eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wołomin › Dostawę oraz montaż sprzętu audiowizualnego i komputerowego do sali konferencyjnej, w budynku przy ul. Wileńskiej 32 w Wołominie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-07-28

Wołomin: Dostawę oraz montaż sprzętu audiowizualnego i komputerowego do sali konferencyjnej, w budynku przy ul. Wileńskiej 32 w Wołominie
Numer ogłoszenia: 121223 - 2009; data zamieszczenia: 28.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wołomin , ul. Ogrodowa 4, 05-200 Wołomin, woj. mazowieckie, tel. 02 7633000, faks 022 7633066.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.wolomin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawę oraz montaż sprzętu audiowizualnego i komputerowego do sali konferencyjnej, w budynku przy ul. Wileńskiej 32 w Wołominie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostarczenie wraz z montażem sprzętu audiowizualnego i komputerowego do sali konferencyjnej w budynku przy ul. Wileńskiej 32: jednostka centralna, monitor lcd 24 panoramiczny, projektor multimedialny, ekran projekcyjny sterowany elektronicznie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, stanowi załącznik nr 1 A do SIWZ. Dostarczony sprzęt musi być fabrycznie nowy i mieć identyczną konfigurację. Koszty załadunku, transportu, rozładunku oraz wniesienia i montażu obciążać będą Wykonawcę. W ramach podanej w ofercie ceny za wykonanie całości zamówienia Wykonawca dostarczy zestaw okablowania i akcesoria dołączone przez producenta lub dodane przez Wykonawcę, niezbędne do w pełni funkcjonalnej pracy, zgodnie z właściwymi Polskimi Normami i standardami. W ramach podanej w ofercie ceny za wykonanie całości zamówienia Wykonawca dostarczy sprzęt fabrycznie nowy, składający się z nowych podzespołów, mieć identyczną konfigurację, oraz być dostarczany wraz z całym zestawem okablowania i akcesoriów dołączanych przez producenta. Ponadto powinien być zgodny z wszelkimi niezbędnymi Polskimi Normami i standardami, niezbędnymi do w pełni funkcjonalnej pracy. Wykonawca dostarczy dokumenty potwierdzające niezbędne certyfikaty, a w szczególności certyfikat na znak bezpieczeństwa CE sprzętu. Zaoferowany sprzęt będzie posiadał nienaruszone plomby gwarancyjne, umieszczone na podzespołach bazowych (nie plombowana obudowa). W przypadku awarii sprzętu i niemożliwości naprawy w siedzibie Zamawiającego Gwarant/ Wykonawca na czas naprawy dostarczy (nieodpłatnie) sprzęt o parametrach technicznych odpowiadających parametrom naprawianego sprzętu. Czas reakcji na usunięcie awarii od chwili telefonicznego zgłoszenia, potwierdzonego pisemnie faxem lub listem wynosi 48 godz. Czas naprawy gwarancyjnej wynosi 7 dni roboczych, liczonych od dnia zgłoszenia uszkodzenia. Okres trwania gwarancji będzie wydłużony o czas trwania naprawy. W przypadku gdy zaistniałe uszkodzenie nie będzie kwalifikowało się do naprawy lub naprawa sprzętu potrwa dłużej, niż 3 tygodnie oraz gdy sprzęt będzie naprawiany 3 razy Zamawiającemu przysługiwać będzie wymiana sprzętu na nowy, o parametrach technicznych nie niższych, niż sprzęt Zamawiającego przed naprawą. Wszelkie koszty transportu rzeczy wadliwej oraz zastępczej obciążają Wykonawcę. Wykonawca udzieli na dostarczony sprzęt min. 3 lat gwarancji.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.60.00 - Różny sprzęt komputerowy 30.23.13.00 - Monitory ekranowe 32.32.12.00 - Urządzenia audiowizualne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział WYKONAWCY, którzy spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.): 1)posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy)..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu; 2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3. wykaz wykonanych dostaw a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywane usługi w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, - co najmniej 1 zamówienia odpowiadającego swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia tj. dostawa i montaż sprzętu audiowizualnego i komputerowego, z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorów wraz z dokumentami potwierdzającymi, że dostawy te zostały wykonane należycie (referencje, protokół odbioru końcowego itp.).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.wolomin.pl..
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski, ul. Ogrodowa 4, 05-200 Wołomin, pok. 223.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.08.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski, ul. Ogrodowa 4, 05-200 Wołomin, Kancelaria Urzędu, stanowiska 1,2,3.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.