eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Teresin › Przebudowa dróg i ulic na terenie Gminy Teresin (z kruszywa łamanego) - I etap

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-04-30

Teresin: Przebudowa dróg i ulic na terenie Gminy Teresin (z kruszywa łamanego) - I etap
Numer ogłoszenia: 120870 - 2010; data zamieszczenia: 30.04.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Teresin , ul. Zielona 20, 96-515 Teresin, woj. mazowieckie, tel. 046 8613815, faks 046 8613815.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.teresin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa dróg i ulic na terenie Gminy Teresin (z kruszywa łamanego) - I etap.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: I Przedmiotem zamówienia jest przebudowa n/w dróg i ulic zlokalizowanych na terenie Gminy Teresin o łącznej długości wynoszącej 4565,11 mb, tj.: 1.drogi gminnej w miejscowości Budki Piaseckie - długość 200 mb, zakres obejmuje w szczególności: a)wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego - warstwa dolna o grubości po zagęszczeniu 12 cm - powierzchnia 720,00 m2 ; b)wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego - warstwa górna o grubości po zagęszczeniu 8 cm - powierzchnia 720,00 m2 ; 2.ulicy Ogrodowej w miejscowości Paprotnia - długość 585 mb, zakres obejmuje w szczególności: a)wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego - warstwa dolna o grubości po zagęszczeniu 12 cm - powierzchnia 2106,00 m2 ; b)wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego - warstwa górna o grubości po zagęszczeniu 8 cm - powierzchnia 2106,00 m2 ; 3.drogi gminnej w miejscowości Mikołajew (modernizacja) - długość 1050 mb, zakres obejmuje w szczególności: a)wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego - warstwa dolna o grubości po zagęszczeniu 10 cm - powierzchnia 3780,00 m2 ; b)wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego - warstwa górna o grubości po zagęszczeniu 5 cm - powierzchnia 3780,00 m2 ; 4.ulicy Kwiatowej w miejscowości Seroki Parcela - długość 445 mb, zakres obejmuje w szczególności: a)wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego - warstwa dolna o grubości po zagęszczeniu 12 cm - powierzchnia 1602,00 m2 ; b)wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego - warstwa górna o grubości po zagęszczeniu 8 cm - powierzchnia 1602,00 m2 ; 5.drogi gminnej w miejscowości Topołowa - długość 790 mb, zakres obejmuje w szczególności: a)wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego - warstwa dolna o grubości po zagęszczeniu 12 cm - powierzchnia 3239,00 m2 ; b)wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego - warstwa górna o grubości po zagęszczeniu 8 cm - powierzchnia 3239,00 m2 ; 6.drogi gminnej w miejscowości Maszna - długość 900 mb, zakres obejmuje w szczególności: a)wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego - warstwa dolna o grubości po zagęszczeniu 12 cm - powierzchnia 3146,85 m2 ; b)wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego - warstwa górna o grubości po zagęszczeniu 8 cm - powierzchnia 3146,85 m2 ; 7.drogi gminnej w miejscowości Nowa Piasecznica - długość 595,11 mb, zakres obejmuje w szczególności: a)wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego - warstwa dolna o grubości po zagęszczeniu 10 cm - powierzchnia 2293,81 m2 ; b)wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego - warstwa górna o grubości po zagęszczeniu 5 cm - powierzchnia 2293,81 m2 . II Przedmiotowe zadanie realizowane będzie zgodnie ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia, z dokumentacją projektową na którą składają się: projekty przebudowy dróg/ulic, tj. drogi w miejscowości Budki Piaseckie, ul. Ogrodowej, drogi w miejscowości Mikołajew, ulicy Kwiatowej, drogi w miejscowości Topołowa, drogi w miejscowości Maszna oraz drogi w miejscowości Nowa Piasecznica, przedmiary robót dla każdej z dróg/ulic określonych w §3 ust.3.1 SIWZ oraz zgodnie ze specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót dotyczącymi przebudowy w/w dróg/ulic, sztuką budowlaną i technologią wykonania. Obowiązki Wykonawcy i Zamawiającego określone są szczegółowo w projekcie umowy stanowiącym załącznik do niniejszej SIWZ..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zgodnie z art.67 ust.1 pkt.6 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia wybranemu w postępowaniu Wykonawcy zamówienia uzupełniającego stanowiącego nie więcej, niż 30 % wartości zamówienia podstawowego. Zakres zamówienia uzupełniającego może obejmować przebudowę drogi w miejscowości Budki Piaseckie, ul. Ogrodowej, drogi w miejscowości Mikołajew, ulicy Kwiatowej, drogi w miejscowości Topołowa, drogi w miejscowości Maszna oraz drogi w miejscowości Nowa Piasecznica.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.23 - Wymiana nawierzchni drogowej .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 60.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 20.000,00 PLN (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych) przed upływem terminu składania ofert, na zasadach określonych w rozdziale 8 SIWZ.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie wykazania, że w ciągu ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, Wykonawca wykonał roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia.Wykonawca jest zobowiązany do wykazania, że wykonał roboty budowlane polegające na budowie bądź przebudowie dróg lub ulic o łącznej długości nie mniejszej niż 4.500,00 mb, swoim zakresem obejmujące w szczególności wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego. Łączna wartość wykazanych robót budowlanych winna wynosić nie mniej niż 1.000.000,00 złotych brutto - słownie: jeden milion złotych. Do wskazanych robót budowlanych Wykonawca jest zobowiązany przedstawić dokumenty potwierdzające, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach określonych w pkt. III.4.1 ogłoszenia o zamówieniu.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie wykazania, że Kierownik Budowy posiada uprawnienia w specjalności drogowej do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie i kierowania robotami w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia wymagane przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.) oraz aktualne zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej Izby Inżynierów Budownictwa. Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach określonych w pkt. III.4.1 ogłoszenia o zamówieniu.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie wykazania, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 500.000,00 złotych (słownie: pięćset tysięcy złotych).Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach określonych w pkt. III.4.1 ogłoszenia o zamówieniu.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych - wg druku Zamawiającego (zgodnie z art.44 ustawy Prawo zamówień publicznych); 2.wypełniony formularz ofertowy; 3.kosztorysy ofertowe sporządzone dla każdej z dróg objętych niniejszym postępowaniem; 4.pełnomocnictwa do podpisania oferty (w przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje Pełnomocnik, do oferty należy dołączyć dokument pełnomocnictwa w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza.). Zaleca się aby Wykonawca dołączył do oferty kserokopię wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. W przypadku konieczności wykonania robót zamiennych lub w przypadku konieczności wprowadzenia zmian do dokumentacji projektowej, konieczne jest wprowadzenie zmian do umowy w formie aneksu zawierającego: a)opis zakresu robót zamiennych lub zakresu zmian dokumentacji projektowej; b)wydłużenie terminu realizacji przedmiotu zamówienia, o którym mowa w § 3 ust.1 o okres potrzebny do zrealizowania ww. zmian lub wykonania robót zamiennych. 2. W przypadku konieczności określenia zakresu robót zaniechanych, konieczne jest wprowadzenie zmian do umowy w formie aneksu zawierającego: a)opis zakresu robót zaniechanych; b)określenie ostatecznej wysokości wynagrodzenia o którym mowa w §2 ust.2 umowy, na skutek wyłączenia wartości robót zaniechanych ustalonej zgodnie z §7 ust.5 umowy. 3. W przypadku wystąpienia robót dodatkowych nie występujących w dokumentacji kosztorysowej będącej podstawą do obliczenia wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu zamówienia, a niezbędnych do wykonania dla potrzeb realizacji przedmiotu umowy, konieczne jest wprowadzenie zmian do umowy w formie aneksu zawierającego: a)opis zakresu robót dodatkowych; b)określenie ostatecznej wysokości wynagrodzenia o którym mowa w §2 ust.2 umowy, na skutek konieczności wykonania robót dodatkowych ustalonych zgodnie z §7 ust.6 umowy. 4. W przypadku wystąpienia warunków pogodowych uniemożliwiających, ze względów technologicznych prowadzenie robót - pomimo dołożenia przez Wykonawcę wszelkich starań aby roboty mogły zostać zrealizowane zgodnie z terminem określonym w § 3 ust.1 niniejszej umowy - strony przewidują możliwość wydłużenia terminu realizacji, o okres potrzebny do zrealizowania ww. zmian lub wykonania robót zamiennych po wprowadzeniu stosownych zmian do umowy w formie aneksu do umowy podpisanego przez obie strony - z zastrzeżeniem, iż okres wydłużenia terminu realizacji nie może być dłuższy niż okres trwania ww. warunków pogodowych powodujących brak możliwości prowadzenia prac. 5. W przypadku działania siły wyższej, za które uważa się zdarzenia o charakterze nadzwyczajnym, występujące po zawarciu niniejszej Umowy, a których Strony nie były w stanie przewidzieć w momencie jej zawierania i których zaistnienie i skutki uniemożliwiają wykonanie niniejszej umowy zgodnie z jej treścią, Strony przewidują możliwość wydłużenia terminu realizacji, o którym mowa w § 3 ust.1 o okres potrzebny do zrealizowania ww. zmian lub wykonania robót zamiennych po wprowadzeniu stosownych zmian do umowy w formie aneksu do umowy podpisanego przez obie strony - z zastrzeżeniem, iż okres wydłużenia terminu realizacji nie może być dłuższy niż okres działania ww. siły wyższej powodujących brak możliwości prowadzenia prac. Strona powołująca się na stan siły wyższej jest zobowiązana do niezwłocznego pisemnego powiadomienie drugiej Strony, a następnie do udokumentowania zaistnienia tego stanu. Po ustąpieniu przeszkód w realizacji niniejszej umowy, spowodowanych zaistnieniem siły wyższej, Wykonawca zobowiązany jest dołożyć starań dla nadrobienia zaległości powstałych w wyniku nieprzewidzianych zadań. 6. W przypadku gdy Wykonawca oświadczył, że wykona umowę osobiście, Zamawiający dopuszcza możliwość zatrudnienia Podwykonawców, w zakresie zgodnym z umową o której mowa w §4 ust. 8 umowy, po wprowadzeniu stosownych zmian do umowy w formie aneksu do umowy podpisanego przez obie strony. 7. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany osobowej Podwykonawców i zakresu podwykonawstwa w zakresie zgodnym z SIWZ, po wprowadzeniu stosownych zmian do umowy w formie aneksu do umowy podpisanego przez obie strony.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.teresin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Teresinie, ul. Zielona 20, 96-515 Teresin (Referat Zamówień Publicznych - pokój nr 5)..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.05.2010 godzina 12:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w Urzędzie Gminy w Teresinie przy ul. Zielonej 20 (w pokoju numer 7 - sekretariat), 96-515 Teresin..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Zamawiający przystąpi do publicznego otwarcia ofert 19 maja 2010 r. o godz. 12.15 w siedzibie Zamawiającego w Urzędzie Gminie w Teresinie przy ul. Zielonej 20, w pokoju numer 6 (sala konferencyjna). 2. Na wniosek Wykonawcy Zamawiający przekaże specyfikację istotnych warunków zamówienia w wersji papierowej. Wykonawca zostanie obciążony kosztami druku i przekazania specyfikacji. Opłatę za specyfikację istotnych warunków zamówienia można wnieść w formie gotówki (kasa Urzędu Gminy w Teresinie) lub przelewu (rachunek nr 50 9284 0005 0000 0912 2000 0020 w Banku Spółdzielczym w Teresinie, termin zapłaty 30 dni). Zamawiający wystawi Wykonawcy fakturę. 3. Przedmiotowe zadanie nie jest finansowane ze środków Unii Europejskiej...

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.