eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sulejówek › Wymiana obróbek blacharskich, rynien, konserwacyjne malowanie połaci dachowych z robotami towarzyszącymi - budynekD Szkoły Podstawowej Nr 3 w Sulejówku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-07-27

Sulejówek: Wymiana obróbek blacharskich, rynien, konserwacyjne malowanie połaci dachowych z robotami towarzyszącymi - budynekD Szkoły Podstawowej Nr 3 w Sulejówku
Numer ogłoszenia: 120887 - 2009; data zamieszczenia: 27.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Podstawowa Nr 3 im. Marszałka Józefa Piłsudskiego , ul. Głowackiego 47, 05-071 Sulejówek, woj. mazowieckie, tel. 022 7835019, faks 022 7835500.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp3sulejowek.republika.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana obróbek blacharskich, rynien, konserwacyjne malowanie połaci dachowych z robotami towarzyszącymi - budynekD Szkoły Podstawowej Nr 3 w Sulejówku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wymiana obróbek blacharskich, rynien, konserwacyjne malowanie połaci dachowych z robotami towarzyszącymi- budynekD Szkoły Podstawowej Nr 3 w Sulejówku.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.55.00 - Toalety publiczne 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.26.12.21 - Malowanie dachów 45.26.13.20 - Kładzenie rynien 45.26.19.10 - Naprawa dachów 45.26.19.20 - Konserwacja dachów 45.31.42.00 - Instalowanie linii telefonicznych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 45.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1.000 PLN

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1/ posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2/ znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 3/ dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, tj. posiadajacymi niezbędne uprawnienia budowlane w specjalności ogólno-budowlanej, do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w budownictwie - co najmniej 1 osoba, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonywania zamówienia, 4/ posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie przy realizacji robót objętych przedmiotem zamówienia, tj. robót ogólnobudowlanych lub robót remontowych ogólnobudowlanych, w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okesie, co najmiej dwóch zadań o wartości nie mniejszej niż 100 tys. złotych każde, 5/ nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Komisja przetargowa dokona sprwdzenia ofert pod względem formalno-prawnym i kompletności ofert.Spełnienie warunków udziału w postępowaniu zostanie ocenione według zasady spełnia/nie spełnia na podstawie załączonych dokumentów. Wykonawcy nie spełniąjacy warunków udziału w postępowaniu zostaną wykluczeni, a ich oferty zostaną uznzne za odrzucone. Oferty nie spełniające wymogów SIWZ zostaną odrzucone na podstawie art. 89 ustawy Pzp..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawców wymaganych warunków udziału w postępowaniu, wykonawcy winny złożyć następujące dokumenty lub poświadczone za zgodność z oryginałem ich odpisy lub kserokopie: Oferta / zgodna w treści z formularzem stanowiącym załącznik nr1 do SIWZ/ wraz z załącznikami, w tym: 1/ aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert- załącznik Nr1 do formularza oferty, 2/ oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r.Prawo Zamówień Publicznych - załącznik Nr2 do formularza oferty, 3/ wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, co najmniej dwóch zamówień obejmujących wykonanie robót ogólnobudowlanych lub robót remontowych ogólnobudowlanych i o wartości mniejszej niż. 100 tyś. zł. każde, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzajączych, że roboty te zostały wykonane należycie- wg wzoru stanowiącego załącznik Nr3 do formularza oferty, 4/ wykaz osób i podmiotów które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia- wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 4 do formularza oferty, wraz z informacjami na temat ich kawlifikacji zawodowych niezbędnymi do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających posiadane przez te osoby uprawnienia budowlane w specjalności ogólnobudowlanej do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie, co najmniej 1 osoba, oraz aktualne zaświadczenia z właściwych izb samorządu zawodowego, 5/ kopia dowodu wniesienia wadium - załącznik Nr5 do formularza oferty, 6/ kosztorys ofertowy w wersji szczegółowej - załącznik Nr6 do formularza oferty 7/ aktualne zaświadczenie właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwiertdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacenien podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - załączniki Nr 6 i 7 do formularza ofertowego. 8/ wykaz części zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: - www.bip.sulejowek.pl, www.sp3sulejowek.republika.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szkoła Podstawowa Nr 3 ul. Głowackiego 47, 05-071 Sulejówek sekretariat szkoły - pokój nr 1..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.08.2009 godzina 12:00, miejsce: Sekretariat Szkoły Podstawowej Nr 3 w Sulejówku, ul. Głowackiego 47, 05-071 Sulejówek.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.