To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-08-13
Pabianice: PRZYWRÓCENIE ZDOLNOŚCI RETENCYJNEJ ZBIORNIKÓW WODNYCH NA TERENIE MOSIR W PABIANICACH
Numer ogłoszenia: 121001 - 2015; data zamieszczenia: 13.08.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 97447 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Pabianice reprezentowana przez Prezydenta Miasta Pabianic Grzegorza Mackiewicza, ul. Zamkowa 16, 95-200 Pabianice, woj. łódzkie, tel. 42 2254600, faks 42 2254669.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZYWRÓCENIE ZDOLNOŚCI RETENCYJNEJ ZBIORNIKÓW WODNYCH NA TERENIE MOSIR W PABIANICACH.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 3.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w istniejącym obiekcie mających za zadanie przywrócenie jego wartości użytkowych - funkcjonalności i sprawności technicznej oraz zapewnienie jego prawidłowego funkcjonowania w przyszłości. Przedmiot zamówienia jest szczegółowo opisany w dokumentacji projektowej PRZYWRÓCENIE ZDOLNOŚCI RETENCYJNEJ ZBIORNIKÓW WODNYCH NA TERENIE MIEJSKIEGO OŚRODKA SPORTU I REKREACJI W PABIANICACH opracowanej przez Pracownię Melioracyjną Melioprojekt składającej się z projektu budowlanego, projektu wykonawczego oraz specyfikacji technicznych, załączonych do niniejszej SIWZ. 3.2. Realizacja przedmiotu zamówienia obejmuje: 1) roboty rozbiórkowe elementów umocnień betonowych dna i skarp zbiornika (basen betonowy, nabrzeża itp.), elementów betonowych ukształtowania terenu przyległego do zbiornika (trybuna widokowa) oraz nawierzchni chodnikowych wraz z transportem i zagospodarowaniem powstałych w wyniku prowadzonych prac odpadów ; 2) roboty ziemne - odmulenie dna zbiorników wraz kształtowaniem /odtworzeniem linii brzegu wraz z transportem i zagospodarowaniem urobku powstałego w wyniku prowadzonych prac; 3) stabilizacja linii brzegu stawu zbiornika nr 1 poprzez wykonanie odcinkowego nabrzeża ze stalowej ścianki szczelnej wraz z wykonaniem niezbędnych robót ziemnych; 4) remont budowli upustowej; 5) wykonanie odtworzenie miejsca do plażowania; 6) wykonanie odtworzenie nawierzchni ciągów pieszych; 7) modernizacja rowu dopływowego wraz z budowlami; 8) zagospodarowanie terenu wokół zbiorników wodnych. 3.3. Przed rozpoczęciem procesu opróżniania zbiorników z wody, Wykonawca jest zobligowany do uzgodnienia z co najmniej 5 dniowym wyprzedzeniem terminu i procedury odłowu końcowego ryb ze zbiorników ze wskazaną przez Zamawiającego jednostką nadzoru przyrodniczego, która dokona na zlecenie Zamawiającego odłowu ryb ze zbiorników. 3.4 Prace winny być prowadzone w sposób jak najmniej ingerujący w teren Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji. Teren budowy powinien być ograniczony do niezbędnego minimum pozwalającego na bezpieczną realizację robót, w należyty sposób oznakowany i wygrodzony. Określenie maksymalnego obszaru jaki Zamawiający oddaje do dyspozycji Wykonawcy dla organizacji budowy i prowadzenia robót określa załącznik nr 9 do SIWZ. 3.5. Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Pabianicach, ul. Bugaj 110. 3.6. Na wykonane roboty Wykonawca udzieli Zamawiającemu minimum 36- miesięcznej gwarancji na zrealizowany (wykonany) przedmiot zamówienia. Datą rozpoczęcia okresu gwarancji będzie data podpisania bezusterkowego protokołu odbioru. Udzielona gwarancja nie wyłącza odpowiedzialności Wykonawcy z tytułu rękojmi za wady przedmiotu umowy wynikającej z przepisów Kodeksu Cywilnego. 3.7. Warunki finansowe rozliczeń: 1) Zamawiający dopuszcza możliwość fakturowania etapowego (wystawiania faktur częściowych), zgodnie z przyjętymi założeniami w harmonogramie rzeczowo finansowym przedłożonym na etapie składania oferty przez Wykonawcę (wzór w siwz), 2) Podstawą wystawienia faktur (częściowych lub końcowej) będzie obustronnie podpisany protokół odbioru robót częściowy lub końcowy bez uwag, 3) Każdorazowo wynagrodzenie będzie płatne przelewem w terminie do 30 dni od daty otrzymania oryginału faktury. 4) Podane w ofercie wynagrodzenie ryczałtowe jest stałe i nie podlega waloryzacji w trakcie obowiązywania umowy. Uwagi: 1. Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie innych materiałów i urządzeń niż podane, pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone. W przypadku wystąpienia w projekcie, kosztorysie nakładczym lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych nazw własnych, wskazujących na konkretnych producentów materiałów i urządzeń, należy traktować je jako przykładowe. 2. Wszędzie tam, gdzie w załącznikach do niniejszej SIWZ występują nazwy materiałów, wyrobów lub nazwy ich producentów Zamawiający dopuszcza zastosowanie technologii, materiałów i wyrobów równoważnych do opisanych o cechach nie gorszych od wymaganych w dokumentacji projektowej. 3. Materiały i urządzenia zastosowane do realizacji przedmiotu zamówienia muszą być nowe, oznakowane znakiem CE B, posiadać odpowiednie certyfikaty, być wolne od wad i usterek oraz spełniać standardy jakościowe wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, zgodnie z art. 10 ustawy Prawo Budowlane. 4. Odpady powstające w trakcie robót Wykonawca będzie usuwał, wywoził i utylizował we własnym zakresie, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami. 5. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu budowy i jego otoczenia, a także uzyskał, na swoją własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszt dokonania wizji lokalnej terenu budowy poniesie Wykonawca. 6. Wykonawca winien wszelkie koszty związane z czynnościami odbiorowymi uwzględnić w cenie oferty. 7. Wykonawca po protokolarnym przekazaniu placu budowy ponosi pełną odpowiedzialność za plac budowy oraz prace wykonane, aż do dnia protokolarnego sporządzenia i podpisania końcowego protokołu odbioru prac. Wykonawca dokonuje stosownego zabezpieczenia placu budowy przed dostępem osób postronnych (trzecich)..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.08.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 10.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- STRABAG Sp. Z o.o. Ul. Parzniewska 10, 05-800 Pruszków, ul. Parzniewska 10, 05-800 Pruszków, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2940374,62 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2471889,98
Oferta z najniższą ceną: 2471889,98 / Oferta z najwyższą ceną: 4575494,21
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z PABIANIC
- Dostawa i zakup implantów ortopedycznych wraz z niezbędnym instrumentarium na potrzeby PCM Sp. z o.o.
- Dostawy gazów medycznych i technicznych wraz z dzierżawą butli, akcesoriów i osprzętem na potrzeby PCM Sp. z o.o.
- Wycinka drzew i zakrzaczeń w pasie drogowym dróg powiatowych
- Zapewnienie gorącego posiłku w ramach realizacji projektu "Aktywna przemiana" - II postępowanie
- Przebudowa Zespołu Szkół Specjalnych Nr 4 im. Marii Grzegorzewskiej w Konstantynowie Łódzkim, ul. Zgierska 10 w celu dostosowania do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych
- Wymiana pokrycia dachów na czterech budynkach mieszkalnych będących w zarządzie ZGM w Pabianicach
więcej: przetargi w Pabianicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- MODERNIZACJA SZKOŁY PODSTAWOWEJ W MIEJSCOWOŚCI TURZNO
- Przebudowa i adaptacja pomieszczeń na Biuro Obsługi Interesanta i Biuro Podawcze w budynku Sądu Rejonowego w Jaśle
- Budowa oczyszczalni ścieków w miejscowości Grabów - etap I
- "Budowa świetlicy oraz rozbudowa i przebudowa dwóch budynków Ochotniczych Straży Pożarnych na terenie Gminy Kobiele Wielkie"
- Zmiana sposobu użytkowania oraz przebudowa części szkoły na przedszkole w Rudnej Wielkiej
- Budowa drogi gminnej w miejscowości Stołuń działka nr 237 - etap I
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.