eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostrów Wielkopolski › Wykonanie robót budowlanych związanych z realizacją zadania inwestycyjnego pn. Budowa pełnowymiarowej hali sportowej (Szkoła Podstawowa Nr 11) w Ostrowie Wielkopolskim przy ul. Batorego

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-01-08

Ostrów Wielkopolski: Wykonanie robót budowlanych związanych z realizacją zadania inwestycyjnego pn. Budowa pełnowymiarowej hali sportowej (Szkoła Podstawowa Nr 11) w Ostrowie Wielkopolskim przy ul. Batorego
Numer ogłoszenia: 12106 - 2013; data zamieszczenia: 08.01.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 441960 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Ostrów Wielkopolski, Aleja Powstańców Wielkopolskich 18, 63-400 Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie, tel. 062 5822400, 7366241, faks 062 5918206.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót budowlanych związanych z realizacją zadania inwestycyjnego pn. Budowa pełnowymiarowej hali sportowej (Szkoła Podstawowa Nr 11) w Ostrowie Wielkopolskim przy ul. Batorego.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Wykonanie robót budowlanych związanych z realizacją zadania inwestycyjnego pn. Budowa pełnowymiarowej hali sportowej (Szkoła Podstawowa Nr 11) w Ostrowie Wielkopolskim przy ul. Batorego. I. Miejsce wykonywania robót: Ostrów Wielkopolski, ul. Batorego 2. II. Zakres zamówienia obejmuje: budowę pełnowymiarowej hali sportowej o powierzchni użytkowej 1562,01 m2, w tym powierzchnia hali 1170,68 m2 wraz z wyposażeniem i zagospodarowaniem terenu, a w szczególności: 1. roboty budowlane, w tym: 1) roboty ziemne, 2) roboty fundamentowe, 3) ściany przyziemia, 4) stropodach, 5) podłoża, 6) posadzki, 7) stolarka okienna i drzwiowa, 8) wyprawy wewnętrzne ścian, 9) elewacja, 2. roboty drogowe i towarzyszące, w tym: 1) chodniki, parkingi i dojazdy, 2) zagospodarowanie terenu wraz z nasadzeniami, 3. roboty sanitarne, w tym: 1) instalacje zewn. i wewn. wod.-kan., 2) wykonanie przyłącza kanalizacji deszczowej, 3) instalacja centralnego ogrzewania i zasilania nagrzewnic wentylacyjnych, 4) instalacja wentylacji mechanicznej, 5) przebudowa węzła cieplnego, 6) przełożenie zewnętrznego odcinka sieci cieplnej, 4. roboty elektryczne, w tym: 1) instalacje elektryczne, 2) instalacje elektrotechniczne, niskoprądowe, sygnalizacji p.poż., 5. wyposażenie wnętrz, w tym: 1) dostawa i montaż wyposażenia pomieszczeń, 2) dostawa i montaż wyposażenia p.poż., 6. wykonanie dokumentacji powykonawczej wszystkich branż, 7. wykonanie inwentaryzacji powykonawczej obiektu i sieci zewnętrznych zarejestrowanej w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej, 8. wykonanie świadectwa charakterystyki energetycznej budynku, 9. wykonanie instrukcji p.poż. obiektu, 10. dokonanie wszelkich czynności formalnych wynikających z warunków technicznych oraz z uzgodnień z poszczególnymi instytucjami podczas bieżącej realizacji robót. III. Inne wymagania: 1. Przed złożeniem oferty zaleca się dokonanie przez wykonawcę wizji lokalnej w obiekcie. 2. Koszty utrzymania obiektu, w tym ogrzewanie, do czasu odbioru końcowego robót należą do wykonawcy. 3. Wykonawca będzie odpowiedzialny za wady fizyczne przedmiotu umowy z tytułu rękojmi w okresie 36 miesięcy, licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego. 4. Wykonawca udzieli zamawiającemu gwarancji na wykonany przedmiot umowy na okres 36 miesięcy, licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego (okres gwarancji nie dotyczy urządzeń, na które obowiązują gwarancje fabryczne producentów). IV. Prace objęte przedmiotem zamówienia muszą być zgodne z następującymi dokumentami: 1. projekt budowlany archit.-konstr. - załącznik nr 8, 2. projekt budowlany - instalacje sanitarne- załącznik nr 9, 3. projekt budowlany - instalacje elektryczne- załącznik nr 10, 4. projekt wykonawczy - dokumentacja geotechniczna- załącznik nr 11, 5. projekt wykonawczy - architektura- załącznik nr 12, 6. projekt wykonawczy - konstrukcja- załącznik nr 13, 7. projekt wykonawczy branży drogowej- załącznik nr 14, 8. projekt wykonawczy - akustyka- załącznik nr 15, 9. projekt wykonawczy - aranżacja wnętrz- załącznik nr 16, 10. projekt wykonawczy - p.poż. - załącznik nr 17, 11. projekt wykonawczy - zewnętrzne instalacje sanitarne- załącznik nr 18, 12. projekt wykonawczy - wewn. instalacje wod.-kan. - załącznik nr 19, 13. projekt wykonawczy - technologia węzła cieplnego- załącznik nr 20, 14. projekt wykonawczy - przyłącza kanalizacji deszczowej- załącznik nr 21, 15. projekt wykonawczy - przełożenie odcinka sieci cieplnej- załącznik nr 22, 16. projekt wykonawczy - instalacja wentylacji mechanicznej- załącznik nr 23, 17. projekt wykonawczy - instalacja c-o i zasilania nagrzewnic wentylacyjnych- załącznik nr 24, 18. projekt wykonawczy - instalacje elektryczne- załącznik nr 25, 19. specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych- załącznik nr 26, 20. specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót sanitarnych- załącznik nr 27, 21. specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót elektrycznych- załącznik nr 28, 22. przedmiar robót budowlanych- załącznik nr 29, 23. przedmiar robót elektrycznych- załącznik nr 30, 24. przedmiar robót wod-kan- załącznik nr 31, 25. przedmiar robót zewn. kan. deszcz. - załącznik nr 32, 26. przedmiar robót - sieć cieplna- załącznik nr 33, 27. przedmiar robót instalacja c.o. - załącznik nr 34, 28. przedmiar robót - przyłącze kan. deszcz. - załącznik nr 35, 29. przedmiar robót - went. mech. - załącznik nr 36, 30. przedmiar robót - technologia węzła- załącznik nr 37, 31. przedmiar robót - wyposażenie pomieszczeń- załącznik nr 38. UWAGA! Przedmiary robót mają wyłącznie charakter pomocniczy. Mając na uwadze, że w niniejszym postępowaniu przyjęto cenę ryczałtową za wykonanie przedmiotu zamówienia, wykonawca przygotuje ofertę jedynie na podstawie projektów budowlanych, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót stanowiących załączniki do SIWZ. Jeżeli w załącznikach do niniejszej SIWZ zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów, należy je traktować jako przykładowe, mające na celu doprecyzowanie przedmiotu zamówienia oraz określające standard techniczny i jakościowy. Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych, zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 ze zmianami), zwanej w skrócie Pzp lub ustawą, pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.22.20 - Roboty budowlane związane z wielofunkcyjnymi obiektami sportowymi 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45.32.10.00 - Izolacja cieplna 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.31.42.00 - Instalowanie linii telefonicznych 45.31.43.00 - Instalowanie infrastruktury okablowania 45.31.70.00 - Inne instalacje elektryczne 45.31.11.00 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 45.31.60.00 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych 45.31.43.10 - Układanie kabli 45.31.43.20 - Instalowanie okablowania komputerowego 45.31.73.00 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych 45.31.23.10 - Ochrona odgromowa 45.21.42.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem 45.33.12.00 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.01.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 15.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Remontowo-Produkcyjny Budownictwa Popławski, ul. Rodawska 32a, 61-312 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5200000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 5130000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 4514972,32 / Oferta z najwyższą ceną: 6899390,77

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.