eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Utrzymanie i konserwacja urządzeń melioracji szczegółowych znajdujących się na terenie Dzielnicy Wilanów m.st. WarszawyCzęść I - Obiekt Powsin V, Obiekt Powsin VIII Część II - Obiekt Powsinek , Rów Natoliński

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-06-05

Warszawa: Utrzymanie i konserwacja urządzeń melioracji szczegółowych znajdujących się na terenie Dzielnicy Wilanów m.st. Warszawy: Część I - Obiekt Powsin V, Obiekt Powsin VIII Część II - Obiekt Powsinek , Rów Natoliński
Numer ogłoszenia: 121185 - 2008; data zamieszczenia: 05.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Wilanów, ul. Stanisława Kostki Potockiego 11, 02-958 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6426001 w. 201, fax 022 6427643.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wilanow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie i konserwacja urządzeń melioracji szczegółowych znajdujących się na terenie Dzielnicy Wilanów m.st. Warszawy: Część I - Obiekt Powsin V, Obiekt Powsin VIII Część II - Obiekt Powsinek , Rów Natoliński.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Utrzymanie i konserwacja urządzeń melioracji szczegółowych znajdujących się na terenie Dzielnicy Wilanów m.st. Warszawy: Część I - Obiekt Powsin V, Obiekt Powsin VIII Część II - Obiekt Powsinek , Rów Natoliński

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Kod CPV wg słownika 2008: 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 4.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium do niniejszego postępowania..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykażą się posiadaniem aktualnego (zgodny ze stanem faktycznym i prawnym) odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Wykażą się wykonaniem robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie obejmujący wykonanie tj.: - w przypadku składania oferty na całość zamówienia: - min. 1 roboty w zakresie wykonania konserwacji urządzeń melioracji szczegółowych lub podstawowych, - w przypadku składania oferty na Część I : - min. 1 roboty w zakresie wykonania konserwacji urządzeń melioracji szczegółowych lub podstawowych, - w przypadku składania oferty na Część II : - min. 1 roboty w zakresie wykonania konserwacji urządzeń melioracji szczegółowych lub podstawowych, odpowiadającej swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem jej wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem: - w przypadku składania oferty na całość zamówienia: - min. 1 dokumentu potwierdzającego, że robota ta została wykonana należycie. - w przypadku składania oferty na Część I lub Część II : - min. 1 dokumentu potwierdzającego, że robota ta została wykonana należycie. 3. Wykażą się osobami, które będą wykonywać zamówienie tj. : - w przypadku składania oferty na całość zamówienia: - min. jeden kierownik robót, - w przypadku składania oferty na Część I lub Część II : - min. jeden kierownik dla każdej części zamówienia. 4. Udokumentują gotowość odbioru odpadów komunalnych, organicznych, namułu w celu ich utylizacji. 5. Udokumentują prawne możliwości wykonywania prac na podstawie art. 7 ustawy z dnia 13.09.1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach ( Dz. U. nr 132, poz. 622 ze zm.) i art. 28 lub art. 31 lub art. 32 ustawy z dnia 27.04.2001 r. o odpadach (Dz. U. nr 62, poz. 628 ze zm.). Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły spełnia/nie spełnia na podstawie niżej wymienionych dokumentów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie Wykonawcy, że dysponuje niezbędnym potencjałem finansowym, kadrowym, technicznym oraz doświadczeniem niezbędnym do realizacji zamówienia na podstawie art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Aktualny (zgodny ze stanem faktycznym i prawnym) odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie obejmujący wykonanie tj: - w przypadku składania oferty na całość zamówienia: - min. 1 roboty w zakresie wykonania konserwacji urządzeń melioracji szczegółowych lub podstawowych, - w przypadku składania oferty na Część I : - min. 1 roboty w zakresie wykonania konserwacji urządzeń melioracji szczegółowych lub podstawowych, - w przypadku składania oferty na Część II : - min. 1 roboty w zakresie wykonania konserwacji urządzeń melioracji szczegółowych lub podstawowych, odpowiadającej swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem jej wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem: - w przypadku składania oferty na całość zamówienia: - min. 1 dokumentu potwierdzającego, że robota ta została wykonana należycie. - w przypadku składania oferty na Część I lub Część II : - min. 1 dokumentu potwierdzającego, że robota ta została wykonana należycie. 5. Wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie, w którym Wykonawca wykaże się: - w przypadku składania oferty na całość zamówienia: - min. jednym kierownikiem robót, - w przypadku składania oferty na Część I lub Część II : - min. jednym kierownikiem robót dla każdej części zamówienia. 5.1.1. Do oferty wykonawca dołączy: 5.1. 1.1. Uprawnienia każdego kierownika robót do prowadzenie konserwacji urządzeń melioracji wodnych. 5.1.1.2. Zaświadczenie, że wykazani kierownicy robót są wpisani na listę członków Izby samorządu zawodowego inżynierów budownictwa z określonym w nim terminem ważności oraz, że posiadają wymagane ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej. 6. Dokument potwierdzający gotowość odbioru odpadów ( komunalnych, organicznych, namułu ) w jednej z form tj. : 6.1. Umowy zawartej z wysypiskiem odpadów i kompostownią. 6.2. Zezwolenia na prowadzenie działalności polegającej na utylizacji ww. odpadów. 6.3. Umowy z firmą posiadającą zezwolenie na prowadzenie działalności polegającej na utylizacji odpadów. 7. Dokument potwierdzający prawne możliwości wykonywania prac w formie: 7.1. Zezwolenia o którym mowa w art. 7 ustawy z dnia 13.09.1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach ( Dz. U. nr 132, poz. 622 ze zm.) 7.2. Zezwolenia o którym mowa w art. 28 lub art. 31 lub art. 32 ustawy z dnia 27.04.2001 r. o odpadach (Dz. U. nr 62, poz. 628 ze zm.). 8. Oświadczenie Wykonawcy, że polisę lub inny dokument ubezpieczenia, potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej obejmującą terminem ważności termin realizacji zamówienia przedłoży Zamawiającemu w dniu podpisania umowy. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia winny być wystawione na kwotę minimalną: - w przypadku składania oferty na całość zamówienia: 350 000, 00 zł. ( słownie: trzysta pięćdziesiąt tysięcy złotych), - w przypadku składania oferty na Część I : 230 000, 00 zł. ( słownie: dwieście trzydzieści tysięcy złotych ), - w przypadku składania oferty na Część II : 120 000, 00 zł. ( słownie: sto dwadzieścia tysięcy złotych ).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wilanow.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Dzielnicy Wilanów m.st.Warszawy, 02-958 Warszawa, ul. St. Kostki Potockiego 11, WZP, pok. 201..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.06.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Dzielnicy Wilanów m.st.Warszawy, 02-958 Warszawa, ul. St. Kostki Potockiego 11, WZP, pok. 201..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Utrzymanie i konserwacja urządzeń melioracji szczegółowych znajdujących się na terenie Dzielnicy Wilanów m.st. Warszawy: Część I - Obiekt Powsin V, Obiekt Powsin VIII.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Utrzymanie i konserwacja urządzeń melioracji szczegółowych znajdujących się na terenie Dzielnicy Wilanów m.st. Warszawy: Część I - Obiekt Powsin V, Obiekt Powsin VIII.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.20.00.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 4.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Utrzymanie i konserwacja urządzeń melioracji szczegółowych znajdujących się na terenie Dzielnicy Wilanów m.st. Warszawy: Część II - Obiekt Powsinek , Rów Natoliński.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Utrzymanie i konserwacja urządzeń melioracji szczegółowych znajdujących się na terenie Dzielnicy Wilanów m.st. Warszawy: Część II - Obiekt Powsinek , Rów Natoliński.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.20.00.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 4.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.