To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-04-17
Chorzów: Ciepłe posiłki obiadowe w formie usługi cateringowej dla uczestników projektu Stać mnie na więcej.
Numer ogłoszenia: 120910 - 2012; data zamieszczenia: 17.04.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 78494 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Kruszcowa 22, 41-500 Chorzów, woj. śląskie, tel. 032 2496228, faks 032 2496229.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa samorządu terytorialnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ciepłe posiłki obiadowe w formie usługi cateringowej dla uczestników projektu Stać mnie na więcej..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dowóz gorących posiłków obiadowych (catering) osobom wskazanym przez Zamawiającego korzystającym z zajęć przeprowadzanych w ramach Projektu Stać mnie na więcej współfinansowanego przez Europejski Fundusz Społeczny w ramach działania 7.1, poddziałania 7.1.1 piorytet VII. 2. Wykonawca dostarczać będzie gorące posiłki obiadowe zgodnie ze specyfikacją dostarczoną przez Zamawiającego i określającą: a) ogólną liczbę osób korzystających z posiłku, b) wielkość grup zajęciowych, c) terminy i godziny dostaw, d) miejsca dostaw, e) menu, za tygodniowym wyprzedzeniem poprzedzającym tydzień roboczy, którego ustalone dane dotyczą. 3. Wydawanie posiłków odbywać się będzie na terenie miasta Chorzowa, w miejscach wskazanych Wykonawcy przez merytorycznie odpowiedzialnego pracownika Zamawiającego. 4. Przedmiot zamówienia realizowany będzie dla 3 (trzech) grup, liczących każdorazowo do 20 (dwudziestu) osób. Przewidywana ilość posiłków w trakcie tygodnia wynosi ok. 300. Szczegółowe terminy realizacji dostaw ciepłych zestawów obiadowych - od poniedziałku do piątku każdego tygodnia, wyłączywszy dni ustawowo wolne od pracy - określone zostaną przez merytorycznie odpowiedzialnego pracownika Zamawiającego. 5. Gorące posiłki obiadowe składać się będą z zestawu obiadowego o składzie: - Porcja mięsa lub ryby o wadze nie mniejszej niż 200 gram, przygotowywana w sposób różnorodny - jeden dodatek obiadowy o wadze nie mniejszej niż 350 gram (dotyczy: ziemniaki, ryż, kasza, kluski, frytki itp.), - drugi dodatek obiadowy o wadze nie mniejszej niż 150 gram (dotyczy: surówka, sałatka itp.) - trzeci dodatek obiadowy w formie o,5 litra napoju bezalkoholowego, niegazowanego. 6. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu propozycję co najmniej 10 (słownie: dziesięciu) różnorodnych zestawów obiadowych,), zgodnie z zasadami określonymi w Dziale II pkt. 5 SIWZ. Propozycja zestawów obiadowych stanowić będzie załącznik do oferty Wykonawcy. 7. Wykonawca zapewni przygotowanie sporządzonych zgodnie z zasadami sztuki kulinarnej gorących zestawów obiadowych i ich transport każdorazowo w warunkach odpowiadających odpowiednim przepisom prawnych oraz normom. 8. Zestawy obiadowe dostarczane będą do wskazanych miejsc o temperaturze zgodnej z obowiązującymi przepisami prawa i normami. 9. Zestawy obiadowe dostarczane będą w odpowiednich pojemnikach termicznych umożliwiających spożycie z nich posiłku przez indywidualną osobę wraz z zestawem odpowiednich do dania plastikowych sztućców jednorazowych. 10. Przygotowanie posiłków i ich dostawa odbywać będzie się zgodnie z Ustawą o bezpieczeństwie żywności i żywienia z dnia 25 sierpnia 2006 r. (tekst jednolity: Dz.U. z 2010 roku Nr 136, poz. 914 ze zmianami) i aktami wykonawczymi do niej. 11. Termin płatności wynosi 21 (dwadzieścia jeden) dni od dnia złożenia faktury w siedzibie Zamawiającego, za dostarczone posiłki obiadowe w zakończonym miesiącu kalendarzowym, z zastrzeżeniem dostępności środków na finansowanie działań realizowanych w Projekcie na rachunku bankowym Zleceniodawcy, w przypadku zmiany terminów wpłaty transz środków finansowych przez Instytucję Pośredniczącą, którą jest Urząd Marszałkowski Województwa Śląskiego oraz Bank Gospodarstwa Krajowego. 12. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zawieszenia wykonywania umowy w przypadku braku dostępności środków na finansowanie działań realizowanych w Projekcie na rachunku bankowym Zamawiającego przez okres 2 (dwóch) miesięcy obowiązywania umowy. Zakończenie okresu zawieszenia wykonywania umowy nastąpi niezwłocznie po wpłacie środków finansowych przez Instytucję Pośredniczącą, którą jest Urząd Marszałkowski Województwa Śląskiego oraz Bank Gospodarstwa Krajowego.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.52.00.00 - Usługi dostarczania posiłków .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt Stać mnie na więcej współfinansowany przez Europejski Fundusz Społeczny w ramach działania 7.1, poddziałania 7.1.1 piorytet VII..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.04.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA CATERINGOWA HOŁÓJ MARIUSZ
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA CATERINGOWA HOŁÓJ MARIUSZ
- Restauracja Letnia Dom Weselny Mariusz Hołój, ul. Szpitalna 3, 44-190 Knurów, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 253000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 146200,00
Oferta z najniższą ceną: 146200,00 / Oferta z najwyższą ceną: 222200,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z CHORZOWA
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 19 w Chorzowie, ul. Karpacka 15 - I/2024
- Zakup gadżetów na nagrody w konkursach i zajęciach organizowanych przez Wydział Usług Komunalnych i Ekologii
- Wykonanie docelowych miejsc parkingowych na potrzeby Muzeum Hutnictwa w Chorzowie przy ul. Metalowców 4a
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Szkoły Podstawowej nr 13 w Chorzowie, ul. Styczyńskiego 32 - I/2024
- Zakup testów diagnostycznych do analizatora BIOFIRE TORCH 2
- "Odbudowa infrastruktury instalacji BMS/AKPiA na Stadionie Śląskim po zniszczeniach w pomieszczeniu technicznym podczas Wielkich Derbów Śląska"
więcej: przetargi w Chorzowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa cateringowa na potrzeby wydarzenia "zawody robotyczne Jemaro w dniach 8-12 lipca 2024 r." dla Wydziału Mechanicznego Energetyki i Lotnictwa Politechniki Warszawskiej
- Świadczenie usługi kompleksowej tj. usług cateringowych wraz z wynajmem sal szkoleniowych oraz świadczenie usług cateringowych (woj.dolnośląskie) 6 zadań
- Świadczenie usług żywienia na potrzeby: Szkoły Podstawowej nr 1 z Oddziałem Przedszkolnym, Szkoły Podstawowej nr 3 oraz Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Lidzbarku Warmińskim.
- Świadczenie usługi cateringu dla uczestników szkoleń centralnych.
- Usługa cateringowa zbiorowego żywienia w Szkole Podstawowej nr 34 w Rzeszowie
- Usługi cateringowe w postaci serwisu kanapkowo-kawowego
więcej: Usługi dostarczania posiłków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.