eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Płock › przeprowadzenie 3 szkoleń dla 40 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Płocku realizowanych i współfinansowanych z Europejskiego Funduszu Społecznego (EFS)w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki (PO KL) Priorytet VI Rynek

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-06-05

Płock: przeprowadzenie 3 szkoleń dla 40 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Płocku realizowanych i współfinansowanych z Europejskiego Funduszu Społecznego (EFS)w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki (PO KL) Priorytet VI Rynek pracy otwarty dla wszystkich, Działanie 6.1 Poprawa dostępu do zatrudnienia oraz wspieranie aktywności zawodowej w regionie, Poddziałanie 6.1.3 Poprawa zdolności do zatrudnienia oraz podnoszenie poziomu aktywności zawodowej osób bezrobotnych: Aktywny bezrobotny kapitałem płockiej wsi.
Numer ogłoszenia: 121072 - 2008; data zamieszczenia: 05.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Płocku, ul. Kostrogaj 1, 09-400 Płock, woj. mazowieckie, tel. 024 2674630, fax 024 2674631.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przeprowadzenie 3 szkoleń dla 40 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Płocku realizowanych i współfinansowanych z Europejskiego Funduszu Społecznego (EFS)w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki (PO KL) Priorytet VI Rynek pracy otwarty dla wszystkich, Działanie 6.1 Poprawa dostępu do zatrudnienia oraz wspieranie aktywności zawodowej w regionie, Poddziałanie 6.1.3 Poprawa zdolności do zatrudnienia oraz podnoszenie poziomu aktywności zawodowej osób bezrobotnych: Aktywny bezrobotny kapitałem płockiej wsi..

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1 - Fryzjer z elementami wizażu dla 10 osób . Zadanie nr 2 - Kurs kadrowo-płacowy dla 15 osób. Zadanie nr 3 - Księgowość z obsługą komputera dla 15 osób.

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 80.42.30.00 - Usługi szkolenia zawodowego Kod CPV wg słownika 2008: 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 3.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

    • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Prawo zamówień publicznych ( tekst jednolity Dz.U. Nr 223, poz. 1655 z 2007r.) i specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 cytowanej ustawy. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zależności od złożonych dokumentów, na zasadzie spełnia - nie spełnia.
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wymagane dokumenty należy przedłożyć w formie oryginałów lub kserokopii. Dokumenty złożone w formie kserokopii muszą być opatrzone klauzulą -Za zgodność z oryginałem i poświadczone przez Wykonawcę. 1. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: a)Wypełniony i podpisany załącznik nr 1 do SIWZ - oferta instytucji szkoleniowej. b)Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych - załącznik nr 2. c)Oświadczenie Wykonawcy, że warunki lokalowe i sprzęt spełniają warunki i wymogi wynikające z przepisów bhp i p.poż. d)Wypełniony i podpisany załącznik nr 4 do SIWZ - podwykonawcy, (uwaga! w przypadku braku powierzenia części zamówienia podwykonawcom należy wpisać stosowną informację do załącznika nr 4 i dołączyć go do oferty). e)Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia - zgodnie z rozdziałem XX pkt. 9 załącznik 3. f)Zaświadczenie o wpisie do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez Wojewódzki Urząd Pracy (art. 20 ust. l ustawy z dnia 20.04.2004r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy Dz. U. Nr 99, poz.1001 z 2004r. z późn. zm.). g)Aktualny odpis z właściwego rejestru, albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez spółkę cywilną należy załączyć umowę lub wyciąg z umowy spółki w zakresie reprezentacji spółki. h)Aktualne zaświadczenie właściwego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert) potwierdzające nie zaleganie z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadków, kiedy uzyskali oni przewidzianą prawem zgodę na zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu. i)Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Urzędu Skarbowego (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert) o braku zaległości podatkowych lub uzyskanie przewidzianą prawem zgodę na zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego. j)Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w przypadku gdy oferty nie podpisuje wykonawca, a także gdy wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia. k)dyplom o ukończeniu szkolenia - załacznik nr 5 do SIWZ 2. wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. 2 a. W przypadku o którym mowa w pkt 2 wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2 b. W przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia; - oświadczenie wymienione w pkt 1 lit.b niniejszego rozdziału SIWZ - składane jest wspólnie przez wykonawców; - dokumenty wymienione w pkt 1 lit. h,i,j niniejszego rozdziału SIWZ składa każdy z wykonawców oddzielnie; - dokumenty wymienione w pkt 1 lit. a, c,d,e,f,g niniejszego rozdziału SIWZ mogą zostać złożone przez jednego z wykonawców albo wspólnie. 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w: - pkt. 1 lit. g, h, i, niniejszego rozdziału - składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono jego upadłości, b)nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, c)nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległości płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Dokumenty o których mowa w pkt.1 litera h oraz litera i niniejszego rozdziału powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.Dokument, o którym mowa w pkt. 1 litera g niniejszego rozdziału, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 30
    • 2. zakres i jakość ofer. progr.szkol., w tym wykorz. standardów kwalifi.zawod. i mod.progr.szkoleń zawod. dostępnych w bazach danych prowadz.przez minist - 20
    • 3. dostoi. ilości i jakości pomieszczeń oraz wyposażenia w sprzęt i pomoce dydakt. do potrzeb szkol. z uwzględni. bezp. i higien.warunków pracy i nauki - 5
    • 4. Kwalifikacje kadry dydaktycznej (punkty i liczona średnia arytmetyczna) - 20
    • 5. posiadanie przez instytucję szkol. certyfikatu jakości usług (pkt i liczona średnia arytm.) - 5
    • 6. rodzaj dokumentów potwierdz. ukończenie szkol. i uzyskanie kwalifikacji (pkt i liczona średnia arytm.) - 5
    • 7. sposób sprawdzenia efektów szkolenia (punkty i liczona średnia arytmetyczna) - 5
    • 8. Nadzór wew. służący podnoszeniu jakości prowadzonego szkolenia (pkt i liczona średnia arytmetyczna) - 5
    • 9. Zaangażowanie instyt.szkol. w pozyskiwanie miejsc pracy dla przeszkolonych osób (pkt i liczona średnia arytm.) - 5

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatplocki.bip.org.pl

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Płocku, ul. Kostrogaj 1 - pok. nr 28a..

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.06.2008 godzina 10:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Płocku, 09-400 Płock, ul. Kostrogaj 1 - pok. nr 26 sekretariat.

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt realizowany i współfinansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego (EFS) w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki (PO KL) Priorytet VI Rynek pracy otwarty dla wszystkich, Działanie 6.1 Poprawa dostępu do zatrudnienia oraz wspieranie aktywności zawodowej w regionie, Poddziałanie 6.1.3 Poprawa zdolności do zatrudnienia oraz podnoszenie poziomu aktywności zawodowej osób bezrobotnych: Aktywny bezrobotny kapitałem płockiej wsi.

    ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

    CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1 Fryzjer z elementami wizażu.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szkolenie pn Fryzjer z elementami wizażu dla 10 osób ..
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.42.30.00-5.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
    • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
      • 1. Cena - 30
      • 2. zakres i jakość ofer. progr.szkol., w tym wykorz. standardów kwalifi.zawod. i mod.progr.szkoleń dostępnych w bazach danych prowadz.przez ministra(pkt - 20
      • 3. dostoi. ilości i jakości pomieszczeń oraz wyposażenia w sprzęt i pomoce dydakt. do potrzeb szkol. z uwzględni. bezp. i higien.warunków (pkt i licz. ś - 5
      • 4. Kwalifikacje kadry dydaktycznej (punkty i liczona średnia arytmetyczna) - 20
      • 5. posiadanie przez instytucję szkol. certyfikatu jakości usług (pkt i liczona średnia arytm.) - 5
      • 6. rodzaj dokumentów potwierdz. ukończenie szkol. i uzyskanie kwalifikacji (pkt i liczona średnia arytm.) - 5
      • 7. sposób sprawdzenia efektów szkolenia (punkty i liczona średnia arytmetyczna) - 5
      • 8. Nadzór wew. służący podnoszeniu jakości prowadzonego szkolenia (pkt i liczona średnia arytmetyczna - 5
      • 9. Zaangażowanie instyt.szkol. w pozyskiwanie miejsc pracy dla przeszkolonych osób (pkt i liczona średnia arytm.) - 5

    CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2 - Kurs kadrowo-płacowy.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szkolenie pn Kurs kadrowo-płacowy dla 15 osób..
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.42.30.00-5.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
    • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
      • 1. Cena - 30
      • 2. zakres i jakość ofer. progr.szkol., w tym wykorz. standardów kwalifi.zawod. i mod.progr.szkoleń dostępnych w bazach danych prowadz.przez ministra(pkt - 20
      • 3. dostoi. ilości i jakości pomieszczeń oraz wyposażenia w sprzęt i pomoce dydakt. do potrzeb szkol. z uwzględni. bezp. i higien.warunków (pkt i licz. ś - 5
      • 4. Kwalifikacje kadry dydaktycznej (punkty i liczona średnia arytmetyczna - 20
      • 5. posiadanie przez instytucję szkol. certyfikatu jakości usług (pkt i liczona średnia arytm - 5
      • 6. rodzaj dokumentów potwierdz. ukończenie szkol. i uzyskanie kwalifikacji (pkt i liczona średnia arytm.) - 5
      • 7. sposób sprawdzenia efektów szkolenia (punkty i liczona średnia arytmetyczna) - 5
      • 8. Nadzór wew. służący podnoszeniu jakości prowadzonego szkolenia (pkt i liczona średnia arytmetyczna - 5
      • 9. Zaangażowanie instyt.szkol. w pozyskiwanie miejsc pracy dla przeszkolonych osób (pkt i liczona średnia arytm.) - 5

    CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3 - Księgowość z obsługą komputera.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szkolenie pn. Księgowość z obsługą komputera dla 15 osób..
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.42.30.00-5.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
    • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
      • 1. Cena - 30
      • 2. zakres i jakość ofer. progr.szkol., w tym wykorz. standardów kwalifi.zawod. i mod.progr.szkoleń dostępnych w bazach danych prowadz.przez ministra(pkt - 20
      • 3. dostoi. ilości i jakości pomieszczeń oraz wyposażenia w sprzęt i pomoce dydakt. do potrzeb szkol. z uwzględni. bezp. i higien.warunków (pkt i licz. ś - 5
      • 4. Kwalifikacje kadry dydaktycznej (punkty i liczona średnia arytmetyczna - 20
      • 5. posiadanie przez instytucję szkol. certyfikatu jakości usług (pkt i liczona średnia arytm - 5
      • 6. rodzaj dokumentów potwierdz. ukończenie szkol. i uzyskanie kwalifikacji (pkt i liczona średnia arytm - 5
      • 7. sposób sprawdzenia efektów szkolenia (punkty i liczona średnia arytmetyczna - 5
      • 8. Nadzór wew. służący podnoszeniu jakości prowadzonego szkolenia (pkt i liczona średnia arytmetyczna - 5
      • 9. Zaangażowanie instyt.szkol. w pozyskiwanie miejsc pracy dla przeszkolonych osób (pkt i liczona średnia arytm.) - 5

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.