eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraśnik › Bieżące utrzymanie dróg gminnych na terenie miasta Kraśnik oraz dróg wewnętrznych zarządzanych przez Urząd Miasta Kraśnik w 2008r. i początku 2009r. w zakresie nawierzchni bitumicznych i gruntowych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-01-17

Kraśnik: Bieżące utrzymanie dróg gminnych na terenie miasta Kraśnik oraz dróg wewnętrznych zarządzanych przez Urząd Miasta Kraśnik w 2008r. i początku 2009r. w zakresie nawierzchni bitumicznych i gruntowych
Numer ogłoszenia: 12103 - 2008; data zamieszczenia: 17.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Miasta Kraśnika, ul. Lubelska 84, 23-200 Kraśnik, woj. lubelskie, tel. 081 8251540, fax 081 8252709.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.krasnik.um.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bieżące utrzymanie dróg gminnych na terenie miasta Kraśnik oraz dróg wewnętrznych zarządzanych przez Urząd Miasta Kraśnik w 2008r. i początku 2009r. w zakresie nawierzchni bitumicznych i gruntowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zakres zamówienia obejmuje sukcesywne wykonywanie następujących prac wg zleceń: 1) Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych mieszankami mineralno-bitumicznymi (technologia jak w KNR 2-31 tabl. 1106) na drogach gminnych w Kraśniku oraz drogach wewnętrznych zarządzanych przez Urząd Miasta Kraśnik. Ilość wbudowanej masy bitumicznej nie powinna być większa niż 100 kg/m2 (dla celów kosztorysowych). W koszty należy wliczyć ewentualne uzupełnienie podbudowy. 2) Wykonanie remontu/odnowy nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych (techn. jak w KNR 2-31 0311). Przewiduje się wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowych, wbudowanej mechanicznie gr. do 4 cm po zagęszczeniu (standard II). 3) Wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno-bitumiczną (techn. jak w KNR 2-31 tabl. 0108). 4) Frezowanie warstwy ścieralnej nawierzchni bitumicznej. 5) Regulacja pionowa studzienek dla urządzeń podziemnych (techn. jak w KNR 2-31 tabl.1406/01-02 i 04 oraz tabl.1406/03 i 05). 6) Remont cząstkowy nawierzchni mieszankami asfaltu lanego (techn. jak w KNR 2-31 tabl. 1107). 7) Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych mieszankami mineralno - bitumicznymi (na zimno). 8) Wyrównanie istniejącej podbudowy tłuczniem kamiennym (techn. jak w KNR 2-31 tabl. 0107). 9) Wykonanie nawierzchni dróg z materiału z odzysku - płyt drogowych betonowych (techn. jak w KNR 2-31 tabl. 0310). 10) Wykonanie koryta głęb. 20 cm w gruncie kat. I-IV (techn. jak w KNR 2-31 tabl. 0101}. 11) Pogłębienie koryta o każde 5 cm. 12) Wykonanie warstwy odsączającej z piasku grub. 10 cm (techn. jak w KNR 2-31 tabl. 0104}. 13) Uzupełnienie warstwy odsączającej o każdy 1 cm grubości. 14) Podbudowa z tłucznia kamiennego grub. 15 cm (techn. jak w KNR 2-31 tabl. 0114). 15) Zwiększenie grubości podbudowy o każdy 1 cm. 16) Profilowanie równiarką samojezdną dróg gruntowych (techn. jak w KNR 2-31 tabl. 1401/06). 17) Zagęszczanie walcem statycznym samojezdnym dróg gruntowych (techn. jak w KNR 2-31 tabl. 1401/07). 18) Remont cząstkowy nawierzchni powierzchniowo utrwalonych grysem (techn. jak w KNR 2-31 tabl. 1108). 19) Powierzchniowe utrwalanie nawierzchni drogowych emulsją asfaltową, grys kamienny bazaltowy frakcji 5-8 (techn. jak w KNR 2-31 tabl. 1002/01). 20) Rozbiórka krawężników betonowych na podsypce piaskowej (bez zerwania podsypki) (techn. jak w KNR 2-31 0813/01 oraz 0813/02). 21) Ustawienie krawężnika betonowego na podsypce cementowo - piaskowej (techn. jak w KNR 2-31 0403/03 oraz 0403/04). 22) Ława pod krawężnik (techn. jak w KNR 2-31 tabl. 0402/03-04) wraz z przygotowaniem (powstałego po rozbiórce krawężnika) rowka pod tę ławę. 23) Oznakowanie poziome jezdni farbą chlorokauczukową (techn. jak w KNR 2-31 tabl.0706). 24) Oznakowanie poziome jezdni farbą chemoutwardzalną (metoda grubowarstwowa). 25) Inne prace drogowe zlecane przez Zamawiającego. 2. Przewidywana ilość prac została określona w załączniku Nr 4 do SIWZ.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 28.02.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 9 000 zł.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą się ubiegać Wykonawcy spełniający następujące warunki: 1. Posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania zamówienia. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie - wykonali roboty podobne do przedmiotu zamówienia o wartości min. 300 000 PLN oraz dysponują potencjałem technicznym - walec statyczny samojezdny, równiarka samojezdna, rozkładarka mas bitumicznych, skrapiarka do bitumu, frezarka do nawierzchni bitumicznych i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 3. Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 5. Jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Ocena spełniania powyższych warunków oparta będzie o zasadę spełnia - nie spełnia /1 - 0/ i zostanie przeprowadzona w oparciu o dokumenty złożone zgodnie z punktem VII SIWZ, zgodnie z poniższym opisem dokonania oceny ich spełniania. Ad. 1 Na potwierdzenie spełnienia warunku posiadania uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia należy przedłożyć: - aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, w zakresie koniecznym do wykonania zamówienia, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - dokument stwierdzający posiadanie przez kierownika robót, uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia oraz aktualne zaświadczenie o członkostwie w Okręgowej Izbie Inżynierów Budownictwa. Ad. 2 - warunek wiedzy i doświadczenia oceniony zostanie na podstawie wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli w tych latach Wykonawca wykonał roboty w zakresie rzeczowym podobne do niniejszego zamówienia o łącznej wartości min 300 000 PLN, potwierdzone referencjami. - ocena potencjału technicznego zostanie przeprowadzona w oparciu o wykaz sprzętu i narzędzi, jakim dysponuje Wykonawca. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca dysponuje co najmniej sprzętem wymienionym w załączniku Nr 6 do SIWZ. Ad. 3 - ocena potencjału ekonomicznego Wykonawcy dokonana będzie z punktu widzenia możliwości realizacji zamówienia. Warunek zostanie uznany za spełniony, gdy co najmniej 70 % wartości zamówienia Wykonawca wykona siłami własnymi. Ad. 4 Ocena spełnienia warunku na podstawie złożonego w ofercie oświadczenia (załącznik nr 3 do SIWZ) oraz w oparciu o złożone dokumenty określone w rozdziale VII pkt. 5, 6, 7 SIWZ Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca nie zalega z opłatami i podatkami lub uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego oraz przedłożył zaświadczenie, że nie figuruje w Krajowym Rejestrze Karnym. Ad. 5 Warunek uznaje się za spełniony po przedłożeniu przez Wykonawcę polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że jest on ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej (okres ubezpieczenia musi obejmować cały okres realizacji zamówienia, tj. do dnia 28.02.2009r.). Dodatkowo w przypadku, gdy Wykonawca posiada umowę ubezpieczeniową na okres krótszy, dołączy oświadczenie, że w przypadku wygrania przetargu przedłoży stosowną polisę przed podpisaniem umowy. Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania. Warunki udziału w postępowaniu oraz sposób oceny ich spełniania nie podlegają zmianom w toku danego postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz oferty (wg załączonego wzoru), podpisany przez upełnomocnionych przedstawicieli. 2. Kosztorys ofertowy (wg załączonego wzoru). 3. Dowód wniesienia wadium. 4. Aktualny wypis /odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualne zaświadczenie naczelnika właściwego Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż na 3 m-ce przed terminem składania ofert. 6. Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności - wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed terminem składania ofert. 7. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt. 4-8 ustawy, a jeżeli Wykonawca występuje również jako podmiot zbiorowy również aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. 8. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu (wg załączonego wzoru), podpisane przez upełnomocnionych przedstawicieli. 9. Oświadczenie Wykonawcy o wykonaniu minimum 70 % wartości robót siłami własnymi oraz wykaz robót przewidzianych do realizacji przez podwykonawców. 10. Wykaz zrealizowanych robót w ciągu ostatnich 5 lat, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. 11. Wykaz sprzętu, jakim dysponuje Wykonawca, niezbędnego do wykonania zamówienia (wg załączonego wzoru - załącznik Nr 6 do SIWZ). 12. Dokument stwierdzający posiadanie przez kierownika robót, o którym mowa w formularzu oferty uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia oraz zaświadczenie o członkostwie w Okręgowej Izbie Inżynierów Budownictwa. 13. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Okres ubezpieczenia musi obejmować cały okres realizacji zamówienia, tj. do dnia 28.02.2009r. W przypadku, gdy Wykonawca posiada umowę na krótszy okres dołączy oświadczenie, że w przypadku wygrania przetargu przedłoży stosowną polisę przed podpisaniem umowy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lublin.pl/miastokrasnik

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Kraśnik ul. Lubelska 84 23-200 Kraśnik, pok. 218.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.02.2008 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miasta Kraśnik ul. Lubelska 84 23-200 Kraśnik - kancelaria (parter).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.