eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dąbrowa Górnicza › Budowa ronda na skrzyżowaniu ulicZąbkowicka i Gołonoska w Łośniu

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-05-31

Dąbrowa Górnicza: Budowa ronda na skrzyżowaniu ulic: Ząbkowicka i Gołonoska w Łośniu
Numer ogłoszenia: 121233 - 2012; data zamieszczenia: 31.05.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 71525 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Dąbrowa Górnicza, ul. Graniczna 21, 41-300 Dąbrowa Górnicza, woj. śląskie, tel. 32 2956700, faks 32 2625032, 2956700.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa ronda na skrzyżowaniu ulic: Ząbkowicka i Gołonoska w Łośniu.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych mających na celu poprawę bezpieczeństwa ruchu na skrzyżowaniu ulic: Ząbkowicka, Gołonoska i Łaskowa w Łośniu - dzielnicy miasta Dąbrowa Górnicza i obejmuje w szczególności: - zmianę typu skrzyżowania ze zwykłego o trzech wlotach (typ: T) na skrzyżowanie typu małe rondo, - remont nawierzchni fragmentów ulic przyległych do skrzyżowania, - uporządkowanie przyległych miejsc postojowych, - uporządkowanie ciągów pieszych, - uporządkowanie dojazdów do posesji oraz w zakresie uzbrojenia terenu: - korektę usytuowania i uzupełnienie oświetlenia ulicznego, - korektę odwodnienia skrzyżowania( przełożenie wpustów deszczowych i podłączenie do istniejącej kanalizacji deszczowej), - korektę usytuowania sieci teletechnicznej, - przestawienie i skablowanie kolidującej sieci energetycznej napowietrznej, - zabezpieczenie pozostałego uzbrojenia podziemnego w miejscach kolizji, -uporządkowanie i dostosowanie oznakowania pionowego i poziomego do zmiany organizacji ruchu. 2. Roboty należy realizować na podstawie: - Projektu budowlano - wykonawczego - Specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, - Przedmiarów robót, - Wymogów Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia wraz z projektem umowy - Zasad wiedzy technicznej, sztuki budowlanej, przepisów prawa oraz przy zastosowaniu materiałów i urządzeń zgodnych z Polska Normą, posiadających oznakowanie CE, aprobaty techniczne, certyfikaty na znak bezpieczeństwa, gwarancje i testy z uwzględnieniem art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2012 r., Nr 243, poz.1623) i ustawy z dnia 16 kwietnia 2004r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2004 r., Nr 92, poz. 881 z późn. zm). 4. Wymagania organizacyjne a) przed przystąpieniem do robót wykonawca zobowiązany jest posiadać zatwierdzoną czasową organizację ruchu; b) przed rozpoczęciem robót drogowych wykonawca zobowiązany jest uzyskać od Zarządcy Drogi tj. Wydziału Komunikacji i Drogownictwa tutejszego Urzędu decyzję administracyjną na zajęcie pasa drogowego zgodnie z wymogami Ustawy z dnia 21 marca 1985 roku o drogach publicznych ( Dz .U. z 2007r. nr 19, poz.115 z późn. zm) - wraz z zatwierdzoną organizacją ruchu na czas prowadzenia robót. Zajęcie pasa drogowego nie podlega opłacie; c) wykonawca z chwilą przejęcia placu budowy ponosi pełną odpowiedzialność odszkodowawczą za ewentualne szkody użytkowników drogi, oraz w związku z niewłaściwą lub nieterminową realizacją określonego na piśmie zakresu rzeczowego robót; d) o ile wystąpi taka konieczność, przedmiot zamówienia może być realizowany również na wydłużonej zmianie i w godzinach nocnych; e) w czasie realizacji przedmiotu umowy Wykonawca zobowiązany jest utrzymywać teren budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz usuwania na bieżąco wszelkich odpadów i zbędnych materiałów, f) w ramach zamówienia Wykonawca zobowiązuje się służyć doradztwem technicznym w zakresie tematów technologicznych, biorąc udział w naradach oraz udzielając pisemnych odpowiedzi na zapytania Zamawiającego. g) do obowiązków Wykonawcy należy: sporządzanie protokołów z odzyskanych materiałów, składowanie materiałów na paletach na zapleczu wykonawcy robót - zgodnie z Poleceniem Służbowym NR WAP.II- 0158-B-15/08 Prezydenta Miasta z dnia 30.05.2008 r., prowadzenie ewidencji zdawczo odbiorczej, rozliczanie się z materiałów pochodzących z rozbiórki z Zamawiającym. 5. Zamówienie musi być realizowane zgodnie z: 1. Ustawą z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane ( Dz. U. z 2010r. Nr 243 poz. 1623 z późn. zm.) 2. Ustawą z dnia 20 czerwca 1999 Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. z 2005r. Nr 108 poz. 908 z późn. zm.) 3. Ustawą z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych (Dz.U. z 2007r., Nr 19, poz. 115 z pózn. zm) 4. Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 września 2003r. w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywaniu nadzoru nad tym zarządzeniem (Dz.U. z 2003r., Nr 177 poz.1729) 4. Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 6 lutego 2003r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych (Dz. U. z 2003r. nr 47 poz.401). 5. Rozwiązania równoważne a) Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów równoważnych - tj. o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych niż określone w SIWZ - w odniesieniu do materiałów, których pochodzenie zostało określone przez Zamawiającego w SIWZ nazwą producenta. b) Zgodnie z art. 30 ust. 5 Ustawy Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych. 6. Ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej Wykonawcy powinni zapewnić ciągłość ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 2.000.000,00 zł. 7 . Wykonawca ubezpieczy plac budowy w czasie realizacji umowy. Kwota ubezpieczenia będzie nie mniejsza niż 1.000.000,00 zł. Ubezpieczenie ma obejmować okres od dnia przekazania placu budowy do 30 dnia po zrealizowaniu przedmiotu umowy. W przypadku, gdy wydłużenie okresu realizacji umowy nastąpi z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, koszt wszystkich koniecznych ubezpieczeń uzupełniających, w szczególności przedłużenia okresu ubezpieczenia ponosi Wykonawca. Dokument potwierdzający zawarcie umowy ubezpieczenia zostanie niezwłocznie dostarczony Zamawiającemu, jednak nie później niż w dniu przekazania placu budowy. Dokument świadczący, że plac budowy został ubezpieczony - stanowić będzie załącznik nr 3 umowy. 8. Gwarancja i rękojmia a) Na przedmiot niniejszego zamówienia ustala się 5 letni okres gwarancji jakości, licząc od daty podpisania protokołu odbioru końcowego robót. W ramach gwarancji Wykonawca zobowiązany będzie usunąć wynikłe usterki nieodpłatnie, w tym zobowiązany jest do nieodpłatnej wymiany wadliwych materiałów na które udzielił gwarancji. b) Na wykonane roboty Wykonawca udziela rękojmi na okres 5 letni licząc od daty podpisania końcowego protokołu odbioru końcowego robót. 9. W przypadku zatrudnienia przez Wykonawcę personelu obcojęzycznego, Wykonawca zapewni ciągłą możliwość porozumiewania się personelu Zamawiającego z personelem Wykonawcy w języku polskim. 10. Zamawiający informuje, że wystąpił z wnioskiem o dofinansowanie zadania ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007 - 2013.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg 45.23.31.29 - Roboty budowlane w zakresie skrzyżowań dróg 45.00.12.00 - 45.00.12.00 45.23.32.21 - Malowanie nawierzchi 45.23.32.93 - Instalowanie mebli ulicznych 45.23.32.90 - Instalowanie znaków drogowych 45.23.32.94 - Instalowanie sygnalizacji drogowej 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.05.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Skanska S.A., ul. Gen. J. Zajączka 9, 01-518 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2154028,67 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1113250,24

  • Oferta z najniższą ceną: 1113250,24 / Oferta z najwyższą ceną: 1427780,16

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.