eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Końskie › Zadanie nr 1-Termomodernizacja budynku Hali Sportowej przy ulicy Kpt. Stoińskiego w Końskich i/lub Zadanie nr 2 -Modernizacja Hali Sportowej przy ulicy Kpt. Stoińskiego w Końskich

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-01-19

Końskie: Zadanie nr 1-Termomodernizacja budynku Hali Sportowej przy ulicy Kpt. Stoińskiego w Końskich i/lub Zadanie nr 2 -Modernizacja Hali Sportowej przy ulicy Kpt. Stoińskiego w Końskich
Numer ogłoszenia: 12107 - 2010; data zamieszczenia: 19.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Końskie , ul. Partyzantów 1/24, 26-200 Końskie, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3723249, 3723720, faks 041 3722955.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umkonskie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zadanie nr 1-Termomodernizacja budynku Hali Sportowej przy ulicy Kpt. Stoińskiego w Końskich i/lub Zadanie nr 2 -Modernizacja Hali Sportowej przy ulicy Kpt. Stoińskiego w Końskich.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Zadanie Nr 1. Termomodernizacja budynku Hali Sportowej przy ulicy Kpt. Stoińskiego w Końskich. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie zadania pn. Termomodernizacja budynku Hali Sportowej przy ulicy Kpt. Stoińskiego w Końskich. Szczegóły określa załącznik nr 1A (Program funkcjonalno-użytkowy) Wykonawca zobowiązany jest dokonać wyłączenia z dokumentacji elementów już wykonanych (nieobjętych zmianami na etapie projektowania) w ramach wcześniejszych prac zgodnie z przedstawioną inwentaryzacją powykonawczą. Rozwiązania projektowe w fazie wstępnej ( koncepcja) oraz w wersji ostatecznej należy przedstawić do akceptacji Zamawiającego. Inwestor informuje o możliwości wykonywania dwóch zadań przez różnych Wykonawców na tym samym obiekcie i w tym samym czasie. W przypadku zaistnienia takiej sytuacji inwestor oczekuje i zobowiązuje do zgodnej współpracy, oraz zachowania zasad bezpieczeństwa trakcie wykonywania obu zadań przez obydwóch Wykonawców. Każdy Wykonawca winien dokonać wizji lokalnej na miejscu planowanej budowy celem sprawdzenia warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem przetargu oraz celem uzyskania jakichkolwiek dodatkowych informacji koniecznych i przydatnych do oceny prac, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy. Koszty odwiedzenia placu budowy poniesie Wykonawca. Zadanie Nr 2. Remont i modernizacja Hali Sportowej przy ulicy Kpt. Stoińskiego w Końskich. Przedmiotem Zamówienia jest kompleksowa wymiana instalacji elektrycznej, oświetlenia oraz monitoringu zgodnie z Projektem modernizacji instalacji i monitoringu Hali Sportowej opracowanym przez przez Cities Lighting Consultans Sp. zo.o., 02-828 Warszawa, ul. Olczyska 1. W zakres zamówienia wchodzi: -Demontaż istniejącej instalacji -Modernizacja tablicy RG -Wykonanie linii zasilającej z rozdzielnicy głównej RG do tablic TR-1 -Wymiana tablicy TR-1 -Wymiana i wykonanie zasilenia opraw oświetleniowych -Wykonanie instalacji oświetlenia ewakuacyjnego i awaryjnego -Wykonanie sterowania oświetlenia Hali -Montaż oświetlenia sal i płyt boisk -Wykonanie instalacji gniazd wtykowych 230V -Wykonanie siły -Wykonanie instalacji monitoringu wizyjnego wewnątrz i na zewnątrz hali -Zapewnienie podłączenia projektowanego oświetlenia parkingu. Szczegóły zadania nr 2 określa Załącznik nr 1B. Dopuszcza się składanie ofert równoważnych: Dopuszcza się użycie innych opraw oświetleniowych, jednak pod warunkiem wykonania projektu równoważnego i uzyskania wyników nie gorszych niż w projekcie załączonym do dokumentacji i spełniając wymagania Polskiej Normy PN-EN 12193 i wymagań Zamawiającego. Zmiana miejsc montażu opraw wymaga uzgodnień z projektantem. Koszty odwiedzenia placu budowy poniesie Wykonawca. Inwestor informuje o możliwości wykonywania dwóch zadań przez różnych Wykonawców na tym samym obiekcie i w tym samym czasie. W przypadku zaistnienia takiej sytuacji inwestor oczekuje i zobowiązuje do zgodnej współpracy, oraz zachowania zasad bezpieczeństwa trakcie wykonywania obu zadań przez obydwóch Wykonawców. Każdy Wykonawca winien dokonać wizji lokalnej na miejscu planowanej budowy celem sprawdzenia warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem przetargu oraz celem uzyskania jakichkolwiek dodatkowych informacji koniecznych i przydatnych do oceny prac, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy. Koszty odwiedzenia placu budowy poniesie Wykonawca..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 73.13.20.00 - 73.13.20.00 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 180.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca przystępujący do przetargu obowiązany jest wnieść wadium najpóźniej do dnoa 09.02.2010 do godziny 09:00 czasu loklanego w wysokości: zadanie 1- 35795,00 zł, zadanie 2- 5 528,00 zł

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) Spełniają warunki wynikające z art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych, b) Nie zostali wykluczeni z udziału w postępowaniu na podst. art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych, c) Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia * Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie takich podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. d) Wykonali w okresie ostatnich 5 lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie co najmniej dwie roboty, które odpowiadają swoim rodzajem i wartością przedmiotowi niniejszego zamówienia. Ocena spełniania wymaganych warunków dokonywana będzie według kryteriów spełnia/ nie spełnia na podstawie n.w. oświadczeń i dokumentów:.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) wypełniony i podpisany FORMULARZ OFERTOWY, którego wzorzec przedstawiono w rozdziale D niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia, b) Oświadczenie na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych, c) Oświadczenie na podstawie art. 24 ust.1 ustawy prawo zamówień publicznych, d) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, e) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, f) Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch robót budowlanych, które odpowiadają swoim rodzajem i wartością przedmiotowi niniejszego zamówienia z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców oraz dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie (wg wzoru - zał.). Oddzielnie dla zadania 1 oraz dla zadania 2 g) Wykaz osób, którymi dysponuje. Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, w tym: Dla Zadania 1- co najmniej 1 osoba posiadająca uprawnienia budowlane, projektowe i wykonawcze do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, instalacji sanitarnych, instalacji elektrycznych oraz kserokopie uprawnień, oraz kserokopie potwierdzające przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego (wg wzoru - zał. do oferty przetargowej) . Dla zadania nr 2 co najmniej 1 osoba posiadająca uprawnienia budowlane, projektowe i wykonawcze do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami w specjalności, instalacji elektrycznych oraz kserokopie uprawnień, oraz kserokopie potwierdzające przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego (wg wzoru - zał. do oferty przetargowej) . h) Kosztorys ofertowy - ze względu na ryczałtowy charakter wynagrodzenia wszelkie błędy wynikające z treści w/w dokumentu nie będą miały wpływu na ocenę oferty Wykonawcy i) Pełnomocnictwo określające jego zakres w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, lub w przypadku wykonawców składających ofertę wspólną. Forma pełnomocnictwa: oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umkonskie.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy w Końskich, 26-200 Końskie, ul. Partyzantów 1 pok. 37.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.02.2010 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy w Końskich, 26-200 Końskie, ul. Partyzantów 1 pok. 24 (sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Termomodernizacja budynku Hali Sportowej przy ulicy Kpt. Stoińskiego w Końskich..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie zadania pn. Termomodernizacja budynku Hali Sportowej przy ulicy Kpt. Stoińskiego w Końskich. Szczegóły określa załącznik nr 1A (Program funkcjonalno-użytkowy). Wykonawca zobowiązany jest dokonać wyłączenia z dokumentacji elementów już wykonanych (nieobjętych zmianami na etapie projektowania) w ramach wcześniejszych prac zgodnie z przedstawioną inwentaryzacją powykonawczą. Rozwiązania projektowe w fazie wstępnej ( koncepcja) oraz w wersji ostatecznej należy przedstawić do akceptacji Zamawiającego. Inwestor informuje o możliwości wykonywania dwóch zadań przez różnych Wykonawców na tym samym obiekcie i w tym samym czasie. W przypadku zaistnienia takiej sytuacji inwestor oczekuje i zobowiązuje do zgodnej współpracy, oraz zachowania zasad bezpieczeństwa trakcie wykonywania obu zadań przez obydwóch Wykonawców. Każdy Wykonawca winien dokonać wizji lokalnej na miejscu planowanej budowy celem sprawdzenia warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem przetargu oraz celem uzyskania jakichkolwiek dodatkowych informacji koniecznych i przydatnych do oceny prac, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy. Koszty odwiedzenia placu budowy poniesie Wykonawca..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 71.32.00.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 180.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Modernizacja Hali Sportowej przy ulicy Kpt. Stoińskiego w Końskich.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem Zamówienia jest kompleksowa wymiana instalacji elektrycznej, oświetlenia oraz monitoringu zgodnie z Projektem modernizacji instalacji i monitoringu Hali Sportowej opracowanym przez przez Cities Lighting Consultans Sp. zo.o., 02-828 Warszawa, ul. Olczyska 1. W zakres zamówienia wchodzi: -Demontaż istniejącej instalacji -Modernizacja tablicy RG -Wykonanie linii zasilającej z rozdzielnicy głównej RG do tablic TR-1 -Wymiana tablicy TR-1 -Wymiana i wykonanie zasilenia opraw oświetleniowych -Wykonanie instalacji oświetlenia ewakuacyjnego i awaryjnego -Wykonanie sterowania oświetlenia Hali -Montaż oświetlenia sal i płyt boisk -Wykonanie instalacji gniazd wtykowych 230V -Wykonanie siły -Wykonanie instalacji monitoringu wizyjnego wewnątrz i na zewnątrz hali -Zapewnienie podłączenia projektowanego oświetlenia parkingu. Szczegóły zadania nr 2 określa Załącznik nr 1B. Dopuszcza się składanie ofert równoważnych: Dopuszcza się użycie innych opraw oświetleniowych, jednak pod warunkiem wykonania projektu równoważnego i uzyskania wyników nie gorszych niż w projekcie załączonym do dokumentacji i spełniając wymagania Polskiej Normy PN-EN 12193 i wymagań Zamawiającego. Zmiana miejsc montażu opraw wymaga uzgodnień z projektantem. Koszty odwiedzenia placu budowy poniesie Wykonawca. Inwestor informuje o możliwości wykonywania dwóch zadań przez różnych Wykonawców na tym samym obiekcie i w tym samym czasie. W przypadku zaistnienia takiej sytuacji inwestor oczekuje i zobowiązuje do zgodnej współpracy, oraz zachowania zasad bezpieczeństwa trakcie wykonywania obu zadań przez obydwóch Wykonawców. Każdy Wykonawca winien dokonać wizji lokalnej na miejscu planowanej budowy celem sprawdzenia warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem przetargu oraz celem uzyskania jakichkolwiek dodatkowych informacji koniecznych i przydatnych do oceny prac, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy. Koszty odwiedzenia placu budowy poniesie Wykonawca..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.