eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olsztyn › Przebudowa pomieszczeń w budynku Domu dla Dzieci Nad Jeziorem w Olsztynku

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-06-04

Olsztyn: Przebudowa pomieszczeń w budynku Domu dla Dzieci Nad Jeziorem w Olsztynku
Numer ogłoszenia: 120889 - 2014; data zamieszczenia: 04.06.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 96605 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Powiatu Olsztyńskiego, Plac Bema 5, 10-516 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5210500, faks 089 5210501.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa pomieszczeń w budynku Domu dla Dzieci Nad Jeziorem w Olsztynku.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane. 2. Przedmiot zamówienia realizowany w budynku, położonym na działce geodezyjnej nr 149/05 w obrębie nr 6 miasta Olsztynek, będący w trwałym zarządzie Domu dla Dzieci Nad Jeziorem. Adres 11-015 Olsztynek ul. Sienkiewicza 26 3. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie ze złożoną ofertą, wymaganiami SIWZ Nr IR-I.272.65.1.2014 z dnia 09.04.2014r., zawartą umową, harmonogramem rzeczowo- finansowym, warunkami pozwolenia na budowę nr Ok/19/2013 z dn. 28.05.2013r., w zgodności z dokumentacją projektową, przepisami i obowiązującymi w tym zakresie normami budowlanymi, wiedzą techniczną, zasadami sztuki budowlanej. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia, rozumiana jako staranność profesjonalisty w działalności objętej przedmiotem zamówienia. 4. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje roboty wewnątrz budynku: 1) instalacyjne w zakresie instalacji elektrycznej: rozdzielnica główna RG, rozdzielnice elektryczne, obwody rozdzielcze, instalacja gniazdowa, instalacja oświetleniowa, demontaż osprzętu oraz pomiary, 2) instalacyjne w zakresie instalacji centralnego ogrzewania, w tym: próby szczelności i regulacja instalacji, 3) ogólnobudowlane: roboty rozbiórkowe, wznoszenie konstrukcji ze stali konstrukcyjnej- podciągi stalowe, roboty murarskie- ścianki działowe i zamurowania, podłoża i posadzki, stolarka i ślusarka drzwiowa, tynki i okładziny wewnętrzne, roboty malarskie, zakup i montaż wyposażenia kuchni oraz jadalni. 5. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: 1) Wykonawca odpowiedzialny jest za całokształt, w tym: za przebieg i terminowe wykonanie zamówienia, za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi- określonymi dla przedmiotu zamówienia, spełnienie innych wymagań wynikających z obowiązujących przepisów prawa. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za realizację robót budowlanych, a w przypadku wykonania ich niezgodnie z ustawą Prawo budowlane lub uszkodzeniem obiektu- jest zobowiązany do przywrócenia stanu pierwotnego i usunięcia powstałych usterek na własny koszt, 2) przy wykonywaniu robót budowlanych należy stosować wyroby, które zostały dopuszczone do obrotu oraz powszechnego lub jednostkowego stosowania w budownictwie zgodnie z przepisami ustawy z dnia 16 kwietnia 2004r. o wyrobach budowlanych (Dz.U.2004, Nr 92 poz.881 z późn. zm), oznakowane symbolem CE, umieszczone w określonym przez Komisję Europejską wykazie materiałów budowlanych, dla których producent wydał deklarację zgodności z Polskimi Normami, które uzyskały aprobatę techniczną oraz europejskimi aprobatami technicznymi Wszystkie niezbędne elementy powinny być wykonane zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami prawa budowlanego, 3) wskazanie przez Zamawiającego marki lub nazwy handlowej, określa klasę produktu będącego przedmiotem zamówienia i służy ustaleniu standardu, a nie wskazuje na konkretny wyrób lub konkretnego producenta. Oryginalne nazewnictwo lub symbolika podana została w celu prawidłowego określenia przedmiotu zamówienia. Ewentualne, wskazane nazwy własne stanowią przykładowe produkty, spełniające wymogi Zamawiającego, 4) Zamawiający zastrzega zakaz dokonywania cesji wierzytelności wynikających z zawartej umowy, bez jego zgody, wyrażonej w formie pisemnej pod rygorem nieważności, 5) okres udzielenia gwarancji na roboty budowlane- 36 miesięcy, liczonych od daty odbioru końcowego przedmiotu zamówienia, 6. Szczegółowy zakres robót budowlanych został określony w dokumentacji projektowej, w skład, której wchodzą: projekt budowlany, przedmiary robót, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne 45.26.24.00 - Wnoszenie konstrukcji ze stali konstrukcyjnej 45.26.25.22 - Roboty murarskie 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.42.11.10 - Instalowanie ram drzwiowych i okiennych 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.44.00.00 - Roboty malarskie i szklarskie 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe 39.00.00.00 - Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.06.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma Usługowa MALBET Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, Olsztyn, ul. Kołobrzeska 13/315, 10-444 Olsztyn, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 265329,91 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 268523,27

  • Oferta z najniższą ceną: 268523,27 / Oferta z najwyższą ceną: 386420,25

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.