eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jarocin › Przebudowa ulicy Osieckiej w Mieszkowie polegająca na wykonaniu chodnika i odwodnienia - Etap I. Wspólny słownik zamówień CPV 45233222-1 - Roboty w zakresie chodników. Wspólny słownik zamówień CPV 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-07-18

Jarocin: Przebudowa ulicy Osieckiej w Mieszkowie polegająca na wykonaniu chodnika i odwodnienia - Etap I. Wspólny słownik zamówień CPV 45233222-1 - Roboty w zakresie chodników. Wspólny słownik zamówień CPV 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg.
Numer ogłoszenia: 121333 - 2007; data zamieszczenia: 18.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych, ul. Zaciszna 1, 63-200 Jarocin, woj. wielkopolskie, tel. 062 5052949, fax 062 5052949.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.wokiss.pl/jarocinp

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa ulicy Osieckiej w Mieszkowie polegająca na wykonaniu chodnika i odwodnienia - Etap I. Wspólny słownik zamówień CPV 45233222-1 - Roboty w zakresie chodników. Wspólny słownik zamówień CPV 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przebudowa ulicy Osieckiej w Mieszkowie polegająca na wykonaniu chodnika i odwodnienia - Etap I.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.22 - Roboty w zakresie chodników Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania Oryginalny kod CPV: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 2.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Nie dopuszcza się składania ofert częściowych. Oferta powinna obejmować całość zamówienia. Porozumiewanie się oraz przekazywanie oświadczeń i dokumentów pomiędzy zamawiającym a wykonawcami odbywać się będzie wyłącznie drogą listowną lub poprzez kontakt bezpośredni. Na przedmiotową robotę zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia zamówienia uzupełniającego Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej, nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów i nie przewiduje aukcji elektronicznej. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych. Wykonawca wskaże ofercie części zamówienia których wykonanie powierzy podwykonawcom.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta powinna zawierać następujące dokumenty i oświadczenia : a. Wypełniony formularz cenowy ( na załączonym druku ), b. Oświadczenie dotyczące wiarygodności prawnej, finansowej i technicznej oferenta ( na załączonym druku ). c. Wypełniony kosztorys . d. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.wokiss.pl/jarocinp

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych w Jarocinie ul. Zaciszna 1 63-200 JAROCIN pokój nr 6.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.08.2007 godzina 09:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych w Jarocinie ul. Zaciszna 1 63-200 JAROCIN pokój nr 6.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.