eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piekary Śląskie › ubezpieczenie majątku i odpowiedzialności cywilnej ZOZ

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-02-08

POZYCJA 12131

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Piekary Śląskie: ubezpieczenie majątku i odpowiedzialności cywilnej ZOZ Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Samodzielny Publiczny Wojewódzki Szpital Chirurgii Urazowej im. Dra Janusza Daaba, do kontaktów: Grzegorz Jasiński, ul. Bytomska 62, 41-940 Piekary Śląskie, woj. śląskie, tel. 032 3934210, fax 032 3934141, e-mail: przetarg@urazowka.piekary.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.urazowka.piekary.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej; Zdrowie. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ubezpieczenie majątku i odpowiedzialności cywilnej ZOZ. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: usługi, kategoria usług: nr 6. Główne miejsce świadczenia usług: siedziba zamawiającego. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: - ubezpieczenie mienia od ognia i innych zdarzeń losowych, - ubezpieczenie maszyn elektrycznych od szkód elektrycznych, - ubezpieczenie mienia od kradzieży z włamaniem i rabunku, - ubezpieczenie sprzętu elektronicznego, - ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej, - ubezpieczenia komunikacyjne (OC, AC, NNW). 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Zgodnie z SIWZ. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 66.33.00.00 - Ubezpieczenia inne niż na życie Kod CPV wg słownika 2008: 66.51.00.00 - Usługi ubezpieczeniowe 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Poniżej 130 000 euro. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 12

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 10 000 zł. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. spełniają warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 4 oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania na mocy art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych; w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: żaden z wykonawców nie może podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 1-9 i ust. 2 pkt 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych, łącznie wykonawcy nie mogą podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 10 i ust. 2 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych; 2. posiadają wskaźnik pokrycia rezerw techniczno-ubezpieczeniowych brutto aktywami, wyrażony w procentach i wyliczony nie wcześniej niż na dzień 30.06.2006 r., w wysokości nie niższej niż 100%; w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, niniejszy warunek musi być spełniony przez każdego z wykonawców; (ocena spełniania niniejszego warunku zostanie dokonana w następujący sposób: najwyższy wskaźnik 100 pkt, pozostałe - proporcjonalnie mniej); 3. posiadają wskaźnik pokrycia marginesu wypłacalności środkami własnymi, wyrażony w procentach i wyliczony nie wcześniej niż na dzień 30.06.2006 r., w wysokości nie niższej niż 100%; w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, niniejszy warunek musi być spełniony przez każdego z wykonawców; (ocena spełniania niniejszego warunku zostanie dokonana w następujący sposób: >=300% - 100pkt, >=200% i < 300% - 75 pkt, >=100 i <200 - 50 pkt); 4. złożą wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w odpowiedniej formie; 5. złożą oświadczenie o rozłożeniu płatności w czterech równych kwartalnych ratach; 6. złożą wymagane dokumenty określone w niniejszym rozdziale ogłoszenia w odpowiedniej formie. Wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu winien zawierać między innymi: - nazwę i adres zamawiającego, - pełną nazwę i adres wykonawcy, numer telefonu i faksu oraz adres poczty elektronicznej (jeśli posiada), - nazwę zamówienia nadaną przez zamawiającego, - zakres zamówienia, - oświadczenie, że cały zakres prac będzie wykonywany własnym potencjałem, - informacje o wiarygodności technicznej i ekonomicznej wykonawcy. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Spełniają warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 4 oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania na mocy art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych; w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: żaden z wykonawców nie może podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 1-9 i ust. 2 pkt 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych, łącznie wykonawcy nie mogą podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 10 i ust. 2 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Posiadają wskaźnik pokrycia rezerw techniczno-ubezpieczeniowych brutto aktywami, wyrażony w procentach i wyliczony nie wcześniej niż na dzień 30.06.2006 r., w wysokości nie niższej niż 100%; w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, niniejszy warunek musi być spełniony przez każdego z wykonawców; (ocena spełniania niniejszego warunku zostanie dokonana w następujący sposób: najwyższy wskaźnik 100 pkt, pozostałe - proporcjonalnie mniej). 3. Posiadają wskaźnik pokrycia marginesu wypłacalności środkami własnymi, wyrażony w procentach i wyliczony nie wcześniej niż na dzień 30.06.2006 r., w wysokości nie niższej niż 100%; w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, niniejszy warunek musi być spełniony przez każdego z wykonawców; (ocena spełniania niniejszego warunku zostanie dokonana w następujący sposób: >=300% - 100pkt, >=200% i < 300% - 75 pkt, >=100 i <200 - 50 pkt). Łączna ilość punktów uzyskanych z oceny spełniania dwóch ww. warunków będzie stanowiła o kolejności wykonawców zapraszanych do składania ofert. Liczba zapraszanych wykonawców - 5. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wymagane dokumenty, będące załącznikami do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: W przypadku, gdy umocowanie osoby podpisującej wniosek nie wynika z odpisu z Krajowego Rejestru Sądowego lub zaświadczenia o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej ewentualnie zgłoszenia do Ewidencji Działalności Gospodarczej wykonawcy, należy dołączyć pełnomocnictwo do podpisania wniosku i składania ewentualnych wyjaśnień, podpisane przez osobę/osoby do tego umocowane, zgodnie z odpisem z Krajowego Rejestru Sądowego lub zaświadczenia o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej ewentualnie zgłoszenia do Ewidencji Działalności Gospodarczej wykonawcy. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, są oni obowiązani ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Odpowiednie pełnomocnictwo należy załączyć do wniosku. Wymagane dokumenty: Nadesłany zgodnie z art. 50 ustawy Prawo zamówień publicznych wniosek o dopuszczenie do udziału w przetargu ograniczonym musi zawierać : 1) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, określonych przepisami art. 22 ust. 1 pkt 1 - 4 oraz niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na mocy art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy P.z.p., (w przypadku składania wniosku przez wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, mogą oni złożyć jedno wspólne oświadczenie); 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do Ewidencji Działalności Gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków. (W przypadku składania wniosku przez wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę); 3) potwierdzenie możliwości prowadzenia działalności, wydane przez odpowiedni organ, w zakresie grup ryzyk objętych przedmiotem zamówienia - ustawa z dn. 22 maja 2003 r. o działalności ubezpieczeniowej - Dz.U. 2003 r. Nr 124 poz. 1151 z późn. zm. (W przypadku składania wniosku przez wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę); 4) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków (dotyczy: osób fizycznych, wspólników w przypadku spółki jawnej, partnerów lub członków zarządu w przypadku spółki partnerskiej, komplementariuszy w przypadku spółki komandytowej oraz spółki komandytowo-akcyjnej, urzędujących członków organu zarządzającego w przypadku osób prawnych). (W przypadku składania wniosku przez wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę); 5) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków (dotyczy podmiotów zbiorowych). (W przypadku składania wniosku przez wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę); 6) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, albo zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Zaświadczenia te muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków. (W przypadku składania wniosku przez wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę); 7) oświadczenie o wysokości wskaźnika pokrycia rezerw techniczno-ubezpieczeniowych brutto aktywami, wyrażonego w procentach i wyliczonego nie wcześniej niż na dzień 30.06.2006 r. (W przypadku składania wniosku przez wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę); 8) oświadczenie o wysokości wskaźnika pokrycia marginesu wypłacalności środkami własnymi, wyrażonego w procentach i wyliczonego nie wcześniej niż na dzień 30.06.2006 r.(W przypadku składania wniosku przez wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę); 9) oświadczenie o rozłożeniu płatności w czterech równych kwartalnych ratach; 10) oświadczenie, że cały zakres prac będzie wykonywany własnym potencjałem. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP, zamiast dokumentów wymienionych w punkcie 2, 5 i 6, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wymienionych w punkcie 2, 4, 5, 6, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Forma składanych dokumentów: - Wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu oraz wszystkie pozostałe dokumenty muszą być sporządzone w języku polskim. Dokumenty urzędowe złożone w języku obcym należy złożyć wraz z ich tłumaczeniem na język polski, dokonanym przez tłumacza przysięgłego. - Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginałów albo kopii poświadczonych "za zgodność z oryginałem" przez osobę uprawnioną/upoważnioną do reprezentacji wykonawcy. Oświadczenie "za zgodność z oryginałem" winno być sporządzone w sposób umożliwiający identyfikację podpisu. - Dokumenty muszą być aktualne, czyli powinny odzwierciedlać rzeczywisty, nadal utrzymujący się stan faktyczny i prawny. Wniosek w swej treści ma zawierać ilość stron i tytuły wszystkich składanych załączników. Wykonawca powinien umieścić wniosek wraz z załącznikami w zamkniętej kopercie i zaadresować według poniższego wzoru: Samodzielny Publiczny Wojewódzki Szpital Chirurgii Urazowej im. Dra Janusza Daaba , 41-940 Piekary Śląskie, ul. Bytomska 62 - sekretariat - wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu na ubezpieczenie szpitala.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.urazowka.piekary.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.02.2007 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 19.02.2007, godzina 11:00, siedziba zamawiającego - biblioteka.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 02.02.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.