eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białystok › Przebudowa pomieszczeń grupy niemowlęcej w systemie zaprojektuj i wybuduj - PN/01/08

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-06-05

Białystok: Przebudowa pomieszczeń grupy niemowlęcej w systemie zaprojektuj i wybuduj - PN/01/08
Numer ogłoszenia: 120836 - 2008; data zamieszczenia: 05.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wielofunkcyjna Placówka Opiekuńczo-Wychowawcza "Dwójka" im. I. Białówny, ul. 11 Listopada 6, 15-320 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 7424012, fax 085 7420748.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa pomieszczeń grupy niemowlęcej w systemie zaprojektuj i wybuduj - PN/01/08.

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia Przedmiotem zamówienia jest wykonanie modernizacji instalacji elektrycznej oraz remontu pomieszczeń w budynku Grupy Niemowlęcej w systemie zaprojektuj i wybuduj w następującym zakresie: 1. prace projektowe: projekt budowlany i projekt wykonawczy na modernizację systemu elektrycznego , 2. roboty budowlane polegające na: - demontażu boazerii z płyt wiórowych na ścianach; - demontaż ścianek działowych przeszklonych drewnianych; - demontaż drzwi wewnętrznych drewnianych; - rozebranie posadzek z tworzyw sztucznych i płytek ceramicznych; - rozebranie okładzin ścian z płytek ceramicznych; - wywiezienie gruzu z rozbiórki; - montaż nowych ścianek przeszklonych z PCV; - montaż nowych drzwi wewnętrznych z PCV; - wymiana skrzydeł drzwiowych płytowych wewnętrznych; - wyrównanie podłoża pod wykładzinę; - wykonanie nowych posadzek z wykładzin PCV zgrzewanych z wywinięciem cokołu na ściany i z płytek ceramicznych; - wykonanie okładzin ścian z płytek ceramicznych; - malowanie lamperii; - malowanie emulsyjne ścian i sufitów z zeskrobaniem starej farby, wzmocnienie powierzchni i szpachlowaniem; - malowanie olejne grzejników i rur; - montaż na korytarzu sufitu podwieszanego; - wykonanie na korytarzu tynku mozaikowego. 3. roboty instalacyjne: - demontaż i ponowny montaż baterii, umywalek i wanienek; - demontaż starych i montaż nowych: sedesu i brodzika. 4. Roboty elektryczne: - demontaż starego osprzętu i opraw oświetleniowych; - wykonanie nowej instalacji elektrycznej podtynkowej; - montaż nowego osprzętu i opraw oświetleniowych; - montaż modułów awaryjnych w części opraw; - wymiana 2WLZ-tów demontaż z rur starego i wyciagnięcie nowego LgY16 parteru i Grupy Niemowlęcej; - wymiana tablic piętrowych; - wykonanie badań i pomiarów. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest programie funkcjonalno użytkowym stanowiącym załącznik nr 1 do siwz 3. Wykonawca zobowiązany jest do: 1. sporządzenia inwentaryzacji stanu istniejącego w zakresie niezbędnym do realizacji prac projektowych, 2. uzyskania wszelkich warunków do projektowania, opinii, uzgodnień, zgód, 3. uzyskanie decyzji o pozwoleniu na budowę na wymieniony zakres robót budowlanych, 4. konsultowania z zamawiającym wszelkich rozwiązań technicznych i ekonomicznych, również w zakresie proponowanych materiałów i uzyskania jego akceptacji, 5. wykonanie prac projektowych oraz wykonywania nadzoru autorskiego zgodnie z umową i zasadami współczesnej wiedzy technicznej oraz obowiązującymi w tym zakresie normami i przepisami, 4. Inne postanowienia dotyczące przedmiotu umowy: 1. roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową, decyzją pozwolenia na budowę z zachowaniem warunków wynikających z norm technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz zgodnie z wymogami sztuki budowlanej, 2. wywóz i składowanie gruzu zabezpiecza wykonawca we własnym zakresie, 3. serwis w okresie gwarancyjnym i związane z nim koszty wymiany wszystkich części lub elementów pokrywał będzie wykonawca, 4. wykonawca zapewni bezpieczne warunki na placu budowy i w jego otoczeniu, 5. wykonawca przyjmuje do wykonania pełen zakres robót przedstawionych w specyfikacji przedmiotu zamówienia, a także tych nie wymienionych w ofercie ani innych dokumentach, a niezbędnych do zrealizowania zamówienia. 6. zamawiający wymaga co najmniej trzyletniej gwarancji jakości na wykonane roboty, zamontowane urządzenia i użyte materiały.

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.26.27.00 - Przebudowa budynków Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.27.00 - Przebudowa budynków Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne Oryginalny kod CPV: 45.33.24.00 - Roboty instalacyjne w zakresie sprzętu sanitarnego Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.24.00 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.08.2008.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

    • Informacja na temat wadium: brak.

    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.1 prowadzą działalność gospodarczą określoną wpisem do właściwego rejestru lub w zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, 1.2 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 1.3 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, - zrealizowali w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) z należytą co najmniej 2 zamówienia odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia (roboty budowlane) o wartości nie mniejszej niż 150.000 zł brutto każde wraz z dokumentami potwierdzającymi prawidłowość wykonanych zamówień. 1.4 dysponują pracownikami: - kierownikiem bodowy, który posiada uprawnienia budowlane bez ograniczenia do kierowania robotami budowlanymi o specjalności konstrukcyjno-budowlanej; - kierownika robót elektrycznych, który posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacji w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych; 1.5 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie 1.6 nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art.24 ust.1 i 2
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji gospodarczej, potwierdzające dopuszczenie oferenta do obrotu prawnego w zakresie objętym tym zamówieniem (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert); b) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. c) oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22, ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo o zamówień publicznych i o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy (wg załącznika nr 3); d) wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) z należytą co najmniej 2 zamówień odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia (roboty budowlane) o wartości nie mniejszej niż 150.000 zł brutto każde (wg załącznika nr 4) wraz z dokumentami potwierdzającymi prawidłowość wykonanych zamówień; e) wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonywania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (wg załącznika nr. 5) wraz z dokumentami stwierdzającymi, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia oraz zaświadczenia potwierdzające przynależność wskazanych osób do właściwej izby samorządu zawodowego;

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.wpow2.bialystok.pl

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: WIELOFUNKCYJNA PLACÓWKA OPIEKUŃCZO - WYCHOWAWCZA DWÓJKA im. Ireny Białówny w Białymstoku 15 - 320 BIAŁYSTOK ul. 11 Listopada 6.

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.06.2008 godzina 08:30, miejsce: WIELOFUNKCYJNA PLACÓWKA OPIEKUŃCZO - WYCHOWAWCZA DWÓJKA im. Ireny Białówny w Białymstoku 15 - 320 BIAŁYSTOK ul. 11 Listopada 6 - sekretariat.

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.