eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kielce › dostawa leków i plastrów

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-02-08

POZYCJA 12085

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Kielce: dostawa leków i plastrów Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Szpital Kielecki Sp. z o.o. - NZOZ św. Aleksandra w Kielcach, do kontaktów: Waldemar Piórkowski, 25-316 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3417885, fax 041 3417799, e-mail: sekretariat@szpitalkielecki.com. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.szpitalkielecki.com Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej; Zdrowie. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa leków i plastrów. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : Szpital Kielecki sp. z o. o., Kielce, ul. Kościuszki 25. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa leków (pakiety 1-6) i plastrów (pakiety 7-9) 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Oświadczenie Dostawcy, że dysponuje kompletem pozwoleń Ministra Zdrowia (świadectw rejestracji) w zakresie przedmiotu zamówienia, że na każde żądanie Zamawiającego przedstawi poświadczone kserokopie pozwoleń (świadectw) oraz w przypadku oferty dotyczącej dostawy plastrów dokumentów dopuszczających te wyroby do obrotu (zgłoszenie / wpis do Rejestru Wyrobów Medycznych lub Deklaracje Zgodności / Certyfikat Jakości CE) plus próbki 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 24.40.00.00 - Produkty lecznicze Kod CPV wg słownika 2008: 33.60.00.00 - Produkty farmaceutyczne 33.14.10.12 - 33.14.10.12 Oryginalny kod CPV: 24.45.15.20 - Immunoglobuliny Kod CPV wg słownika 2008: 33.65.15.20 - Immunoglobuliny 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Wartość powyżej 60 000 euro 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 12

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 10 655,00 PLN na całość zamówienia - wadia częściowe na poszczególne pakiety i pozycje przedstawione są w SIWZ 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: W postępowaniu mogą wziąć udział Dostawcy, którzy spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 pkt 1- 3 ustawy "Prawo zamówień publicznych" i nie podlegają wykluczeniu na podst. art. 24 ust. 1 i 2 ustawy "Prawo zamówień publicznych" Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych przez dostawców wg formy "spełnia - nie spełnia", oświadczenia i dokumenty będą badane pod względem formalnoprawnym, pod względem ich aktualności a także, czy informacje w nich zawarte potwierdzają spełnienie wymagań zamawiającego Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) formularz ofertowy wypełniony zgodnie ze wzorem załącznika nr 1 do SIWZ, 2) oświadczenie o spełnieniu warunków wynikających z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 - załącznik nr 2 do SIWZ, 3) wypełnione formularze asortymentowo-cenowe - wg załączników nr 4 - nr 12, 4) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do Ewidencji Działalności Gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5) kopię koncesji, zezwolenia lub licencji, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, 6) aktualne zaświadczenie z Urzędu Skarbowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 7) aktualne zaświadczenie z ZUS, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 8) oświadczenie, iż cały oferowany towar posiada dokumenty dopuszczające jego stosowanie w służbie zdrowia na terenie Rzeczypospolitej Polskiej zgodnie z wymaganiami określonymi w Ustawie z dnia 6 września 2001 r. "Prawo farmaceutyczne" (Dz. U. z 2001 r. nr 126 poz. 1381 z późn. zm.), a w przypadku dostawy plastrów dokumenty potwierdzające zgłoszenie / wpis do Rejestru Wyrobów Medycznych lub Deklaracje Zgodności / Certyfikat Jakości CE na wyroby medyczne zgodnie z Ustawą z dnia 20 kwietnia 2004 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. Nr 93, poz. 896), 9) polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że dostawca lub wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, 10) dowód wpłaty wadium

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalkielecki.com. Opłata: 50 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: wpłata do kasy szpitala lub przelew. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.03.2007 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 15.03.2007, godzina 10:30, Szpital Kielecki sp. z o. o. - Kielce, ul. Kościuszki 25 - Sala konferencyjna (budynek "A" IV piętro).

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 30.01.2007. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: Pakiet nr 1 - leki zwiotczające mięśnie szkieletowe. 1) Krótki opis: Dostawa leków zwiotczających mięśnie szkieletowe wg Pakietu nr 1 - możliwość składania ofert na każdą pozycję osobno. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.40.00.00. 3) Wielkość lub zakres: Pakiet Nr 1 zawiera 4 pozycje. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: Pakiet nr 2 - preparaty krwiopochodne. 1) Krótki opis: Dostawa preparatów krwiopochodnych wg Pakietu nr 2 - możliwość składania ofert na każdą pozycję osobno. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.45.15.20. 3) Wielkość lub zakres: Pakiet Nr 2 zawiera 6 pozycji. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 3 Nazwa: Pakiet nr 3 - substancje do receptury. 1) Krótki opis: Dostawa substancji do receptury wg Pakietu nr 3 - możliwość składania ofert na każdą pozycję osobno. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.40.00.00. 3) Wielkość lub zakres: Pakiet Nr 3 zawiera 6 pozycji. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 4 Nazwa: Pakiet nr 4 - leki narkotyczne i psychotropowe. 1) Krótki opis: Dostawa leków narkotycznych i psychotropowych wg Pakietu nr 4 - możliwość składania ofert na każdą pozycję osobno. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.40.00.00. 3) Wielkość lub zakres: Pakiet Nr 4 zawiera 3 pozycje. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 5 Nazwa: Pakiet nr 5 - materiał hemostatyczny. 1) Krótki opis: Dostawa materiału hemostatycznego wg Pakietu nr 5. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.40.00.00. 3) Wielkość lub zakres: Pakiet Nr 5 zawiera 1 pozycję. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 6 Nazwa: Pakiet nr 6 - leki różne. 1) Krótki opis: Dostawa leków wg Pakietu nr 6 - możliwość składania ofert na każdą pozycję osobno. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.40.00.00. 3) Wielkość lub zakres: Pakiet Nr 6 zawiera 108 pozycji. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 7 Nazwa: Pakiet nr 7 - plastry. 1) Krótki opis: Dostawa plastrów wg Pakietu nr 7. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.14.10.12. 3) Wielkość lub zakres: Pakiet Nr 7 zawiera 8 pozycji. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 8 Nazwa: Pakiet nr 8 - plastry. 1) Krótki opis: Dostawa plastrów wg Pakietu nr 8- możliwość składania ofert na każdą pozycję osobno. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.14.10.12. 3) Wielkość lub zakres: Pakiet Nr 8 zawiera 7 pozycji. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 9 Nazwa: Pakiet nr 9 - plastry. 1) Krótki opis: Dostawa plastrów wg Pakietu nr 9. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.14.10.12. 3) Wielkość lub zakres: Pakiet Nr 9 zawiera 9 pozycji. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.