To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-04-21
Dobra: Zagospodarowanie zieleni zespołu dworsko- parkowego w Długiej Wsi
Numer ogłoszenia: 121049 - 2011; data zamieszczenia: 21.04.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 61237 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Dobra, plac Wojska Polskiego 10, 62-730 Dobra, woj. wielkopolskie, tel. 0-63 279-90-11, faks 0-63 279-90-11.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zagospodarowanie zieleni zespołu dworsko- parkowego w Długiej Wsi.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zagospodarowanie ternu zieleni zespołu dworsko-parkowego w Długiej Wsi na dz. o nr geod 482/2 i 483.: Zakres robót przewidziany niniejszym projektem obejmuje wykonanie nw robót podzielonych na II etapy: I etap - termin wykonania do 15.11.2011 r.: 1) gruntownym uporządkowaniu terenu, polegającym na usunięciu łącznie 197 szt. drzew chorych, zagrażających lub powodujących zbytnie zagęszczenie; przeprowadzeniu zabiegów pielęgnacyjnych, polegających na usunięciu suchych, nadłamanych konarów i gałęzi; wykarczowaniu ok. 7000 m2 krzewów; wywiezienie powstałych w wyniku przeprowadzanych prac ok. 140 m3, karpin oraz gruzu i odpadów pochodzenia komunalnego; 2) zakup materiałów i wykonanie alei o przeznaczeniu spacerowym i zarazem gospodarczym o szerokości 2,50 m o pow. 1375 m2; 3) zakup materiałów i wykonanie ścieżek spacerowych o nawierzchni żwirowej dla potrzeb średniego ruchu pieszego o szer. 2,5m i pow. 950 m2; 4) zakup materiałów i wykonanie ścieżek spacerowych o nawierzchni żwirowej dla potrzeb okazjonalnego ruchu pieszego o szer. 1,5m i pow. 405 m2; 5) zakup materiałów i wykonanie łącznie placyków utwardzonych ozdobną kostką betonową - dwa na terenie parku - powierzchnia łączna ok. 79,0m2; 6) renowacja stawu o powierzchni 2460 m3 wraz z wywozem urobku na odległość do 3km na miejsce wskazane przez Zamawiającego; 7) oczyszczeniu rowów melioracyjnych znajdujących się na terenie parku o powierzchni 1080 m3 wraz z wywozem urobku na odległość do 3km na miejsce wskazane przez Zamawiającego, wykonanie umocnienia brzegów faszyną; 8) remont przepustu betonowego między stawami o powierzchni 26 m3; 9) remont mostku betonowego na wyspę o długości 34 m; 10) budowa linii kablowej oświetlenia parku o długości 657 m; 11) zakup i montaż 12 sztuk latarni wraz z oprawami na terenie parku; 12) zakup maszyn na potrzeby utrzymania parku: a) kosiarka ciągnikowa samojezdna z koszem, szerokość koszenia min. 92 cm, i mocy min 20 KM z żeliwną tuleją cylindra - szt. 1, b) piła spalinowa o mocy 4,6 KM - szt. 1, c) rębak na WOM - szt. 1 o następujących parametrach: średnica gałęzi - min. 250 mm, ilość noży tnących - min. 2 lub 3 tnące + 2 podporowe, sposób podawania - podajnik hydrauliczny, średnica tarczy tnącej - min 800 mm, rodzaj napędu z WOM od ciągnika, minimalna moc ciągnika - 80 KM, system automatycznego zapobiegania przeciążenia układu napędowego. UWAGA: dostawa sprzętu powinna nastąpić w terminie 30 dni od dnia podpisania umowy. II etap - termin wykonania do 15.09.2012 r.: 1) wykonanie placów utwardzonych na wyspie o powierzchni 230 m2 z dużych płyt ozdobnych typu starobruk; 2) zakup materiałów i wykonanie na terenie parku, 4 szt. miejsc postojowych o powierzchni 180 m2 o nawierzchni gruntowej zagęszczonej; 3) zakup urządzeń zabawowych wraz z urządzeniem i montażem placu zabaw dla dzieci zawierającego takie urządzenia zabawowe jak: a) wielofunkcyjny zestaw zabawowy o wysokości pomostu 125 cm, zawierający następujące elementy urządzenia takie jak: wieża kwadratowa z daszkiem, wieża kwadratowa bez daszku z rurką strażacką, wieża kwadratowa bez daszku, zjeżdżalnia, pomost wiszący, pomost stały, wejście; b) piaskownicę wykonaną z impregnowanej palisady o średnicy 100 mm z dwoma siedziskami z laminowanej wodoodpornej sklejki o grubości 18 mm. c) huśtawkę wagową pojedynczą wykonaną z drewnianej belki wahającej się na stalowym łożysku ze słupami podstawy zakotwionymi w stopach betonowych. Uchwyty malowane proszkowo, siedziska z laminowanej wodoodpornej sklejki o grubości 18 mm, d) huśtawka dwuosobowa składająca się z zabetonowanych słupów wykonana z impregnowanego drewna o średnicy 100 mm. Zawisie łożyska oraz łańcuchy ze stali nierdzewnej, siedziska stalowe zabezpieczone gumą. Jedno siedzisko otwarte drugie zamknięte; e) karuzela trójramienna, łożyskowana tocznie, bezobsługowa z konstrukcji stalowej rurowej, malowanej proszkowo, f) równoważnia wykonana z impregnowanego drewna o średnicy 100 mm, opartej na słupach zabetonowanych w gruncie. UWAGA: wszystkie urządzenia zabawowe powinny posiadać certyfikat bezpieczeństwa zgodny z normą EN 1176-77 4) budowa altany dla potrzeb imprez plenerowych w kształcie ośmiokąta o konstrukcji drewnianej pokrytej spadzistym kopertowym dachem - powierzchnia altany 40 m2. 5) zakup i montaż elementów małej architektury tj. obudowa drewniana mostka betonowego o długości 34 m na wyspę, ogrodzenie drewniane wyspy 6) zakup i montaż wyposażenia rewaloryzowanej przestrzeni w takie elementy małej architektury jak 20 szt. ławek parkowych i 20 szt. koszy na odpadki 7) uzupełnienie istniejącej szaty roślinnej o nowe nasadzenia drzew (23 szt.), krzewów (1301 szt.), bylin i krzewinek (2085 szt.) oraz założenie nowych nawierzchni trawnikowych - łącznie 0,5 ha wg wykazu stanowiącego załącznik do projektu; 8) zakup i montaż ogrodzenie terenu parku siatką o wysokości 1,50 m (380 mb.) 9) zakup i montaż wrót z furtkami z siatki o wysokości 1,60 m - 1 szt.; 10) wykonanie prac konserwacyjnych na jazach (staw i rów melioracyjny) wraz z uzupełnieniem brakujących elementów; 11) inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza - 3 egz. UWAGA: prace na terenie parku należy wykonywać pod nadzorem archeologa. Wszystkie roboty należy wykonać zgodnie z warunkami BHP, warunkami technicznego wykonania, obowiązującymi normami i współczesną wiedzą budowlaną.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.27.11 - Roboty w zakresie kształtowania parków .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach działania Odnowa i Rozwój Wsi objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.04.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Firma Budowlana "KAR-BUD" Kuszczyński Karol
jakie przetargi wygrała firma
Firma Budowlana "KAR-BUD" Kuszczyński Karol
- KAR-BUD Kuszczyński Karol, Ul. Wiatraki 10, 62-730 Dobra, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 575138,68 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 405281,15
Oferta z najniższą ceną: 405281,15 / Oferta z najwyższą ceną: 720995,21
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI DOBRA
- Kompleksowe świadczenie usług utrzymania czystości w budynku Publicznej Szkoły Podstawowej w Dobrej
- Zakup i dostawa wraz z rozładunkiem ekogroszku dla Domu Pomocy Społecznej w Skęczniewie
- Poprawa efektywności energetycznej budynku użyteczności publicznej przy ul. Wiatraki 13 w Dobrej
więcej: przetargi DOBRA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- CUW.26.4.2024 "Szkolny EkoOgród 2023-2024 przy Szkole Podstawowej nr 3 im. Bolesława Krzywoustego w Białogardzie" w ramach udzielonego dofinansowania z Wojewódzkiego Funduszu OŚiGW w Szczecinie.
- Rewitalizacja Parku Miejskiego im. Marsz. J. Piłsudskiego we Wrześni w ramach projektu pn."Rozwój zielono-niebieskiej infrastruktury w mieście Września w celu zwiększenia odporności na zmiany klimatu"
- Budowa parku przy ul. Sieradzkiej
- CUW.26.3.2024 "Budowa EkoOgrodu przy Szkole Podstawowej nr 1 w Białogardzie" w ramach udzielonego dofinansowania z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Szczecinie.
- Budowa ogrodu jordanowskiego wraz ze skwerem otaczającym przy ul. Cyraneczki w Józefosławiu, na działkach nr ew. 18/44, 18/45, 18/47 oraz 18/40 obręb Józefosław
- Rewitalizacja Parku Miejskiego w Strzelcach Krajeńskich" Zadanie dofinansowane z Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych Nr Edycja8/2023/6730/PolskiLad
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.