eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Solec Kujawski › Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania pod nazwąPrzebudowa i rozbudowa ul. Lipowej, ul. Piłsudskiego na odcinku od ul. Lipowej do ul. Tartacznej, ul. Sosnowej w Solcu Kujawskim.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-05-21

Solec Kujawski: Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania pod nazwą: Przebudowa i rozbudowa ul. Lipowej, ul. Piłsudskiego na odcinku od ul. Lipowej do ul. Tartacznej, ul. Sosnowej w Solcu Kujawskim.
Numer ogłoszenia: 120892 - 2015; data zamieszczenia: 21.05.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Solec Kujawski , ul. 23 Stycznia 7, 86-050 Solec Kujawski, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 3871325, faks 52 3871253.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.soleckujawski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania pod nazwą: Przebudowa i rozbudowa ul. Lipowej, ul. Piłsudskiego na odcinku od ul. Lipowej do ul. Tartacznej, ul. Sosnowej w Solcu Kujawskim..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie obejmuje wykonanie usługi nadzoru, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 07.07.1994 Prawo budowlane (Dz.U. z 2010 nr 243 poz. 1623 z późn. zm.), nad następującymi robotami budowlanymi:przebudowa dróg gminnych na długości 1,912 km, w tym: przebudowa ul. Lipowej (droga gminna nr 051041C), budowa ul. Piłsudskiego na odcinku od ul. Lipowej do ul. Tartacznej (droga gminna nr 051104C) i przebudowa ul. Sosnowej (droga gminna nr 051069C) na odcinku od ul. Lipowej do działki nr 1193)18 budowa sieci wodociągowej o dług. ok. 1,5 km w ul. Lipowej i ul. Piłsudskiego wraz z rozgałęzieniami i przyłączami w granicach pasa drogowego,budowa kanalizacji sanitarnej o dług. ok. 1,3 km w ul. Lipowej i ul. Piłsudskiego wraz z rozgałęzieniami i przyłączami w granicach pasa drogowego,budowa kanalizacji deszczowej o dług. ok. 2,2 km w ul. Lipowej, ul. Piłsudskiego i ul. Sosnowej z rozgałęzieniami, podłączeniem wpustów ulicznych i połączeniem z istniejącą siecią;przebudowa istniejącego uzbrojenia telefonicznego TPSA - usunięcie kolizji sieci telekomunikacyjnych;przebudowa oświetlenia ulicy Lipowej i ul. Sosnowej oraz budowa oświetlenia ul. Piłsudskiego;budowa chodników, ścieżek rowerowych, zatok autobusowych i zatok postojowych w ul. Lipowej i ul. Piłsudskiego;wykonanie oznakowania poziomego i pionowego dróg, zgodnie z projektem organizacji ruchu;przebudowa skrzyżowania ul. Lipowej z drogą wojewódzką nr 394 relacji Przyłubie-Solec Kujawski-droga woj. Nr 397 Obowiązki Wykonawcy w zakresie sprawowania nadzoru inwestorskiego:reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem, pozwoleniem na budowę, przepisami i zasadami wiedzy technicznej,sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowywanych materiałów budowlanych, instalacyjnych, urządzeń a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie a także materiałów niezgodnych z ofertą Wykonawcy i wymaganiami określonymi przez Zamawiającego na etapie postępowania przetargowego,sprawdzanie i odbiór robót budowlanych zanikających i ulegających zakryciu,uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych budowanej i przebudowywanej infrastruktury technicznej,przygotowanie i udział w czynnościach odbiorowych,wierdzanie faktycznie wykonanych robót, kontrola zaawansowania prac, sprawdzanie przedmiarów, kosztorysów w tym również kosztorysów na roboty dodatkowe oraz merytoryczne potwierdzenie zgodności faktur z umową na roboty budowlane,organizacja i prowadzenie spotkań koordynacyjnych z Wykonawcą, Zamawiającym oraz Nadzorem Autorskim,współudział w tworzeniu i egzekwowanie harmonogramu inwestycji oraz informowanie na bieżąco Zamawiającego o wszystkich zagrożeniach wynikających w trakcie realizacji robót mogących mieć wpływ na terminową realizację zadania,współpraca z Nadzorem Autorskim, uczestniczenie, na wezwanie Zamawiającego, w czynnościach związanych z ujawnieniem wad stwierdzonych w okresie gwarancji i rękojmi oraz kontrola ich usunięcia przez wykonawcę zadania. Okres gwarancji i rękojmi zadania ustalony jest na 60 miesięcy od daty odbioru ostatecznego robót.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.23.15.40 - 74.23.15.40 .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.12.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 44 ustawy Pzp - wzór oświadczenia zawarty jest w załączniku nr 2 do SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia w.w warunek, jeżeli wykaże, iż w ciągu ostatnich trzech lat przed terminem składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) wykonał jedno zamówienie polegające na świadczeniu usługi kompleksowego nadzoru wielobranżowego przy budowie lub przebudowie drogi o długości co najmniej 1 km. Pod pojęciem nadzór wielobranżowy Zamawiający rozumie świadczenie usługi nadzoru co najmniej w branży drogowej oraz instalacyjnej w zakresie budowy (przebudowy) kanalizacji sanitarnej, deszczowej lub wodociągu.Ocena spełniania wymienionego wyżej warunku udziału w postępowaniu, zostanie dokonana zgodnie z kryterium spełnia-nie spełnia, na podstawie dokumentów dołączonych przez wykonawcę do oferty, określonych w Rozdziale VI pkt. 1.2 SIWZ.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia na podstawie art. 23 ustawy Uzp. (np. konsorcjum, spółka cywilna), w.w warunek udziału w postępowaniu spełniają łącznie. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 44 ustawy Pzp - wzór oświadczenia zawarty jest w załączniku nr 2 do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Inspektor Nadzoru branży drogowej, pełniący funkcję koordynatora zespołu, z uprawnieniami do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności drogowej.Pełnił funkcję Inspektora Nadzoru lub Kierownika Budowy na dwóch zadaniach dotyczących budowy (przebudowy) dróg o długości co najmniej 0,5 km każda. Minimalny staż 5 lat,Inspektor Nadzoru branży instalacyjnej (min. 1 osoba) z uprawnieniami do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych, kanalizacyjnych, cieplnych, wentylacyjnych, gazowych.Pełnił funkcję Inspektora Nadzoru lub kierownika robót branżowych na dwóch zadaniach dotyczących budowy (przebudowy) sieci wodociągowej lub kanalizacyjnej o długości co najmniej 0,5 km każda.Min staz - 4 lata,Inspektor Nadzoru branży elektrycznej z uprawnieniami do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,Pełnił funkcję Inspektora Nadzoru lub kierownika robót branżowych na dwóch zadaniach dotyczących budowy (przebudowy) sieci energetycznej lub teletechnicznej o wartości robót co najmniej 50 tys. zł brutto. Minimalny staż 4 lata.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia w.w warunek jeżeli wykaże, że posiada opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 50 000,00 zł. Ocena spełniania wymienionego wyżej warunku udziału w postępowaniu, zostanie dokonana zgodnie z kryterium spełnia-nie spełnia, na podstawie dokumentów dołączonych przez wykonawcę do oferty, określonego w Rozdziale VI pkt. 1.7 SIWZ Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia na podstawie art. 23 ustawy Uzp (np. konsorcjum, spółka cywilna), ww. warunek udziału w postępowaniu spełniają łącznie.Wykonawca może polegać na zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia Wykonawcy niezbędnych zasobów do korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Pzp) - w przypadku, gdy Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolności finansowej innych podmiotów. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów należy złożyć w oryginale, Oświadczenie o części zamówienia przewidzianej do wykonania przez podwykonawców (zał. nr 7 do SIWZ);Gdy ofertę podpisuje osoba, która nie jest wymieniona w dokumencie stwierdzającym uprawnienia do występowania w obrocie prawnym, do oferty musi być dołączone na piśmie stosowne pełnomocnictwo w tej sprawie podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 98
  • 2 - Warunki płatności - 2

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Przewiduje się możliwość dokonania zmian umowy w stosunku do treści oferty, w zakresie przedmiotu zamówienia, terminu realizacji, wynagrodzenia, w szczególności, gdy:konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w Umowie pomiędzy Zamawiającym a wykonawcą robót budowlanych;konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem ewentualnego odstąpienia od umowy zawartej pomiędzy Zamawiającym a wykonawcą robót budowlanych przed ukończeniem zadania inwestycyjnego i wynikającą z tego faktu koniecznością dostosowania Umowy o świadczenie nadzoru inwestorskiego do zaistniałej sytuacji, np.: zmniejszenie zakresu prac, obniżenie wynagrodzenia, ograniczenie obowiązków Wykonawcy, skrócenie okresu realizacji Umowy itp.konieczne będą zmiany umowy, wynikające z dodatkowych wymagań instytucji współfinansującej realizację przedmiotu umowy;nastąpi zmiana przez ustawodawcę przepisów dotyczących stawki procentowej należnego podatku VAT - możliwa zmiana wynagrodzenia Wykonawcy; nastąpi zmiana Personelu Wykonawcy lub oferowanych rozwiązań niepowodująca po stronie Wykonawcy zmiany warunków udziału;Dopuszcza się możliwość zmiany na etapie realizacji zamówienia podmiotów trzecich, o których mowa w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, za pomocą których Wykonawca wykazał spełnianie warunków udziału w postępowaniu. W takim przypadku zaproponowany nowy Podwykonawca, zobowiązany jest wykazać Zamawiającemu spełnianie warunków w zakresie nie mniejszym niż wskazany na etapie postępowania o zamówienie publiczne dotychczasowy Podwykonawca.Zmiany do umowy może inicjować zarówno Zamawiający jak i Wykonawca, składając pisemny wniosek do drugiej strony, zawierający w szczególności zmiany i jej uzasadnienie.Warunkiem wprowadzenia w/w zmian będzie ich pisemne uzasadnienie. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie za zgodą obu stron w formie pisemnej zastrzeżonej pod rygorem nieważności, z zastrzeżeniem pkt. 7.Zmiana terminu zakończenia realizacji przedmiotu zamówienia możliwa będzie jedynie po uzyskaniu zgody Instytucji Zarządzającej EFRR na zmianę terminu zakończenia realizacji zadania.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.soleckujawski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy ul. 23 Stycznia 7 86-050 Solec Kujawski pokój nr 26.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.05.2015 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy ul. 23 Stycznia 7 86-050 Solec Kujawski pokój nr 10 sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający złożył wniosek o dofinansowanie zadania z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2007-2013 Oś priorytetowa 1. Rozwój infrastruktury technicznej. Działanie 1.1 Infrastruktura drogowa w ramach konkursy nr RPOWKP 130.1.1.1.2014. Wniosek uzyskał pozytywną ocenę formalną i merytoryczną.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.