eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Toszek › Przebudowa parteru budynku Urzędu Miejskiego w Toszku - etap I

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-04-09

Toszek: Przebudowa parteru budynku Urzędu Miejskiego w Toszku - etap I
Numer ogłoszenia: 121046 - 2014; data zamieszczenia: 09.04.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 60690 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Toszek, ul. Bolesława Chrobrego 2, 44-180 Toszek, woj. śląskie, tel. 32 2378020, faks 32 2334141.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa parteru budynku Urzędu Miejskiego w Toszku - etap I.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych, elektrycznych i elektrotechnicznych związanych z przebudową wydzielonych części parteru budynku Urzędu Miejskiego w Toszku. Zakres i sposób wykonania robót opisany jest dokumentacją projektową zatwierdzoną Decyzją Pozwolenia na budowę nr 1143/13 z dnia 18.12.2013 r. w części dotyczącej wyłącznie trzech pomieszczeń parteru budynku: a) pomieszczenia biurowego wraz z kancelarią tajną - oznaczonego w dokumentacji projektowej jako pomieszczenie 0.8, b) pomieszczenia kasy - oznaczonego w dokumentacji projektowej jako pomieszczenie 0.4, c) pomieszczenia pokoju podawczego - oznaczonego w dokumentacji projektowej jako pomieszczenie 0.15. Przedmiot zamówienia (zakres robót) obejmuje w szczególności: a) w pomieszczeniu biurowym wraz z kancelarią tajną (pomieszczenie 0.8): - wymianę istniejących posadzek, - wykonanie ścianki działowej wydzielającej pomieszczenie kancelarii tajnej, - obsadzenie drzwi stalowych (drzwi przeniesione z pomieszczenia OC na I piętrze - materiał Zamawiającego), - uzupełnienie wnęki - zamurowania byłych drzwi przejściowych do istniejącej serwerowi, - wykonanie i obsadzenie nowych drzwi wejściowych do pomieszczenia z zachowaniem formy i kształtu drzwi istniejących w pomieszczeniu korytarza parteru, - wykonanie nowej instalacji elektrycznej, logicznej i telefonicznej włącznie z oświetleniem, wraz z montażem nowego osprzętu (instalacja prowadzona podtynkowo), - uzupełnienie tynków, wykonanie szpachlowania i malowania powierzchni ścian i sufitów, - malowanie istniejącej stolarki okiennej, -wymianę parapetów wewnętrznych; b) w pomieszczeniu kasy (pomieszczenie 0.4): - wykucie otworu pod okno kasowe wraz z osadzeniem nadproży stalowych nad przebiciami w ścianach nośnych dla otworu drzwiowego i otworu dla okna kasowego, - podmurowanie okna kasowego, - uzupełnienie tynków, wykonanie szpachlowania i malowania powierzchni ścian i sufitów, - montaż nowych drzwi wg zestawienia stanowiącego załącznik do dokumentacji projektowej, - montaż szyby pancernej w oknie kasy, - montaż szyb antywłamaniowych w oknie kasy, - montaż kraty rolowanej w oknie kasowym, - wykonanie blatu granitowego w oknie kasy (z podajnikiem), - montaż kratek wentylacyjnych, - wykonanie (wymianę) posadzki, - wykonanie nowej instalacji elektrycznej, logicznej i telefonicznej włącznie z oświetleniem wraz z montażem nowego osprzętu (instalacja prowadzona podtynkowo), - malowanie istniejącej stolarki okiennej, - wymianę parapetów okiennych; c) w pomieszczeniu pokoju podawczego (pomieszczenie 0.15): - wykucie otworu pod okno podawcze wraz z osadzeniem nadproży stalowych nad przebiciami w ścianach nośnych dla otworu drzwiowego i otworu dla okna podawczego, - wykucie nowego otworu drzwiowego od strony korytarza z przełożeniem szafki hydrantowej wraz z istniejącą instalacją wodną p.poż., - rozebranie ścianki działowej z płyt gipsowych, - podmurowanie okna podawczego, - uzupełnienie tynków, wykonanie szpachlowania i malowania powierzchni ścian i sufitów, - montaż nowych drzwi wg zestawienia stanowiącego załącznik do dokumentacji projektowej, - montaż szyby antywłamaniowej w oknie podawczym, - montaż kraty rolowanej w oknie podawczym, - wykonanie blatu granitowego dla okna podawczego, - wykonanie (wymianę) posadzki, - wykonanie instalacji elektrycznej (oświetlenie ogólne, awaryjne, monitoringu, oddymiania, instalacja logiczna i teletechniczna - instalacja prowadzona podtynkowo), - malowanie istniejącej stolarki okiennej, - wymianę parapetów wewnętrznych..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.21.33.16 - Roboty instalacyjne związane z przejściami 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.11.13.00 - Roboty rozbiórkowe 45.26.25.00 - Roboty murarskie i murowe 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.43.21.00 - Kładzenie i wykładanie podłóg 45.42.11.60 - Instalowanie wyrobów metalowych 45.42.11.45 - Instalowanie rolet 45.42.11.41 - Instalowanie przegród 45.33.22.00 - Roboty instalacyjne hydrauliczne 45.31.21.00 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych 45.31.22.00 - Instalowanie przeciwwłamaniowych systemów alarmowych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.04.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • REMONDIS AQUA TOSZEK Sp. z o.o., ul. Górnośląska 2, 44-180 Toszek, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 87711,40 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 83283,30

  • Oferta z najniższą ceną: 83283,30 / Oferta z najwyższą ceną: 105000,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.