To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-05-21
Poznań: Okresowe kontrole stanu technicznego obiektów budowlanych.
Numer ogłoszenia: 120866 - 2015; data zamieszczenia: 21.05.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 93796 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych Sp. z o.o. w imieniu i na rzecz którego działa Zespół Zarządców Nieruchomości Sp. z o.o. Oddział Poznań, Ul. Dąbrowskiego 30A, 60-841 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 61 847 09 54, faks 61 847 09 30.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka Prawa Handlowego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Okresowe kontrole stanu technicznego obiektów budowlanych..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem niniejszego zamówienia są usługi polegające na okresowych kontrolach stanu technicznego obiektów budowlanych. 2.Zamówienie z uwagi na rodzaj kontroli zostało podzielone na dwie części: W zakres części I zamówienia wchodzą dwa zadania: 1)Zadanie 1-kontroli okresowej, wykonywanej co najmniej raz w roku, polegającej na sprawdzeniu stanu technicznego elementów budynku, budowli i instalacji narażonych na szkodliwe wpływy atmosferyczne i niszczące działania czynników występujących podczas użytkowania obiektu oraz instalacji i urządzeń służących ochronie środowiska, wykonywanej zgodnie z zakresem, o którym mowa w art. 62 ust. 1 pkt 1 lit. a) i b) ustawy z dnia 7 lipca 1994r.- Prawo budowlane (liczba budynków 369). 2)Zadanie 2-kontroli okresowej w zakresie, o którym mowa w art. 62 ust.1 pkt 3) ustawy z dnia 7 lipca 1994 r.- Prawo budowlane, co najmniej dwa razy w roku, w terminach do 31 maja oraz do 30 listopada, w przypadku budynków o powierzchni zabudowy przekraczającej 2000m2 oraz innych obiektów budowlanych o powierzchni dachu przekraczającej 1000m2 (liczba budynków do kontroli wiosennej: 21, liczba budynków do kontroli zimowej: 25). 3.Wymienione w pkt 2 ogłoszenia oraz w pkt 3.2. SIWZ kontrole należy wykonać zgodnie z zakresem odpowiednim dla każdego rodzaju kontroli określonym w rozporządzeniu Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 16 sierpnia 1999 r. (Dz.U. nr 74, poz. 836), zwanego w dalszej treści SIWZ Rozporządzeniem. 4.W każdym przypadku należy sprawdzić wykonanie zaleceń z poprzedniej kontroli; 5.Po wykonaniu przeglądu należy sporządzić protokół z okresowej kontroli stanu technicznego budynku zawierający informacje o zakresie wymaganym w przywołanym w w pkt 3 ogłoszenia oraz w pkt 3.3. SIWZ Rozporządzeniu. Protokół należy sporządzić dla każdego obiektu wskazanego w załącznikach do Wzoru Umowy. Dla części I zamówienia wzór protokołu dla Zadania 1 stanowi załącznik nr 7 do SIWZ a wzór protokołu dla Zadania 2 stanowi załącznik nr 8 do SIWZ. 6.Dla części I zamówienia protokoły dla Zadania 1 winny być podpisane przez osobę dokonującą kontroli, posiadającą stosowne kwalifikacje i uprawnienia zawodowe i doręczone za potwierdzeniem odbioru do siedziby właściwego Punktu Obsługi Klientów (od nr 1-6) w terminie 15 dni od dnia zakończenia czynności kontrolnych jednak nie później niż do dnia 15.09.2015 r. 7.W wymienionych budynkach wielkopowierzchniowych (część I zamówienia, Zadanie 2), należy przeprowadzić kontrolę dwa razy w roku do dnia 31.05.2015 r. i do dnia 30.11.2015 r., a po przeprowadzonym badaniu stanu technicznego tych budynków o zakresie zgodnym z przywołanym Rozporządzeniem, osoba dokonująca kontroli jest obowiązana bezzwłocznie, pisemnie zawiadomić właściwy organ Nadzoru Budowlanego o przeprowadzonej kontroli (art.62 ust.1 pkt 3 ustawy Prawo budowlane). 8.Dla części I zamówienia protokoły dla Zadania 2 winny być podpisane przez osobę dokonującą kontroli, posiadającą stosowne kwalifikacje i uprawnienia zawodowe i doręczone za potwierdzeniem odbioru, przy zachowaniu warunków, o których mowa w pkt 7 ogłoszenia oraz w pkt 3.7. SIWZ, do siedziby właściwego Punktu Obsługi Klientów w następujących terminach: -dla kontroli wykonywanych do dnia 31.05.2015 r.-w terminie do dnia 15.06.2015 r. -dla kontroli wykonywanych do dnia 30.11.2015 r.-w terminie do dnia 15.12.2015 r. 9.Wszystkie protokoły należy wypełnić pismem maszynowym, komputerowym lub pisemnie w sposób czytelny, aby informacje zawarte w protokole nie budziły wątpliwości czytających go osób trzecich. 10.Do zadań w zakresie wykonywanych usług należy ponadto: 10.1.w terminie 14 dni po podpisaniu umowy złożenie w siedzibie określonego Punktu Obsługi Klientów (nr 1-6) harmonogramu prac, zawierającego adres nieruchomości i datę pierwszego przeglądu; 10.2.odbiór kluczy do pustostanów i kotłowni, który należy ustalić z pracownikiem Punktu Obsługi Klientów minimum trzy dni przed zamiarem wykonania kontroli dla danej nieruchomości; 10.3.przeprowadzenie kontroli zgodnie ze złożonym przez Wykonawcę i zatwierdzonym przez Punkt Obsługi Klientów harmonogramem prac; 10.4.dostarczenie do Zamawiającego zawiadomień złożonych w organie Nadzoru Budowlanego wraz z potwierdzeniem ich doręczenia -dotyczy Zadania 2; 10.5.w przypadku zagrożenia zdrowia i życia mieszkańców budynku oraz konieczności natychmiastowej interwencji, należy niezwłocznie powiadomić Zarządcę (właściwy Punkt Obsługi Klientów). 10.6.w przypadku stwierdzenia, w trakcie prowadzonej kontroli, nieprawidłowości mogących zagrażać zdrowiu i życiu użytkowników, Wykonawca zobowiązany będzie do sporządzenia dokumentacji fotograficznej stwierdzonej nieprawidłowości. Dokumentację tą należy dołączyć do protokołu pokontrolnego. 11. Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot zamówienia przy wykorzystaniu osób posiadających uprawnienia budowlane w odpowiedniej specjalności. 12.Czynności kontrolne należy wykonać rzetelnie. 13.Osoby, o których mowa w pkt 11 potwierdzają przeprowadzenie kontroli stanu technicznego obiektu budowlanego poprzez złożenie podpisu na protokole kontroli. 14.Dla części I zamówienia szczegółowy wykaz adresów nieruchomości dotyczących Zadania 1 zawiera załącznik nr 1 do Umowy. 15.Dla części I zamówienia szczegółowy wykaz adresów nieruchomości dotyczących Zadania 2 zawiera załącznik nr 2 do Umowy..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.63.00.00 - Usługi kontroli i nadzoru technicznego .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Kontrole roczne i półroczne stanu technicznego obiektów budowlanych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.05.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- BENDER BUILDING Szymon Kubicki, Mickiewicza 46/1, 88-400 Żnin, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 43863,75 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 30970,00
Oferta z najniższą ceną: 30970,00 / Oferta z najwyższą ceną: 77792,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Wykonanie systemu monitoringu wizyjnego na terenie Zespół Szkół Mechanicznych im. Komisji Edukacji Narodowej i Bursy Szkolnej nr 2
- Opracowanie dokumentacji projektowej na budowę placu zabaw wraz z realizacją zaprojektowanej inwestycji w ramach zadania "Umultowska Fogelka"
- Kompleksowa usługa szkoleniowa 2 szkoleń specjalizacyjnych zgodnie z rozp. Rady Ministrów z dnia 30 marca 2020 roku w sprawie szkoleń dla pracowników centrum usług społecznych dla 3 grup tematycznych
- "Prace remontowe w obiekcie zabytkowym przy ul. Młyńskiej 11a w Poznaniu. Część IV Wymiana pojedynczej stolarki okiennej i malowanie klatki schodowej."
- Modernizacja terenów sportowych
- Zakup i dostawa środków dezynfekcyjnych
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla zadania inwestycyjnego pn. "Budowa obwodnicy osiedla Rojce w Czeladzi - etap I"
- Wykonanie okresowej kontroli przewodów kominowych wraz z ich czyszczeniem oraz kontroli instalacji gazowych w budynkach (...) Skarbu Państwa (...) w obszarze działania Oddziału Terenowego Lubuskiego
- "Remont budynków komunalnych wpisanych do Gminnej Ewidencji Zabytków"
- WM/SZP/TP/28/2024/G_Usługa okresowej (rocznej) kontroli obiektów budowlanych, realizowanej zgodnie z art.62 ust.1 pkt.a i b ustawy Prawo budowlane
- Kompl. odpłatne pełnienie obowiązków ins. nadzoru inw. nad robotami bud. podczas realizacji zadania pn. "Modernizacja sieci wodociągowej z przyłączami zlokalizowanej w ciągu ul. Kościuszki w Muszynie"
- "Rozbudowa drogi gminnej nr 292939K ul. Wąska w miejscowości Muszyna"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.