z transp. urobku samochod. samowyładowczymi na odległość do 1 km, m3- 110, 2. Przemieszczenie spycharkami mas ziemnych na odległość do 10 m w gruncie kat. III, m3-110, 3. Wykonanie opasek podwójnych z kiszek faszynowych o śr. 20+20 cm w gruncie kat. III, mb-120, 4. Ręczne formowanie nasypów z ziemi leżącej na odkładzie (kat.gr.III-IV), przy wykonaniu podłoża pod narzut kamienny, 110 m3, 5. Wykonanie palisady przy średnicy kołków 10-12 cm i głębokości wbicia 1.20 m w gruncie kat. III, mb - 40, 6. Wykonanie narzutu kamiennego nadwodnego z kamienia średniego luzem lub gruzu z brzegu z wyładunkiem ręcznym przy wysokości burt do 0.61-1.50 m, m3-40,8..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.64.00-7, 45.24.60.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.