eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Brzesko › Dowożenie uczniów do Publicznego Gimnazjum nr 2 w Brzesku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-06-05

Brzesko: Dowożenie uczniów do Publicznego Gimnazjum nr 2 w Brzesku
Numer ogłoszenia: 121174 - 2008; data zamieszczenia: 05.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Publiczne Gimnazjum Nr 2 im. Janusza Korczaka, ul. Czarnowiejska 44, 32-800 Brzesko, woj. małopolskie, tel. 014 6864090, fax 014 6864090.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pg2brzesko.emil.tnp.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Samorządu Terytorialnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dowożenie uczniów do Publicznego Gimnazjum nr 2 w Brzesku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dowożenie uczniów do Publicznego Gimnazjum nr 2 w Brzesku. Dowozy obowiązują w dniach nauki od 01.09.2008r do 19.06.2009r. Przywóz w godzinach porannych około 7:35, 8:30 odwóz w godzinach popołudniowych około 13:30, 14:30, 15:15. Szczegółowy harmonogram dowozów zostanie opracowany we współpracy z wybranym oferentem w drugiej połowie sierpnia 2008r. Dyrekcja Publicznego Gimnazjum nr 2 w Brzesku zastrzega sobie ewentualne zmiany tras i godzin przewozu naszych uczniów w zależności od zmian organizacji pracy szkoły.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 60.11.31.00 - Usługi transportowe świadczone przy użyciu autobusów szkolnych Kod CPV wg słownika 2008: 60.13.00.00 - (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data rozpoczęcia: 01.09.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia, tj.: -udokumentują wykonanie w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej trzech usług przewozowych, odpowiadających swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia o wartości każdej z nich co najmniej 80% ceny podanej przez Wykonawcę dla niniejszego zamówienia. -dysponują co najmniej trzema pojazdami autobusowymi sprawnymi technicznie o pojemności 100 osób. c)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, d)posiadają aktualne ubezpieczenie OC i NWW, e)zaakceptują poprzez zaparafowanie na każdej stronie wzór umowy, 2.Nie spełnienie powyższych warunków będzie skutkowało wykluczeniem z postępowania zgodnie z art.24 ustawy. 3.Zamawiający dokona spełnienia tych warunków poprzez sprawdzenie wymaganych dokumentów. 4.Ocena powyższych warunków zostanie dokonana na podstawie kryterium spełnia/ nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wypełniony formularz ofertowy wraz z oświadczeniem, że Wykonawca zapoznał się z warunkami zamówienia określonymi w niniejszej specyfikacji i załącznikach oraz umowie i że akceptuje je bez zastrzeżeń - załącznik Nr 1 SIWZ. 2.Licencja na przewozy osób wydana zgodnie z warunkami ustawy z dnia 6 września 2001 r o transporcie drogowym (Dz. U. Nr 125, poz. 1371, z późniejszymi zmianami). 3.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4.Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego ZUS-u, lub KRUS-u oraz Urzędu Miejskiego właściwego dla siedziby lub miejsca zamieszkania Wykonawcy, potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5.Oświadczenia w trybie art. 22 ustawy Pzp - załącznik Nr 2 SIWZ. 6.Oświadczenia w trybie art. 24 ustawy Pzp - załącznik Nr 3 SIWZ. 7.Oświadczenia uzupełniającego w zależności od statusu prawnego Oferenta w trybie art. 24 ust. 1 pkt 4-9 ustawy Pzp - załącznik Nr 4 SIWZ 8.Oryginał lub potwierdzona notarialnie kserokopia pełnomocnictwa dla osoby podpisującej ofertę, (jeżeli nie wynika z treści dokumentów), obejmującego uprawnienia do składania oświadczeń wynikających z toku niniejszego postępowania. 9.Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udziale zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej trzech usług przewozowych odpowiadających rodzajem niniejszemu zamówieniu (tj. przewozów regularnych osób lub przewozów regularnych specjalnych) o wartości każdej z nich co najmniej 80% ceny podanej przez Wykonawcę dla niniejszego zamówienia - zgodnie z załącznikiem Nr 5 SIWZ . 10.Dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie, tj. referencje podmiotu wskazanego w załączniku nr 5 stwierdzające, że zamówienie, o którym mowa w załączniku zostało wykonane należycie, podpisane przez upoważnionego przedstawiciela wskazanego podmiotu). Przedkładane dokumenty (referencje) potwierdzające, że wykonane przez Wykonawcę zamówienie zostało wykonane należycie muszą zawierać, co najmniej: -wskazanie, że Wykonawca składający ofertę w niniejszym postępowaniu realizował zamówienie, którego dokumenty dotyczą, -wskazanie podmiotu, na rzecz którego realizowane było zamówienie, -opinię podmiotu wskazanego stwierdzającą, że zamówienie zostało wykonane należycie. 11.Wykaz taboru autobusowego będącego w dyspozycji oferenta, niezbędnego do realizacji zamówienia oraz - zgodnie z załącznikiem Nr 7 SIWZ. 12.Informację o pracownikach zdolnych do wykonania zamówienia, wraz z podaniem kwalifikacji i uprawnień kadry, w tym technicznej biorącej udział w realizacji zamówienia. - zgodnie z załącznikiem Nr 8 SIWZ. 13.Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej i następstw nieszczęśliwych wypadków w zakresie każdego wskazanego w załączniku nr 7 pojazdu. 14.Zaakceptowany poprzez zaparafowanie każdej strony oraz podpisany wzór umowy - załącznik Nr 9 SIWZ. 15.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pg2brzesko.emil.tnp.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Publiczne Gimnazjum nr 2 im. Janusza Korczaka ul. Czarnowiejska 44 , 32-800 Brzesko.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.06.2008 godzina 13:00, miejsce: Publiczne Gimnazjum nr 2 im. Janusza Korczaka ul. Czarnowiejska 44 , 32-800 Brzesko sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.