eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mikołów › Zakup i sukcesywna dostawa odzieży ochronnej i środków czystości dla uczestników/czek Centrum Integracji Społecznej w Mikołowie w ramach projektu Nowe horyzonty aktywnej integracji w środowisku lokalnym - animacja, edukacja, aktywizacja na rzecz zmniejszenia wykluczenia społecznego - edycja 2016 współfinansowanego ze środków Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-07-05

Mikołów: Zakup i sukcesywna dostawa odzieży ochronnej i środków czystości dla uczestników/czek Centrum Integracji Społecznej w Mikołowie w ramach projektu Nowe horyzonty aktywnej integracji w środowisku lokalnym - animacja, edukacja, aktywizacja na rzecz zmniejszenia wykluczenia społecznego - edycja 2016 współfinansowanego ze środków Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej.
Numer ogłoszenia: 120821 - 2016; data zamieszczenia: 05.07.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Integracji Społecznej , U. Kolejowa 2, 43-190 Mikołów, woj. śląskie, tel. 32 738 11 45, faks 32 738 11 55.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.cis.mikolow.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i sukcesywna dostawa odzieży ochronnej i środków czystości dla uczestników/czek Centrum Integracji Społecznej w Mikołowie w ramach projektu Nowe horyzonty aktywnej integracji w środowisku lokalnym - animacja, edukacja, aktywizacja na rzecz zmniejszenia wykluczenia społecznego - edycja 2016 współfinansowanego ze środków Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i sukcesywna dostawa odzieży ochronnej i środków czystości dla uczestników/czek Centrum Integracji Społecznej w Mikołowie w ramach projektu Nowe horyzonty aktywnej integracji w środowisku lokalnym - animacja, edukacja, aktywizacja na rzecz zmniejszenia wykluczenia społecznego - edycja 2016 współfinansowanego ze środków Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej Część I. Dostawa odzieży ochronnej dla uczestników/czek Centrum Integracji Społecznej w Mikołowie Część II. Dostawa środków czystości dla uczestników/czek Centrum Integracji Społecznej w Mikołowie.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.10.00.00-3, 35.11.34.00-3, 33.71.19.00-6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Termin realizacji dostawy cząstkowej - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.cis.mikolow.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Centrum Integracji Społecznej w Mikołowie ul. Kolejowa 2 43-190 Mikołów.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.07.2016 godzina 10:00, miejsce: Centrum Integracji Społecznej w Mikołowie ul. Kolejowa 2 43-190 Mikołów.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część I. Dostawa odzieży ochronnej dla uczestników/czek Centrum Integracji Społecznej w Mikołowie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część I. Dostawa odzieży ochronnej dla uczestników/czek Centrum Integracji Społecznej w Mikołowie 1 2 3 Ubranie robocze typ szwedzki Wzrost/pas 160/80 3 kpl Wzrost/pas 160/100 3 kpl Wzrost/pas 170/110 3kpl Wzrost/pas 180/90 1 kpl Wzrost/ pas 190/120 1 kpl Koszula robocza flanelowa Wzrost/pas 160/80 3 szt Wzrost/pas 160/100 3 szt Wzrost/pas 170/110 3szt Wzrost/pas 180/90 1 szt Wzrost/ pas 190/120 1 szt Koszulka bawełniana , t-shirt Wzrost/pas 160/80 3 szt Wzrost/pas 160/100 3 szt Wzrost/pas 170/110 3szt Wzrost/pas 180/90 1 szt Wzrost/ pas 190/120 1 szt Kalesony bawełniane L 2 szt M 3 szt XL 1 szt Bluza robocza ocieplana Wzrost/pas 160/80 3 szt Wzrost/pas 160/100 3 szt Wzrost/pas 170/110 3szt Wzrost/pas 180/90 1 szt Wzrost/ pas 190/120 1 szt Obuwie robocze, skórzane 39 2 pary 40 2 pary 41 2 pary 42 3 pary 43 2 pary Obuwie robocze ocieplane 39 2 pary 40 2 pary 41 2 pary 42 3 pary 43 2 pary Buty filcowo- gumowe 39 2 pary 40 2 pary 41 2 pary 42 3pary 43 2 pary Czapka robocza letnia Regulacja obwodu 11 sztuk Rękawice 5-palcowe drelichowe uniwersalny 11 par Rękawice 5-palcowe wzmacniane skórą uniwersalny 11 par Rękawice 5-palcowe wzmacniane skórą, ocieplane uniwersalny 11 par Rękawice wampirki uniwersalny 200 par Czapka zimowa uniwersalny 11 sztuki Płaszcz p/deszczowy M 5 sztuk L 4 sztuk XL 2 sztuk Leginsy damskie pod odzież roboczą S 1 sztuki M 3 sztuk L 1 sztuki.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.10.00.00-3, 35.11.34.00-3.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część II. Dostawa środków czystości dla uczestników/czek Centrum Integracji Społecznej w Mikołowie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część II. Dostawa środków czystości dla uczestników/czek Centrum Integracji Społecznej w Mikołowie 1 Mydło, w kostkach po 100 gr., nawilżające, posiada atest PZH 154 kostek 2 Proszek do prania, minimum 450 gr., proszek do stosowania we wszystkich typach pralek i do prania ręcznego, uniwersalny, temp.prania 60°, zeolity min. 15%, wydajność: maks. 100g/4,5 kg prania 77 sztuk 3 Pasta bhp do mycia rąk, ze środkiem ściernym, przebadana dermatologiczne, w pojemnikach 500 gr 18 sztuki 4 Krem do rąk z silikonem i prowitaminą B5, w tubkach po 100ml 20 sztuki 5 Ręcznik bhp, bawełniany, minimalny rozmiar 55x100 cm, gramatura min. 300g/m2 ; w ciemnych kolorach (wyklucza się kolory pastelowe) 11 sztuki.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.71.19.00-6, 39.83.10.00-6, 39.51.41.00-9.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.