eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wałbrzych › Wykonanie zamówienia dodatkowego dla Zadania inwestycyjnego pn.Modernizacja substancji szkolnej w ramach programu Szkoła od nowa w zakresie modernizacji budynków Publicznej Szkoły Podstawowej nr 5 przy ul. Poznańskiej 8 w Wałbrzychu



Ogłoszenie z dnia 2014-04-09

Wałbrzych: Wykonanie zamówienia dodatkowego dla Zadania inwestycyjnego pn.: Modernizacja substancji szkolnej w ramach programu Szkoła od nowa w zakresie modernizacji budynków Publicznej Szkoły Podstawowej nr 5 przy ul. Poznańskiej 8 w Wałbrzychu
Numer ogłoszenia: 121216 - 2014; data zamieszczenia: 09.04.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wałbrzych, Pl. Magistracki 1, 58-300 Wałbrzych, woj. dolnośląskie, tel. 074 6655153, 6655154, faks 074 6655155.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie zamówienia dodatkowego dla Zadania inwestycyjnego pn.: Modernizacja substancji szkolnej w ramach programu Szkoła od nowa w zakresie modernizacji budynków Publicznej Szkoły Podstawowej nr 5 przy ul. Poznańskiej 8 w Wałbrzychu.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych polegających na: - zmiana głównej rozdzielni elektrycznej wraz z instalacją zasilającą, - zmiana istniejącego podłączenie naczynia wzbiorczego, - prace naprawcze stropów i podestów drewnianej klatki schodowej, wypoziomowanie posadzek i ułożenie nowej okładziny, - wykonanie nowej posadzki w piwnicy w związku z pracami przeciwwilgociowymi i znacznymi różnicami poziomów w pomieszczeniach..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.73.00 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 45.26.23.21 - Wyrównywanie podłóg .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.04.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Wielobranżowe MAX Dumicz Leszek Spółka Jawna, ul. Wrocławska 109, 58-306 Wałbrzych, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 338944,14 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 416400,01

  • Oferta z najniższą ceną: 416400,01 / Oferta z najwyższą ceną: 416400,01

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    W trakcie realizacji prac związanych z modernizacją instalacji elektrycznej w budynku głównym szkoły (skuwanie tynków na klatkach schodowych ) stwierdzono zły stan techniczny przewodu głównego zasilającego. Po zbiciu tynków stwierdzono, że istniejące zasilenie w energię elektryczną jest realizowane w oparciu o stary przewód wielokrotnie naprawiany i sztukowany (dwa rodzaje materiału - aluminium i miedź). Również w złym stanie znajduje się elektryczna rozdzielnia główna, która dodatkowo po zamontowaniu wszystkich nowoprojektowanych odbiorników energii (punkty oświetleniowe, gniazdka wtykowe, itp.) nie posiada wystarczającej ilości wpięć i zabezpieczeń przedlicznikowych niezbędnych dla prawidłowego funkcjonowania instalacji. Na etapie projektowych nie można było ustalić faktycznego stanu technicznego w/w instalacji elektrycznej, która znajdowała się pod tynkiem, a jej przebieg był trudny do jednoznacznego określenia. Podczas wykonywania prac modernizacyjnych w pomieszczeniach sanitariatów w segmencie A budynku szkoły zostały dokonane odkrywki ścianek maskujących w szachtach przeznaczonych dla prowadzenia sieci kanalizacyjnej, instalacji wodnej i centralnego ogrzewania oraz przewodów technologicznych połączenia kotłów grzewczych z naczyniem wzbiorczym. Przed wykonaniem nowego maskowania szachtu wraz z ułożeniem okładziny z płytek ściennych, dokonano sprawdzenia działania tych instalacji. Stwierdzono liczne nieszczelności i ślady rdzy na rurach do naczynia wzbiorczego. W trakcie sporządzania dokumentacji projektowej nie można było stwierdzić faktycznego stanu technicznego w/w instalacji, która znajdowała się korytkach obudowanych płytami. W trakcie realizacji prac związanych z wykonywaniem okładzin na podestach i stopniach klatki schodowej w budynku szkoły po zdjęciu istniejących starych wykładzin, stwierdzono bardzo zniszczoną drewnianą konstrukcję biegów schodowych oraz stropów i spoczników w klatce schodowej. Przed ułożeniem nowej okładziny na klatce schodowej niezbędne jest wykonanie prac naprawczych związanych z wymianą zniszczonych elementów drewnianych wraz z wypoziomowaniem posadzek. Prace powyższe nie były możliwe do przewidzenia w okresie sporządzania dokumentacji projektowej - wszystkie elementy były zakryte a faktyczny ich stan techniczny można było określić dopiero na etapie realizacji praz budowlano-modernizacyjnych. W pomieszczeniach przyziemia (piwnica) zgodnie dokumentacją projektową prowadzone są prace związane z wykonaniem płynnych izolacji przeciwwilgociowych - nawiercenie otworów oraz iniekcja środkami impregnującymi. W trakcie wykonywania tych prac niezbędne było naruszenie istniejącej posadzki w celu wykonania iniekcji bezpośrednio nad ścianą fundamentową budynku. Posadzka w pomieszczeniach piwnicznych z uwagi na istnienie wielu małych pomieszczeń gospodarczych, które w trakcie modernizacji ulegają likwidacji bądź połączeniu w większe, wykazuje znaczne różnice poziomów oraz niejednorodność materiału użytego do jej wykonania (lastrico, płytki terakotowe, beton). Dodatkowo w trakcie wykonywania kanalizacji sanitarnej w pomieszczeniach jadalni i zaplecza kuchennego przeznaczonego do cateringowego wydawania posiłków niezbędne jest dokonanie prac remontowych, które zostały nakazane podczas przeglądu obiektu przez służby Sanepidu. Na etapie projektowania nie można było ustalić faktycznego zakresu tych prac, który mógł być prawidłowo oceniony na etapie realizacji zadania inwestycyjnego.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.