To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-04-21
Elbląg: Dostawa - szkła laboratoryjnego, - drobnego sprzętu laboratoryjnego jednorazowego użytku - zestawów z podłożem transportowym - pipet nastawnych i automatycznych w okresie 12 miesięcy w 15 pakietach dla Zakładu Diagnostyki Laboratoryjnej, Laboratorium Bakteriologicznego oraz Pracowni Serologii Grup Krwi i Banku Krwi Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Elblągu
Numer ogłoszenia: 121125 - 2011; data zamieszczenia: 21.04.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 378772 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Zespolony w Elblągu, ul. Królewiecka 146, 82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie, tel. (055) 2344111, faks 055 2345547.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa - szkła laboratoryjnego, - drobnego sprzętu laboratoryjnego jednorazowego użytku - zestawów z podłożem transportowym - pipet nastawnych i automatycznych w okresie 12 miesięcy w 15 pakietach dla Zakładu Diagnostyki Laboratoryjnej, Laboratorium Bakteriologicznego oraz Pracowni Serologii Grup Krwi i Banku Krwi Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Elblągu.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: - szkło laboratoryjne, CPV 33.79.30.00-5 - drobny sprzęt laboratoryjny jednorazowego użytku CPV 38.00.00.00-5 - zestawy z podłożem transportowym CPV 38.00.00.00-5 - pipety nastawne i automatyczne CPV 38.43.70.00-7, których asortyment, szczegółowy opis, parametry i ilości zostały przedstawione w Załącznikach od nr 1 do 15 SIWZ. 2. Oferowany przedmiot zamówienia musi posiadać dokumenty dopuszczające do obrotu i używania zgodnie z Ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20.05.2010r. (Dz. U. Nr 107 poz. 679). 3. Przedmiot zamówienia określony jako sterylny powinien mieć co najmniej 12 miesięczny okres ważności licząc od momentu ich dostarczenia do siedziby Zamawiającego. 4 Wymagania dla przedmiotu zamówienia z pakietu nr 13 - podłoża transportowe Amnies: 4.1 Zamawiający wymaga, aby dostarczane podłoża miały minimum 12 miesięczny termin ważności, licząc od momentu ich dostarczenia do siedziby Zamawiającego; 4.2. Zamawiający wymaga, aby podłoża posiadały opisy i metodykę postępowania w języku polskim, które zostaną dostarczone Zamawiającemu z ofertą oraz z pierwszą dostawą. 4.3 Zamawiający wymaga, aby dostawa każdego produktu sterylnego oznaczona była datą ważności. 4.4 Zamawiający wymaga, aby zestawy transportowe zapewniały przeżywalność drobnoustrojów takich jak Enterobacteriacae, Haemophilius influenzae, Streptococcus pneumoniae, Neisseria meningitidis, bakterie beztlenowe itp. 4.5 Zamawiający wymaga, aby zestawy transportowe posiadały karty charakterystyki podłoża Amnies z: opisem składu podłoża, drobnoustrojach, których wzrost podłoże zabezpiecza oraz informację o czasie zachowania oryginalnego składu mikroflory próbki klinicznej, które zostaną dołączone zamawiającemu do oferty przetargowej oraz do pierwszej dostawy. 4.6 Zamawiający wymaga, aby zestawy transportowe posiadały certyfikaty jakości dołączone do każdej serii podłóż dostarczonych do laboratorium oraz dokładny opis podłoża i zasad postępowania przy pobieraniu, przechowywaniu i transportowaniu pobranego materiału, dołączony do oferty przetargowej oraz do pierwszej dostawy...
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.79.30.00 - Laboratoryjne wyroby szklane 38.00.00.00 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego) 38.43.70.00 - Pipety i akcesoria laboratoryjne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Pakiet 1
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.01.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ANNA WIĄCEK-ŻYCHLIŃSKA - wspólnik spółki cywilnej PROFILAB
jakie przetargi wygrała firma
ANNA WIĄCEK-ŻYCHLIŃSKA - wspólnik spółki cywilnej PROFILAB
- PROFILAB s.c. W.Stachura, J.Holli, A.Wiącek-Żychlińska PHU, al. Bohaterów Września 9, 02-389 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1416,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1140,00
Oferta z najniższą ceną: 1140,00 / Oferta z najwyższą ceną: 540000,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Pakiet 2
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.01.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- STAMAR Zakład Odczynników do Diagnostyki Laboratoryjnej mgr inż. Dorota Szewczyk, ul. F. Perla 5 skr. poczt. 3, Dąbrowa Górnicza, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9697,90 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 6714,00
Oferta z najniższą ceną: 6714,00 / Oferta z najwyższą ceną: 10977,00
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Pakiet 3
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.01.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- TRIDENT MED. s.c., ul. Nowy Świat 60/13, 00-357 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 18105,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 11200,00
Oferta z najniższą ceną: 11200,00 / Oferta z najwyższą ceną: 12400,00
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: Pakiet 5
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.01.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ANNA WIĄCEK-ŻYCHLIŃSKA - wspólnik spółki cywilnej PROFILAB
jakie przetargi wygrała firma
ANNA WIĄCEK-ŻYCHLIŃSKA - wspólnik spółki cywilnej PROFILAB
- PROFILAB s.c. W.Stachura, J.Holli, A. Wiącek- Żychlińska PHU, al. Bohaterów Września 9, 02-389 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 32317,82 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 24468,50
Oferta z najniższą ceną: 24468,50 / Oferta z najwyższą ceną: 29689,00
Waluta: PLN.
Część NR: 7
Nazwa: Pakiet 7
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.01.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ANNA WIĄCEK-ŻYCHLIŃSKA - wspólnik spółki cywilnej PROFILAB
jakie przetargi wygrała firma
ANNA WIĄCEK-ŻYCHLIŃSKA - wspólnik spółki cywilnej PROFILAB
- PROFILAB s.c. W.Stachura, J.Holli, A. Wiącek- Żychlińska Produkcja- Handel-Usługi, al. Bohaterów Września 9, 02-389 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 420,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 330,00
Oferta z najniższą ceną: 330,00 / Oferta z najwyższą ceną: 330,00
Waluta: PLN.
Część NR: 9
Nazwa: Pakiet 9
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.01.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- HYDREX Sp. zo.o. Przedsiębiorstwo Techniczno - Handlowe, ul. T. Zana 4, 04-313 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 73,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 4960,00
Oferta z najniższą ceną: 4960,00 / Oferta z najwyższą ceną: 5440,00
Waluta: PLN.
Część NR: 11
Nazwa: Pakiet 11
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.01.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- BioMaxima S.A., ul. Mireckiego 29-31, 20-460 Lublin, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 17893,17 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 13374,80
Oferta z najniższą ceną: 13374,80 / Oferta z najwyższą ceną: 18824,40
Waluta: PLN.
Część NR: 13
Nazwa: pakiet 13
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.01.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- BioMaxima S.A., ul. Mireckiego 29-31, 20-460 Lublin, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 28330,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 14340,00
Oferta z najniższą ceną: 14340,00 / Oferta z najwyższą ceną: 30760,00
Waluta: PLN.
Część NR: 15
Nazwa: Pakiet 15
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.01.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- EMAPOL Sp. zo.o., ul. Budowlanych 68, 80-298 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 19200,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 3390,00
Oferta z najniższą ceną: 3390,00 / Oferta z najwyższą ceną: 79070,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z ELBLĄGA
- Przebudowa przepustu w ciągu drogi leśnej nr inw. 220/222 oddz. 183 Leśnictwo Górki w miejscowości Kadyny
- Ochrona fizyczna osób, obiektów, terenów i mienia Muzeum Arch.-Hist. w Elblągu, ul. Bulwar Zygmunta Augusta 11, oraz monitoring sys. SWiN, sygnalizacji alarmu pożarowego (SAP).
- "Ochrona fizyczna osób i mienia w budynkach Sądu Okręgowego w Elblągu, w budynku Sądu Rejonowego w Działdowie i w Nowym Mieście Lubawskim " - 2024/2026 - na 24 m.
- Świadczenie usług utrzymania czystości w budynkach Urzędu Miejskiego w Elblągu i terenach im przyległych
- Świadczenie kompleksowej usługi sprzątania i utrzymania w ciągłej czystości budynków i posesji Akademii Nauk Stosowanych w Elblągu
- SUKCESYWNE DOSTAWY WARZYW I OWOCÓW DO ARESZTU ŚLEDCZEGO W ELBLĄGU ORAZ ODDZIAŁU ZEWNĘTRZNEGO W BRANIEWIE ARESZTU ŚLEDCZEGO W ELBLĄGU
więcej: przetargi w Elblągu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sprzedaż wraz z dostarczeniem sprzętu laboratoryjnego: miernik poziomu głośności/decybelomierz, dalmierz laserowy, aspirator osobisty-2 sztuki
- Dostawa odczynników laboratoryjnych oraz sprzętu do systemu MALDI Biotyper będącego własnością IGiChP
- Dostawa urządzeń laboratoryjnych realizowana w ramach projektu Nr 101078903 "Wzmocnienie zdolności operacyjnych laboratoriów Krajowej Administracji Skarbowej".
- Dostawa trzech sztuk komór laminarnych.
- Dostawa zestawu do wysokosprawnej chromatografii cieczowej HPLC.
- WIW.DA.272.8.2024 - Sukcesywny zakup odczynników chemicznych i materiałów laboratoryjnych na potrzeby Pracowni Serologii WIW w Opolu
więcej: Laboratoryjne wyroby szklane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.