Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-06-05
Wrocław: Pełnienie czynności zastępstwa inwestycyjnego dla etapu realizacji zadania pn.:
PRZEBUDOWA BUDYNKU PRZY UL. PIŁSUDSKIEGO NR 76/78 WE WROCŁAWIU
DLA POTRZEB PROKURATURY APELACYJNEJ WE WROCŁAWIU
Numer ogłoszenia: 121148 - 2008; data zamieszczenia: 05.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Prokuratura Apelacyjna we Wrocławiu, ul. Ofiar Oświęcimskich 38/40, 50-059 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3306800, fax 071 3306801.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wroclaw.pa.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie czynności zastępstwa inwestycyjnego dla etapu realizacji zadania pn.: PRZEBUDOWA BUDYNKU PRZY UL. PIŁSUDSKIEGO NR 76/78 WE WROCŁAWIU DLA POTRZEB PROKURATURY APELACYJNEJ WE WROCŁAWIU.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie czynności zastępstwa inwestycyjnego, od wyłonienia wykonawcy robót budowlanych do upływu okresów gwarancji i rękojmi obiektu : - działka nr 26 AM 35, Obręb Stare Miasto - powierzchnia zabudowy: 584,9 m2 - powierzchnia użytkowa: 2 535,13 m2 - kubatura budynku: 13 019 m3 Teren i budynek są objęte ochroną konserwatora zabytków. Dokumentacja techniczna obiektu znajduje się do wglądu w siedzibie Zamawiającego, 50-059 Wrocław, ul. Ofiar Oświęcimskich 38/40, V piętro, pok. nr 515, w godz. od 8.00 do 15.00.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.20.00.00 - Usługi doradcze dotyczące architektury, inżynierii, budowy i podobne Kod CPV wg słownika 2008: 71.00.00.00 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne Oryginalny kod CPV: 74.26.20.00 - Usługi nadzoru budowlanego Kod CPV wg słownika 2008: 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 48.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wadium przetargowe: 7 000,00 zł..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Do postępowania przetargowego zostaną zakwalifikowani wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia niezbędne do wykonywania określonej działalności, lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) dysponują niezbędną wiedzą i doświadczeniem, a także potencjałem technicznym oraz pracownikami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne, oraz spełniają następujące wymagania: a) wykonali w ciągu ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, minimum jedno zadanie o zakresie i charakterze zbliżonym do przedmiotu zamówienia, tj. polegające na wykonaniu czynności zastępstwa inwestycyjnego co najmniej etapu realizacji - od wyłonienia wykonawcy robot budowlanych zgodnie z Prawem zamówień publicznych do obsługi okresów gwarancji i rękojmii - budowy , remontu lub przebudowy obiektu kubaturowego użyteczności publicznej dla potrzeb jednostki podległej Ministerstwu Sprawiedliwości , o powierzchni użytkowej minimum 1000 m2. b) dysponują osobami przewidzianymi do realizacji zamówienia posiadającymi minimum 5-letnie doświadczenie w pełnieniu samodzielnych funkcji na stanowiskach: - koordynatora nadzoru inwestorskiego posiadającego wykształcenie wyższe techniczne oraz uprawnienia budowlane w branży konstrukcyjno-budowlanej, - inspektora nadzoru posiadającego uprawnienia budowlane w branży konstrukcyjno-budowlanej, - inspektora nadzoru posiadającego uprawnienia budowlane w branży instalacji sanitarnych, - inspektora nadzoru posiadającego uprawnienia budowlane w branży instalacji elektrycznych, - specjalisty w dziedzinie zamówień publicznych, - specjalisty ds. kosztów i rozliczeń inwestycji budowlanych; c) posiadają polisę ubezpieczeniową OC w zakresie prowadzonej działalności o wartości nie mniejszej niż 1 000 000 zł. Ocena spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie oświadczeń i dokumentów , dołączonych do oferty - zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, do swojej oferty powinien dołączyć następujące dokumenty i oświadczenia: a) Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych; b) Aktualne zaświadczenia stwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty ww. płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; c) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku Wykonawcy działającego w ramach spółki prawa handlowego obowiązuje załączenie odpisu z Krajowego Rejestru Sądowego. W przypadku przedsiębiorstw zorganizowanych w formie spółki cywilnej, każdy ze wspólników zobowiązany jest dołączyć wypis z ewidencji działalności gospodarczej. W przypadku, gdy informacje przedstawione w rejestrze lub wypisie stracą ważność z powodu uchwalenia stosownych uchwał wspólników, bądź akcjonariuszy, a zmiany te nie zostały jeszcze umieszczone w rejestrze, należy dołączyć do oferty kopie ww. uchwał; d) Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 4-8 i pkt 9 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; e)Wykaz osób przewidzianych do realizacji zamówienia wraz z dokumentami potwierdzającymi uprawnienia koordynatora i inspektorów nadzoru do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie i z zaświadczeniami o wpisie na listę odpowiedniej izby samorządu zawodowego, a dla specjalisty prawa zamówień publicznych ze świadectwami przebytych szkoleń i kursów; f) Wykaz usług wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, minimum jednego zadania o zakresie i charakterze zbliżonym do przedmiotu zamówienia, (z podaniem wielkości, wartości, zakresu i terminu wykonania nadzorowanego obiektu) tj. polegającego na wykonaniu czynności zastępstwa inwestycyjnego co najmniej etapu realizacji - od wyłonienia wykonawcy robot budowlanych zgodnie z Prawem zamówień publicznych do obsługi okresów gwarancji i rękojmii - budowy , remontu lub przebudowy obiektu kubaturowego użyteczności publicznej dla potrzeb jednostki podległej Ministerstwu Sprawiedliwości , o powierzchni użytkowej minimum 1000 m2. Fakt wykonania ww. usług musi być potwierdzony referencjami od Zamawiających, bądź innymi dokumentami potwierdzającymi ich należyte wykonanie; g) Polisa ubezpieczenia OC w zakresie prowadzonej działalności o wartości nie mniejszej niż 1 000 000 zł.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wroclaw.pa.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: PROKURATURA APELACYJNA WE WROCŁAWIU 50-059 Wrocław , ul. Ofiar Oświęcimskich 38/40 tel./faks 071 3306800 / 071 3306801 V piętro pokój nr 515.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.06.2008 godzina 11:00, miejsce: PROKURATURA APELACYJNA WE WROCŁAWIU 50-059 Wrocław , ul. Ofiar Oświęcimskich 38/40 tel./faks 071 3306800 / 071 3306801 V piętro pokój nr 515.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Modernizacja sieci strukturalnych w budynku Inspektoratu ZUS w Oleśnicy oraz w budynku Oddziału ZUS we Wrocławiu przy ul. Litomskiej.
- Kompleksowa obsługa szaletów publicznych objętych zarządem ZZK
- Sukcesywna dostawa środków chemicznych do sprzątania i zmywarek na potrzeby Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do aparatury badawczej na podstawie umowy ramowej
- Wykonanie przeglądów technicznych OTD oraz wymian oleju w automatycznych skrzyniach biegów w ambulansach sanitarnych Pogotowia Ratunkowego we Wrocławiu
- Zakup i dostawa środków czystości dla SPZOZ MSWiA we Wrocławiu ul. Ołbińska 32 przez okres 12 miesięcy
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru przy realizacji inwestycji pn: "Rozbudowa skrzyżowania ul. Zielonogórskiej, Chrobrego, Grobla, Okrężnej i Nowszej wraz z ich przebudową w m. Nowa Sól"
- Adaptacja budynku internatu Pomorskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Lubaniu - etap I - wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej.
- Poprawa stanu technicznego infrastruktury drogowej na terenie Gminy Nowy Żmigród w miejscowościach Makowiska, Brzezowa, Toki, Mytarka, Desznica, Nowy Żmigród
- Rozbudowa oczyszczalni ścieków w Jordanowie Śląskim wraz z systemem kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej i ciśnieniowej
- "Wykonywanie nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadań związanych z przebudową/rozbudową dróg powiatowych na terenie Powiatu Lubaczowskiego" Zadania 1 - 2
- Modernizacja infrastruktury technicznej Pływalni Miejskiej im. Stefana Komendy w Busku-Zdroju w systemie "zaprojektuj i wybuduj" - powtórzenie
więcej: Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.