eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koluszki › budowa sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej w Długiem

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-01-17

Koluszki: budowa sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej w Długiem
Numer ogłoszenia: 12101 - 2008; data zamieszczenia: 17.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Koluszkach, ul. 11-go Listopada 65, 95-040 Koluszki, woj. łódzkie, tel. 044 7256700, fax 044 7145840.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.koluszki.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: budowa sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej w Długiem.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Budowa sali gimnastycznej o wymiarach boiska 15 m x 30 m z zapleczem. Powierzchnia użytkowa budynku wynosi 819 m2 W zakres realizacji wchodzi też wykonanie robót instalacyjnych: elektrycznych, wod - kan, wentylacyjnych, centralnego ogrzewania, instalacji solarnej oraz kanalizacji sanitarnej

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.26.28.00 - Rozbudowa budynków Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.28.00 - Rozbudowa budynków Oryginalny kod CPV: 45.30.00.00 - Roboty w zakresie instalacji budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach Oryginalny kod CPV: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 53.43.21.13 - 53.43.21.13 .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.07.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 22.000 zł słownie: dwadzieścia dwa tysiące złotych.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) Podpisanie oświadczenia o spełnieniu warunków o których mowa w Art. 22 i 24 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r Prawo Zamówień Publicznych ( tekst jednolity: Dz. U. Nr 223/ 2007 poz. 1655 ) 2) Zalączenie wykazu wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania realizacji dotyczących: budowy nowych budynków murowanych, lub remoncie kapitalnym istniejących już obiektów o powierzchni użytkowej powyżej 300 m2 ( każda realizacja ), z wykazaniem, że oprócz robót budowlanych wykonywane były również roboty instalacyjne: elektryczne, centralnego ogrzewania , wod - kan. Należy podać zakres robót, oraz datę i miejsce wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością. Oferta bez minimum 3 pozytywnych referencji nie będzie rozpatrywana. 3) załaczenie informacji zawierającej wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Oferta bez załączonych uprawnień budowlanych osób w zakresie: konstrukcyjno - budowlanym, elektrycznym, instalacyjnym ( centralne ogrzewanie, wod - kan, wentylacja ) i aktualnymi zaświadczeniami o przynależności tych osób do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa nie będzie rozpatrywana. 4) Posiadanie polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na równowartość minimum 50 tys. złotych 5) Załaczenie aktualnego odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert tj. po dniu 14. 08. 2007 r. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia czytelnej kserokopii wpisu do ewidencji działalności gospodarczej wystawionej w okresie wcześniejszym niż 6 miesięcy od terminu składania ofert, ale potwierdzonej przez organ wydający ( nie później wcześniej niż 6 miesięcy od terminu składania ofert ), że stan faktyczny jest aktualny z zapisami w w/w dokumencie. W przypadku, gdy podmioty występują wspólnie obowiązuje załączenie umowy regulującej współpracę podmiotów i wykonawcy powinni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 6) wniesienie wadium przetargowego. 7) inne zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Na podstawie złożonych dokumentów Zamawiający dokona oceny, czy Wykonawca spełnia, czy nie spełnia warunków udziału w postepowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wypełniony formularz oferty 2) Oświadczenie o spełnieniu warunków o których mowa w Art. 22 i 24 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r Prawo Zamówień Publicznych ( tekst jednolity: Dz. U. Nr 223/ 2007 poz. 1655 ) . 3) Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania realizacji dotyczących: budowy nowych budynków murowanych lub remoncie kapitalnym istniejących już obiektów o powierzchni użytkowej powyżej 300 m2 ( każda realizacja ), z wykazaniem, że oprócz robót budowlanych wykonywane były również roboty instalacyjne: elektryczne, centralnego ogrzewania , wod - kan. Należy podać zakres robót, oraz datę i miejsce wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością. Oferta bez minimum 3 pozytywnych referencji nie będzie rozpatrywana. 4) Informacja zawierająca wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Oferta bez załączonych uprawnień budowlanych osób w zakresie: konstrukcyjno - budowlanym, elektrycznym, instalacyjnym ( centralne ogrzewanie, wod - kan, wentylacja ) i aktualnymi zaświadczeniami o przynależności tych osób do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa nie będzie rozpatrywana . 5) Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na równowartość minimum 50 tys. złotych 6) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert tj. po dniu 14. 08. 2007 r. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia czytelnej kserokopii wpisu do ewidencji działalności gospodarczej wystawionej w okresie wcześniejszym niż 6 miesięcy od terminu składania ofert, ale potwierdzonej przez organ wydający ( nie później wcześniej niż 6 miesięcy od terminu składania ofert ), że stan faktyczny jest aktualny z zapisami w w/w dokumencie. W przypadku, gdy podmioty występują wspólnie obowiązuje załączenie umowy regulującej współpracę podmiotów i wykonawcy powinni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 7) Dowód wpłaty wadium przetargowego. 8) Kosztorysy ofertowe wykonane na podstawie przedmiaru robót. Zamawiający dopuszcza, aby kosztorysy ofertowe wykonane były metodą uproszczoną.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.koluszki.samorzady.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Koluszkach ul. 11- go Listopada 65 pok 221 Koszt specyfikacji w wersji papierowej - 100 zł słownie: sto złotych.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.02.2008 godzina 09:30, miejsce: kancelaria Urzędu Miejskiego w Koluszkach ul- 11- go Listopada 65.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.