eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piaski › Budowa kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami w m. Bodzewo

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-07-05

Piaski: Budowa kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami w m. Bodzewo
Numer ogłoszenia: 120805 - 2016; data zamieszczenia: 05.07.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 124884 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Piaski, ul. 6 Stycznia 1, 63-820 Piaski, woj. wielkopolskie, tel. 065 5719030, faks 065 5719049.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami w m. Bodzewo.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych pn.: Budowa kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami w m. Bodzewo. Zakres robót obejmuje m.in. a) kolektory grawitacyjne: - 3258,60 m - kanały z rur PCV SN8 / lite /, O200 mm - 3203,60 m - kanały z rur PCV SN 8 /lite / O 160 mm - 55,00 m - studnie betonowe Dn 1,0 m - 100 szt. - studnie betonowe Dn 1,2m / rozprężna / - 2 szt. b) przyłącza grawitacyjne: - 950,00 m / 62 szt. - kanały z rur PCW SN 8 /lite /, O 160 - 950 m/ 62 szt. - studnie z tworzyw sztucznych Dn 425 mm - 95 szt. c) rurociągi tłoczne: - 3657,00 m - montaż rurociągu tłocznego z rur PEHD Dn 110 mm PN10 - 3108,00 m - montaż rurociągu tłocznego z rur PEHD Dn 90 mm PN10 - 549,00 d) przepompownie ścieków: - 2 kpl. - zbiornik Dn 1500 mm x 3400 mm z wyposażeniem - 1 kpl. - zbiornik Dn 1500 mm x 3500 mm z wyposażeniem - 1kpl. - studnia z kratą Dn 1200 mm - 2 szt e) roboty rozbiórkowe oraz nawierzchniowe odtworzeniowe - 1 kpl 2. Nomenklatura CPV: CPV: 45111200-0 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne CPV: 45231000-5 Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych CPV: 45232440-8 Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków CPV: 45232410-9 Roboty budowlane w zakresie kanalizacji ściekowej CPV: 45232423-3 Przepompownie ścieków CPV: 45233142-6 Roboty w zakresie naprawy dróg 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: a) kosztorysy ofertowe wykonawcy - załącznik nr 9a-9c do SIWZ b) przedmiary robót - załącznik nr 10a-10c do SIWZ c) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót- załącznik Nr 11 do SIWZ d) dokumentacja projektowa - załącznik nr 12 do SIWZ Roboty należy wykonać zgodnie obowiązującym prawem budowlanym, normami i przepisami. Zaleca się, aby każdy Wykonawca zapoznał się z warunkami terenowymi celem uzyskania dodatkowych informacji przydatnych do oceny prac i ewentualnych zniszczeń oraz złożenia oferty, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy. 4. Zastosowane nazwy producentów i produktów ujęte w dokumentacji projektowej i przedmiarach robót będące przedmiotem zamówienia służą tylko i wyłącznie doprecyzowaniu przedmiotu zamówienia, a zamówienie należy wykonać z materiałów wskazanych w dokumentacji lub równoważnych. Wykonawca, który zdecyduje się zastosować urządzenia i materiały równoważne opisywanym w dokumentacji, obowiązany jest wskazać, że oferowane przez niego urządzenia i materiały spełniają wymagania określone przez projektanta - wymagane uzgodnienia z Zamawiającym przed złożeniem oferty. 5. Dopuszcza się użycie tylko tych materiałów, które posiadają aprobaty techniczne do stosowania w budownictwie. Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć oryginały dokumentów na żądanie Zamawiającego. 6. Podane w ofercie ceny robót w całym okresie realizacji będą stałe. Wynagrodzenie Wykonawcy może ulec zmianie, zgodnie z art. 142 ust. 5 Prawa zamówień publicznych 7. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia 8. Przedmiot zamówienia winien być objęty min. 5 - letnim okresem gwarancji. 9. Oferent ponosi wszelkie koszty związane z: a) Obsługą geodezyjną (wytyczenie trasy sieci, szkice i mapy inwentaryzacji powykonawczej) b) Wpięciem nowobudowanych przepompowni ścieków do istniejącego systemu monitoringu. c) Sporządzeniem projektu organizacji ruchu dla robót w pasie drogi powiatowej i dróg gminnych d) Sporządzeniem dokumentacji powykonawczej wykonanych robót e) Badaniem kamerą stanu technicznego kanału grawitacyjnego z oznaczeniem spadków i wszystkich połączeń kielichowych na kolektorze f) Sporządzeniem planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia g) Badaniem stopnia zagęszczenia gruntu w pasie dróg h) Urządzeniem i zagospodarowaniem placu budowy oraz jego zabezpieczeniem. i) Ubezpieczeniem budowy do wysokości przedmiotowego zamówienia. j) Odtworzeniem i przywróceniem do stanu pierwotnego terenów, na których prowadzone będą prace budowlane, związane z wykonaniem sieci i przyłączy. k)Zabezpieczeniem wykopów i ich oznakowaniem. l)Wykonaniem wymaganych obowiązującymi przepisami: badań, sprawdzeń, prób, kontroli i odbiorów technicznych (między innymi prób szczelności sieci, badanie zagęszczenia gruntu, odbiór zajętego pasa drogowego). m)Zgłoszeniem do wszystkich jednostek branżowych, faktu rozpoczęcia robót oraz współpraca z tymi jednostkami w zakresie realizowanego zadania inwestycyjnego. n)Uzyskaniem w imieniu Zamawiającego decyzji zajęcia pasa drogowego i pokrycia kosztów z tym związanych. Decyzje o umieszczeniu urządzeń obcych w pasie drogowym, będą stanowiły odrębne decyzje wystawione na wniosek Wykonawcy na Zamawiającego. Opłaty związane z umieszczeniem urządzeń obcych w pasie drogowym pokryje bezpośrednio Zamawiający na podstawie dostarczonej decyzji. o)Pokryciem szkód powstałych na skutek realizacji inwestycji, a wynikających z winy Wykonawcy. p)Ewentualnymi innymi kosztami, które zdaniem oferenta trzeba ponieść w związku z realizacją zamówienia..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.00-0, 45.23.10.00-5, 45.23.24.40-8, 45.23.24.10-9, 45.23.24.23-3, 45.23.31.42-6.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.06.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 17.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ALTRANS ALICJA TOMCZAK, UL. SLOWACKIEGO 67, 63-800 GOSTYŃ, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3989324,63 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1682608,98

  • Oferta z najniższą ceną: 1682608,98 / Oferta z najwyższą ceną: 4059000,00

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.