eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wejherowo › Modernizacja Oddziału Chorób Płuc i Gruźlicy - I etap - parter Pawilonu Łóżkowego Szpitala Specjalistycznego w Wejherowie. CPV 45.00.00.00 - 7 ( roboty budowlane)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-06-05

Wejherowo: Modernizacja Oddziału Chorób Płuc i Gruźlicy - I etap - parter Pawilonu Łóżkowego Szpitala Specjalistycznego w Wejherowie. CPV : 45.00.00.00 - 7 ( roboty budowlane)
Numer ogłoszenia: 120858 - 2008; data zamieszczenia: 05.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Specjalistyczny im. F. Ceynowy, ul. dr A. Jagalskiego 10, 84-200 Wejherowo, woj. pomorskie, tel. 058 5727331, fax 058 5727331.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ceynowahosp.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja Oddziału Chorób Płuc i Gruźlicy - I etap - parter Pawilonu Łóżkowego Szpitala Specjalistycznego w Wejherowie. CPV : 45.00.00.00 - 7 ( roboty budowlane).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Modernizacja Oddziału Chorób Płuc i Gruźlicy - I etap - parter Pawilonu Łóżkowego Szpitala Specjalistycznego w Wejherowie. CPV : 45.00.00.00 - 7 ( roboty budowlane). Zakres zamówienia: Zakres przedmiotu zamówienia zgodnie z załączonym szkicem pomieszczeń oddziału ( załącznik nr 8 do SIWZ), szkicem pomieszczeń kuchenki oddziałowej (załącznik nr 11 do SIWZ) oraz przedmiarem robót (załącznik nr 9 do SIWZ) obejmuje następujące prace w niżej wymienionych pomieszczeniach: 1) POKOJE CHORYCH ( Nr 5, 6, 10, 11, 12, 13, 14, 16,17, 18, 19, 20) a) demontaż istniejącego i montaż nowego osprzętu hydraulicznego w pomieszczeniach toalet w.c i w śluzach przylegających do pokoi chorych ( za wyjątkiem wanien, które zostaną ponownie zamontowane po ułożeniu terakoty podłogowej ) b) przełożenie umywalki i baterii umywalkowej z lewej strony na prawą stronę ściany śluzy przy pokoju chorych ( Nr 14 ) c) poszerzenie otworów drzwiowych i osadzenie nowych drzwi z ościeżnicami do wejścia pokoi chorych z 90 cm na 100 cm ( Nr 14, Nr 16) d) skucie istniejącej glazury ściennej i ułożenie nowej nad umywalkami w pomieszczeniach śluz e) skucie istniejącej glazury ściennej i terakoty podłogowej i ułożenie nowej w pomieszczeniach w.c przy pokojach chorych f) naprawa i odnowienie powłok malarskich futryn i drzwi g) zerwanie płytek podłogowych PCV i ułożenie wykładziny bezspoinowej typu tarkiet we wszystkich pokojach chorych h) odnowienie powłok malarskich we wszystkich pokojach chorych 2) POMIESZCZENIE BRUDOWNIKA ( Nr 7) a) demontaż istniejącego osprzętu hydraulicznego b) skucie istniejącej glazury ściennej i terakoty podłogowej i ułożenie nowej c) montaż nowego osprzętu hydraulicznego ( za wyjątkiem wanny) d) odnowienie powłok malarskich 3) MAGAZYNEK PODRĘCZNY (Nr 8) a) skucie glazury ściennej i położenie tynku b) skucie terakoty podłogowej i ułożenie wykładziny typu tarket c) odnowienie powłok malarskich 4) GABINET BRONCHOSKOPOWY Z PRZEZNACZENIEM NA POKÓJ BADAŃ (Nr 9) a) demontaż istniejącego i montaż nowego osprzętu hydraulicznego ( za wyjątkiem wanny) b) skucie istniejącej glazury ściennej i terakoty podłogowej i ułożenie nowej c) odnowienie powłok malarskich 5) PUNKT PIELĘGNIARSKI (Nr 21 ) a) demontaż metalowej ścianki działowej dzielącej pomieszczenie b) demontaż metalowej ścianki działowej od strony korytarza i zamontowanie wg wskazań użytkownika c) demontaż okna w ściance działowej i zamurowanie otworu okiennego d) wykonanie nowej instalacji wod- kan. do umywalki e) ułożenie glazury ściennej przy umywalce f) demontaż istniejącego i montaż nowego osprzętu hydraulicznego g) odnowienie powłok malarskich Zamawiający dopuszcza dokonanie wizji lokalnej przez Wykonawcę po uprzednim telefoniczny powiadomieniu Zamawiającego. Przedmiot zamówienia szczegółowo określa kosztorys nakładczy- załącznik nr 2 oraz Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót - załącznik Nr 10 do SIWZ.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 45.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień : - prowadzą zarejestrowaną działalność gospodarczą w zakresie będącym przedmiotem niniejszego postępowania. ( rozdział 5 pkt. 1a SIWZ) b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - wykonali w sposób należyty w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 3 roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością przedmiotowi stanowiącemu przedmiot nn postępowania (rozdział 5 pkt 1b/ SIWZ) ) tj. wykonali co najmniej 3 roboty ogólnobudowlane o wartości co najmniej ½ łącznej wartości oferowanej brutto dla każdego zrealizowanego zamówienia c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. - posiadają na rachunku banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej środki finansowe lub posiadają zdolność kredytową o wartości nie mniejszej niż ½ wartości ofertowej brutto ( rozdz. 5 pkt.1c SIWZ) d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia - nie zachodzą wobec nich podstawy wykluczenia na mocy ustawy Prawo Zamówień Publicznych (rozdział 5 pkt 1d SIWZ) Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie złożonych w ofercie dokumentów i oświadczeń, zgodnie z rozdz.6 SIWZ na zasadzie (spełnia-nie spełnia) warunków.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r Prawo Zamówień Publicznych Wykonawca składa następujące dokumenty ( w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia dokumenty składa każdy z Wykonawców): dla potwierdzenia spełniania warunku wskazanego w rozdziale 5 pkt 1a SIWZ: - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert. dla potwierdzenia spełniania warunków wskazanych i opisanych w rozdziale 5 pkt 1a 1b 1c i 1d SIWZ - Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 5 do SIWZ (wzór oświadczenia) dla potwierdzenia spełniania warunku opisanego w rozdziale 5 pkt 1b SIWZ - Wykaz co najmniej 3 wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotowi stanowiącemu przedmiot nn postępowania tj. co najmniej 3 roboty w zakresie robót budowlanych odpowiadających o wartości co najmnej ½ łącznej wartości oferowanej brutto dla każdego zrealizowanego zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że te roboty zostały wykonane należycie - załącznik nr 6 do SIWZ (wzór formularza)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ceynowahosp.com.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Specjalistyczny im. Floriana Ceynowy ul. dr A. Jagalskiego 10 84-200 Wejherowo pokój 39.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.06.2008 godzina 09:00, miejsce: Szpital Specjalistyczny im. Floriana Ceynowy ul. dr A. Jagalskiego 10 84-200 Wejherowo Kancelaria Szpitala.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.