eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraśnik › Dostawa MATERIAŁÓW DO STERYLIZACJI PAROWEJ dla SP ZOZ Kraśnik

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-06-05

Kraśnik: Dostawa MATERIAŁÓW DO STERYLIZACJI PAROWEJ dla SP ZOZ Kraśnik
Numer ogłoszenia: 120828 - 2008; data zamieszczenia: 05.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Kraśniku, ul. Chopina 13, 23-200 Kraśnik, woj. lubelskie, tel. 081 8251310.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzoz.krasnik.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa MATERIAŁÓW DO STERYLIZACJI PAROWEJ dla SP ZOZ Kraśnik.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa MATERIAŁÓW DO STERYLIZACJI PAROWEJ dla SP ZOZ Kraśnik na okres 12 miesięcy. Ilość pakietów 5.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 21.22.22.00 - Szpitalne wyroby papierowe Kod CPV wg słownika 2008: 33.19.80.00 - Szpitalne wyroby papierowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Spełniają warunki określone w art.22 ust.1 ustawy - Prawo zamówień publicznych, t.j. którzy: a)posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania zamówienia, b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, Ocena spełniania powyższych warunków oparta będzie o zasadę spełnia - nie spełnia i zostanie przeprowadzona w oparciu o dokumenty złożone zgodnie z rozdziałem IX SIWZ, zgodnie z poniższym opisem dokonania oceny ich spełniania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: -aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, w zakresie koniecznym do wykonania zamówienia, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. -Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu zgodne z art 22 ust. 1 i art. 24 ustawy z dn. 29 stycznia 2004 r. - Prawo Zamówień Publicznych (wg wzoru stanowiącego- zał. nr 2 do SIWZ), podpisane przez upełnomocnionych przedstawicieli. -Dokumenty potwierdzające, iż oferowane artykuły posiadają zgłoszenie do rejestru wyrobów medycznych, lub certyfikat CE, - oświadczenia producenta - tam , gdzie wymieniona jest norma , na zgodność z normami dotyczącymi niebiologicznych systemów kontroli sterylizacji ( odpowiednio : PN EN 867 - 1 , ISO 11140 - 1 ) z podaniem klasy wskaźnika - o parametrach punktu końcowego tam gdzie ma to zastosowanie - tam gdzie jest to oznaczone nietoksyczny- o braku zawartości soli metali ciężkich w substancji testów chemicznych - oświadczenia niezależnej jednostki notyfikowanej - potwierdzenie klasy wskaźnika tam , gdzie wymagane przy opisie wskaźnika

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzoz.krasnik.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego pok. 207.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.06.2008 godzina 09:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego pok. 100.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet I.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: standartowy papier krepowy.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 21.22.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet II.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rękawy papierowo -foliowe.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 21.22.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.