Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-07-18
Warszawa: Remont ulicy Wroniej, Łuckiej i Srebrnej w Warszawie.
Numer ogłoszenia: 121322 - 2007; data zamieszczenia: 18.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Stołeczne Warszawa, Dzielnica Wola, Al. Solidarności 90, 01-003 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5048588, fax 022 5048592.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wola.waw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont ulicy Wroniej, Łuckiej i Srebrnej w Warszawie..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont ulic: Wroniej, Srebrnej, Łuckiej będących w zarządzie Dzielnicy Wola w zakresie: 1.ulica Wronia odc. Hotel Hilton - Prosta - remont nawierzchni jezdni z betonu asfaltowego poprzez rozebranie istniejącej nawierzchni i ułożeniem nowej z betonu asfaltowego - oraz częściowa wymiana chodników - długość ulicy 200 m, 2.ulica Łucka na odc Towarowa - Wronia - remont nawierzchni jezdni z betonu asfaltowego (wymiana na nową) i chodników poprzez przełożenie z częściową wymianą na kostkę betonowej wraz z regulacją wysokościową krawężników - długość ulicy 150 m, 3.ulica Srebrna - remont nawierzchni jezdni (wymiana na nową) - długość ulicy 250 m. Projekt czasowej organizacji ruchu powinien być sporządzony przez Wykonawcę i wliczony do ceny za wykonany remont.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.23.32.52 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.52 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.11.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jest wniesienie wadium w wysokości 10.000,00 - zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100).
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Wykonawca musi być wiarygodny tzn. spełniać wymagania art. 22 ust. 1 oraz nie podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2.Oferta nie może naruszać ustawy Prawo zamówień publicznych (w szczególności zasady uczciwej konkurencji). 3.Oferta musi spełniać wszystkie warunki określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 4.Oferta musi zostać złożona w terminie. 5.W celu potwierdzenia przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia Zamawiający wymaga dołączenia do oferty wykazu trzech wykonanych robót odpowiadającej swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania z załączeniem dokumentów potwierdzających, ze roboty te zostały wykonane należycie. 6.Należy udokumentować dysponowanie niezbędnym sprzętem potrzebnym do realizacji zamówienia, 7.Wykonawca musi posiadać ubezpieczenie OC z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej na pełen zakres przedmiotu zamówienia, na czas trwania umowy. 8.Należy udokumentować uprawnienia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia (uprawnienia dla następujących branż : budowlanej w zakresie budowy dróg). 9.Wykonawca musi udzielić pisemnej gwarancji na przedmiot zamówienia z zaznaczeniem okresu gwarancji (nie krótszy niż 36 miesięcy) oraz terminu przystąpienia do usuwania wad od chwili ich ujawnienia z ogólnymi warunkami udzielenia gwarancji. 10.Należy wnieść wadium.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie, o którym mowa w art. 22 ust. 1 ustawy (załącznik nr 2) wraz z załącznikiem do oświadczenia . Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Oświadczenie o stosowaniu tylko materiałów posiadających deklaracje zgodności z obowiązującymi normami, atesty i certyfikaty. Ubezpieczenie OC z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej na czas trwania umowy i na pełny zakres (potwierdzone kserokopią) wraz z pisemnym oświadczeniem, że utrzymana będzie ciągłość ubezpieczenia przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia, ewentualnie oświadczenie Wykonawcy, iż w przypadku wyboru jego oferty, przed podpisaniem umowy, ubezpieczy się zgodnie z ww wymaganiami. Uprawnienia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia (uprawnienia dla branży budowlanej). Wykaz trzech wykonanych robót odpowiadającej swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączenie dokumentów potwierdzających, ze roboty te zostały wykonane należycie. Wykaz posiadanego niezbędnego sprzętu potrzebnego do realizacji zamówienia Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. W przypadku udziału przy realizacji robót podwykonawców umowy zawarte pomiędzy wykonawcą a podwykonawcami oraz wykaz podwykonawców wraz z przewidzianym dla nich zakresem robót .11.11 Wstępny harmonogram prac, Pisemna gwarancja na przedmiot zamówienia z zaznaczeniem okresu gwarancji (nie krótszy niż 36 miesięcy).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wola.waw.pl/index.php?go=4&show=przetargi/info.htm
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Stołecznego Warszawy Dzielnica Wola, Al. Solidarności 90, 01-003 Warszawa w pokoju Nr 130 Delegatury Biura Zamówień Publicznych w Dzielnicy Wola.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.08.2007 godzina 11:30, miejsce: Urząd Miasta Stołecznego Warszawy Dzielnica Wola, Al. Solidarności 90, 01-003 Warszawa w pokoju Nr 130 Delegatury Biura Zamówień Publicznych w Dzielnicy Wola.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Zwiększenie zdolności retencyjnej zlewni rzeki Bobrówka poprzez remont budowli piętrzącej - jazu w km 5+000, Nadzór Wodny Parczew
- Dostawa sprzętu komputerowego - wg 2 pakietów.
- Sukcesywne dostawy materiałów opatrunkowych i gazików do dezynfekcji dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Warszawa Wola - Środmieście
- Zakup samochodu osobowego z napędem 4x4.
- Budowa placówki dla bezdomnych przy ul. Nieświeskiej
- Dostawa gastroduodenoskopów dla Oddziału Gastroenterologicznego w Szpitalu Bielańskim w Warszawie (ZP-63/2024)
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont dachu w Bursie Szkolnictwa Ponadpodstawowego nr 2 w Krakowie na os. Szkolnym 17 i 19
- Zaprojektowanie i realizacja robót budowlanych dotyczących dostosowania instalacji elektrycznych w pomieszczeniach ZS2 na potrzeby utworzenia i wsparcia funkcjonowania BCU dla branży elektromobilności
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1548 D Minkowice Oławskie - droga wojewódzka nr 396 - Bystrzyca
- Modernizacja auli Zespołu Szkół Ekonomicznych w Ostrowie Wielkopolskim
- "Remont dojazdów pożarowych w Leśnictwach Reczków i Piskorzeniec"
- "Rozbudowa z przebudową istniejącego budynku sanitarno- szatniowego przy boisku piłkarskim w Borucinie"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.