eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tczew › REMONT DROGI POWIATOWEJ NR 2820G PELPLIN - KULICE - NOWA CERKIEW

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-05-31

Tczew: REMONT DROGI POWIATOWEJ NR 2820G PELPLIN - KULICE - NOWA CERKIEW
Numer ogłoszenia: 121025 - 2012; data zamieszczenia: 31.05.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 84555 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Tczewski, ul. Piaskowa 2, 83-110 Tczew, woj. pomorskie, tel. 58 7734 800, faks.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: REMONT DROGI POWIATOWEJ NR 2820G PELPLIN - KULICE - NOWA CERKIEW.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 2.1 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu drogi powiatowej nr 2820G Pelplin - Kulice - Nowa Cerkiew, na odcinku około 800 m we wsi Nowa Cerkiew w ramach zadania inwestycyjnego pn. Remont drogi powiatowej Nr 2820G Pelplin - Kulice - Nowa Cerkiew. 2.2 Zakres dotyczy wykonania przez Powiat Tczewski robót budowlanych branży drogowej polegających na poszerzeniu jezdni do 6,0 m i wykonaniu nowej nawierzchni asfaltowej, z wyłączeniem zakresu robót realizowanych na działkach (gminnych) Nr 116/6 i 116/3, pełnego zakresu robót branży elektrycznej polegających na usunięciu kolizji występującego uzbrojenia z nowym rozwiązaniem drogowym oraz pełnego zakresu robót kanalizacji deszczowej. Gmina Morzeszczyn wykona roboty budowlane branży drogowej na działkach Nr 116/6 i 116/3. 2.3 Zakres planowanych prac budowlanych obejmuje branże: 2.3.1 drogową: - prace rozbiórkowe - frezowanie istniejącej nawierzchni bitumicznej, - wykonanie nowej konstrukcji pod poszerzenie o 2,5m, - wykonanie nowej nawierzchni asfaltowej, - budowa chodników i pasów postojowych z betonowej kostki brukowej, - przebudowa istniejących i budowa nowych zjazdów na posesje z betonowej kostki brukowej, - oznakowanie pionowe i poziome jezdni, - wykonanie trawników na skarpach, 2.3.2 elektryczną: - przebudowa linii napowietrznej nn 0,4kV dł. 0,114km - usunięcie kolizji z projektowaną drogą, 2.3.3 sanitarną: - wykonanie kanalizacji deszczowej, - montaż urządzeń oczyszczających wody opadowe. 2.4 W związku z przyjętym rozliczeniem ryczałtowym Zamawiający informuje, że wszystkie przedmiary robót udostępnione wraz z dokumentacją projektową należy traktować w sposób orientacyjny i pomocniczy. Stanowią one część składową opisu przedmiotu zamówienia i nie mogą być dla Wykonawcy jedyną podstawą do obliczenia ceny oferty. W celu złożenia prawidłowej oferty Wykonawca powinien uwzględnić dane zawarte w SIWZ w poszczególnych dokumentacjach, kolejno wg stopnia ważności: projekty budowlane, projekty wykonawcze, Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych z uwzględnieniem niniejszego zastrzeżenia. 2.5 W związku z art. 30 ust. 4 i 5 Ustawy i faktem, iż Zamawiający dokonał opisu przedmiotu zamówienia m.in. poprzez normy, certyfikaty oraz wymaganą przepisami Specyfikację Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych i systemy odniesienia, Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych w stosunku do opisywanych. Wykonawca natomiast zobowiązany jest do zastosowania rozwiązań równoważnych co do ich cech i parametrów, przy czym rozwiązania te muszą oznaczać stosowanie rozwiązań nie gorszych niż rozwiązania, które są opisane przez Zamawiającego. Zastosowanie rozwiązań równoważnych musi gwarantować wykonanie konkretnie zaprojektowanych rozwiązań projektowych, które projekt realizuje, a ich zastosowanie musi zapewnić kompatybilność z zastosowanymi urządzeniami, wyrobami i technologią. 2.6 Zaleca się dokonanie wizji lokalnej w miejscu planowanych robót budowlanych dla prawidłowego przygotowania oferty i realizacji zamówienia. 2.7 Szczegółowy zakres robót zawarty jest w niżej wymienionej dokumentacji projektowej autorstwa jednostki projektowej HLB Projektowanie i Nadzory Budowlane Henryk Baniecki, Szpęgawa, ul. Bukowa 11. 2.8 Wykaz dokumentacji projektowej (uszczegółowionej) stanowiącej opis przedmiotu zamówienia: 2.8.1 Projekt budowlany - branża drogowa, 2.8.2 Projekt wykonawczy - branża drogowa, 2.8.3 Projekt budowlany - branża sanitarna - Odwodnienie drogi, 2.8.4 Projekt wykonawczy - branża sanitarna - Odwodnienie drogi, 2.8.5 Projekt budowlano-wykonawczy - Elektroenergetyka, 2.8.6 Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - branża drogowa, branża sanitarna (kanalizacja deszczowa) i branża elektryczna, 2.8.7 Przedmiar robót branży drogowej, 2.8.8 Przedmiar robót branży sanitarnej - odwodnienie, 2.8.9 Przedmiar robót branży elektrycznej - elektroenergetyka. 2.9 Warunki prowadzenia robót: a) Wymagania dotyczące zasad prowadzenia robót i realizacji budowy podają Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych w podziale na branże: drogową, sanitarną i elektryczną. b) Zamówienie będzie realizowane zgodnie z harmonogramem rzeczowo- finansowym robót sporządzonym przez Wykonawcę i przedłożonym do akceptacji Zamawiającemu. c) Wykonawca jest zobowiązany do właściwego i zgodnego z projektem organizacji ruchu drogowego na czas prowadzenia robót zabezpieczenia terenu budowy. d) Wykonawca musi posiadać lub dysponować miejscem z pozwoleniem na utylizację materiałów rozbiórkowych dla: - materiałów bitumicznych, - gruzu z betonu cementowego, - mas ziemnych. 2.10 Ponadto do obowiązków Wykonawcy, w ramach ustalonego wynagrodzenia ryczałtowego za przedmiot niniejszego zamówienia, należy: 2.10.1 Wykonanie wszystkich robót towarzyszących wynikających z technologii robót; 2.10.2 Zabezpieczenie placu budowy w sposób trwały i wyraźny przed osobami trzecimi także w czasie przerw technologicznych, ustalenie stałego nadzoru osobowego w miejscach zagrożenia wypadkiem osób przypadkowych; 2.10.3 Zabezpieczenie i oznakowanie własnym kosztem i staraniem placu budowy; 2.10.4 Wykonanie pomiarów wykonawczych i powykonawczych, wymaganych odpowiednimi przepisami; 2.10.5 Założenie podliczników do rozliczania kosztów zużycia wody na czas trwania robót budowlanych oraz ponoszenie kosztów związanych ze zużyciem wody w trakcie trwania robót; 2.10.6 Doprowadzenie terenów udostępnionych na czas prowadzenia robót budowlanych przez użytkowników tych terenów do stanu w jakim je przejmował; 2.10.7 Wykonywanie niezbędnych badań w celu udokumentowania odpowiedniej jakości i parametrów wykonania prac. 2.11 ZASTRZEŻENIE 2.11.1 Zamawiający zastrzega sobie prawo dysponowania nieruchomością, na której prowadzone będą roboty budowlane w uzgodnieniu z Wykonawcą robót. 2.11.2 W przypadku zatrudnienia podwykonawców, Wykonawca będzie ponosił pełną odpowiedzialność wobec Zamawiającego i osób trzecich za działania i zaniechania podwykonawców, jak również za jakość wykonanych przez nich robót. 2.11.3 Wykonawca udziela pisemnej gwarancji jakości na przedmiot umowy - na okres 36 miesięcy, licząc od dnia odbioru końcowego przedmiotu umowy. 2.11.4 Zamawiającemu przysługuje rękojmia za wady przedmiotu umowy - na okres 36 miesięcy, licząc od dnia odbioru końcowego przedmiotu umowy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.05.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • STRABAG Sp. z o.o., ul. Parzniewska 10, 05-800 Pruszków, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1991403,12 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1248654,68

  • Oferta z najniższą ceną: 1248654,68 / Oferta z najwyższą ceną: 1877661,61

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.