eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bartoszyce › Zakup wraz z dostawą autobusu 20 osobowego (19+1) przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych w tym 2 osoby na wózku inwalidzkim

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-04-30

Bartoszyce: Zakup wraz z dostawą autobusu 20 osobowego (19+1) przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych w tym 2 osoby na wózku inwalidzkim
Numer ogłoszenia: 120772 - 2010; data zamieszczenia: 30.04.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy , ul. Limanowskiego 9, 11-200 Bartoszyce, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 0-89 762-28-71, faks 0-89 762-28-71.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup wraz z dostawą autobusu 20 osobowego (19+1) przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych w tym 2 osoby na wózku inwalidzkim.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup wraz z dostawą autobusu 20 osobowego (19+1) przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych w tym 2 osoby na wózku inwalidzkim o parametrach 1)autobus fabrycznie nowy: rok produkcji 2010, 2)autobus musi posiadać wszelkie niezbędne wymagane przepisami homologacje i dopuszczenia do ruchu oraz dostosowania samochodu do specjalnego przeglądu umożliwiającego jazdę po autostradach 100 km/h, 3)autobus musi być sprawny technicznie i wolny od wad konstrukcyjnych, 4)autobus do przewozu osób niepełnoprawnych 20 osobowy tj. 20 miejsc siedzących (19 osób + kierowca) z opcją umożliwiającą łatwy demontaż foteli pasażerskich w celu stworzenia dwóch stanowisk do przewozu osoby na wózku inwalidzkim plus atestowane mocowanie na wózki inwalidzkie, pasy mocujące wózek z pasami bezpieczeństwa dla osoby na wózku oraz wyposażony dodatkowo w najazdy do wprowadzania wózków inwalidzkich, z oznakowaniem znakami informującym o przewozie osób niepełnosprawnych 5)nadwozie: a)całkowicie przeszklone, czterodrzwiowe (drzwi w kabinie pasażerskiej prawe przesuwne przeszklone, tylne dwuskrzydłowe) lub trzydrzwiowe (bez przesuwnych w kabinie pasażerskiej), szyby panoramiczne przyciemniane, osłona przeciwsłoneczna dla kierowcy i pasażera, boczne listwy ochronne. b)długość całkowita pojazdu powyżej 7200 mm, rozstaw osi minimum 4200 mm, c)kolor do uzgodnienia, lakier standard, nie metalizowany: Wykonawca zobowiązany do oferty załączyć proponowane kolory przedmiotu zamówienia za wyjątkiem czarnego minimum 3 kolory w formie fotografii, d)obniżony dwustopniowy podest do kabiny pasażerskiej podświetlony, e)kufer bagażowy zamontowany w tylnej części autobusu na specjalnych zawiasach umożliwiających szybki demontaż bagażnika ,z oznakowaniem znakiem informującym o przewozie osób niepełnosprawnych. f)przednie i tylne światła przeciwmgielne i światła wsteczne, g)światła obrysowe boczne, 6)silnik: a)silnik diesla wysokoprężny o pojemności do 3000 cm 3, b)moc silnika minimum 150 KM, c)wersja silnika EURO 5, d)skrzynia biegów manualna 6 biegowa (6 biegów do przodu), e)układ kierowniczy ze wspomaganiem, f)napęd na tylne koła, 7)bezpieczeństwo: a)układ hamulcowy hydrauliczny dwuobwodowy, b)hamulce tarczowe na przedniej i tylnej osi, c)system zapobiegający zablokowaniu się kół podczas hamowania (ABS) lub równoważny spełniający podobne zadania, d)system optymalizacji przyczepności podczas przyspieszania (ASR) lub równoważny spełniający podobne zadania, e)system stabilizacji toru jazdy (ESP) lub równoważny spełniający podobne zadania, f)poduszka powietrzna dla kierowcy g)zabezpieczenie pojazdu: immobiliser, 8)koła i ogumienie: opony letnie bez wyboru producenta plus pełnowymiarowe koło zapasowe, felgi stalowe z kołpakami, komplet opon zimowych z felgami, ogumienie bezdętkowe, 9)wnętrze pojazdu: a)wysokość przestrzeni pasażerskiej minimum 1800 mm, b)zabezpieczenie drzwi przed otwieraniem przez dzieci, c)poręcze ułatwiające wsiadanie i wysiadanie, d)wszystkie fotele w kabinie pasażerskiej klasy turystycznej z trójpunktowymi pasami bezpieczeństwa: fotel 2 osobowy ze składanym podłokietnikiem, odchylany z przesuwem bocznym; fotel 1 osobowy ze składanym podłokietnikiem, odchylany (Wykonawca zobowiązany do oferty załączyć fotografie proponowanych foteli),fotele mocowane na listwach umożliwiające przesuw lub demontaż, e)siedzenie kierowcy regulowane z dodatkowym podłokietnikiem, f)podłoga pokryta antypoślizgową wykładziną, g)pokrycie ścian, sufitu oraz słupków bocznych tapicerką miękką, h)zasłonki przeciwsłoneczne w oknach, i)izolacja dzwękowo-termiczna przedziału pasażerskiego, j)minimum dwa wybijaki szyb samochodowych zamontowane na ścianach bocznych plus oznaczenie wyjść awaryjnych, k)szyba lub pleksa za kierowcą, l)wieszaki ubraniowe, m)półki na bagaż podręczny plus urządzenia zabezpieczające bagaż przed przemieszczaniem się, n)oświetlenie przedziału pasażerskiego, o)oświetlenie przystosowane do jazdy nocnej, p)elektrycznie opuszczane szyby w drzwiach przednich, q)elektrycznie regulowane i podgrzewane lusterka zewnętrzne, r)radioodtwarzacz CD plus głośniki w przedniej i tylnej części autobusu plus możliwość podłączenia mikrofonu, s)odtwarzacz DVD,MP3 podłączony do sufitowego monitora LCD minimum 17 t)nawigacja dla kierowcy wyposażona w polskie menu, polskie komunikaty i aktualną mapę Polski u)radio CB +antena zewnętrzna v)wentylator nawiewowy i wymieniający powietrze w przestrzeni pasażerskiej, w)klimatyzacja przedziału kierowcy, x)oddzielna klimatyzacja części pasażerskiej, y)moduły indywidualne nawiewno-oświetleniowe z)niezależne ogrzewanie postojowe przestrzeni pasażerskiej, aa)właz dachowy, 10)zbiornik paliwa: minimum 75 l, 11)warunki gwarancji: a)gwarancja mechaniczna bez limitu przebiegu minimum 24 miesiące, b)powłoka lakiernicza minimum 36 miesięcy, c)gwarancja na perforację korozyjną nadwozia minimum 6 lat, d)pojazd musi posiadać instrukcję w języku polskim, 12)wymogi dodatkowe: a)autoalarm plus centralny zamek sterowany pilotem, b)homologowany ogranicznik prędkości do 100 km/h, c)tachograf cyfrowy, d)elektroniczny obrotomierz, e)szybkościomierz ze skalą w kilometrach, f)wskaźnik temperatury zewnętrznej, g)pozostałe akcesoria: apteczka, dwie gaśnice, trójkąt, klin pod koła, podnośnik hydrauliczny samochodowy wraz z kluczem do demontażu kół, h)dokumentacja umożliwiająca pierwszą rejestrację pojazdu w kategorii Autobus - homologacja Autobusowa + homologacja stanowisk dla wózków inwalidzkich Wszelkie zastosowane materiały i wyposażenie muszą posiadać odpowiednie certyfikaty, homologacje oraz spełniać normy i przepisy w przewozie osobowym i osób niepełnosprawnych. UWAGA : Wykonawca zainteresowany udziałem w postepowaniu przetargowym powinien zglosić faksen lub e-mailem na adres soswbartoszyce@o2.pl, że pobrał SIWZ ze strony internetowej.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.12.10.00 - Autobusy i autokary .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 45.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art.22 ust.1 ustawy Pzp, dotyczące: 1)posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, 2)posiadania wiedzy i doświadczenia, 3)dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 4)sytuacji ekonomicznej i finansowej, oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust 1 ustawy Pzp, i spełniają warunki określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia tj.: 5)wskażą w ofercie jakie części zamówienia powierzą Podwykonawcy, 6)załączą do oferty szczegółowy opis autobusu uwzględniający wymagania Zamawiającego opisane w Załączniku nr 1 do SIWZ (szczegółowy opis przedmiotu zamówienia). Opis musi się odnosić do każdego z wymogów oraz wykazywać, że oczekiwania Zamawiającego zostaną spełnione. Dokument musi być wystarczająco szczegółowy, aby na jego podstawie Zamawiający mógł dokonać sprawdzenia, że oferowany autobus spełnia wymagania stawiane w opisie przedmiotu zamówienia. Do opisu można załączyć prospekty, materiały reklamowe, zdjęcia itp. Ponadto dostawca musi przedstawić rozmieszczenie foteli i wózków inwalidzkich, 7)załączą proponowane kolory przedmiotu zamówienia za wyjątkiem czarnego minimum 3 kolory w formie fotografii, 8)załączą fotografie proponowanych foteli. Fotele muszą spełniać wymogi opisane w Załączniku nr 1 do SIWZ w pkt.9) lit.d), 9)Wykonawca, który zastosuje urządzenia równoważne, ma obowiązek wskazać w swojej ofercie, jakie urządzenia zostały zmienione i określić, jakie urządzenia w ich miejsce proponuje i wykazać równoważność z urządzeniami wymienionymi w opisie przedmiotu zamówienia (art.30 ust.5 ustawy Pzp). 2.Warunek opisany w ust.1 pkt.2) będzie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że jako główny wykonawca świadczył dostawę co najmniej jednego autobusu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych 20 osobowy tj. 20 miejsc siedzących (19 osób + kierowca) z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ oraz załączy referencje, z których ma jednoznacznie wynikać: nazwa przedmiotu zamówienia, wartość przedmiotu zamówienia, datę realizacji zamówienia, kto był stroną zamawiającą wraz z kontaktem oraz stwierdzenie, że dostawa została wykonana należycie. 3.Warunek opisany w ust.1 pkt.4) będzie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 4.Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w rozdziale 6 SIWZ) dołączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia wyżej wymienione warunki.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dysponowanie potencjalem technicznym

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamowienia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek będzie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia


III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie
  • inne dokumenty

    Wykonawca zobowiązany jest również do złożenia następujących dokumentów: 1)oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ, 2)wykaz części zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć Podwykonawcy z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ, 3)załączą do oferty szczegółowy opis autobusu uwzględniający wymagania Zamawiającego opisane w Załączniku nr 1 do SIWZ (szczegółowy opis przedmiotu zamówienia). Opis musi się odnosić do każdego z wymogów oraz wykazywać, że oczekiwania Zamawiającego zostaną spełnione. Dokument musi być wystarczająco szczegółowy, aby na jego podstawie Zamawiający mógł dokonać sprawdzenia, że oferowany autobus spełnia wymagania stawiane w opisie przedmiotu zamówienia. Do opisu można załączyć prospekty, materiały reklamowe, zdjęcia itp. Ponadto dostawca musi przedstawić rozmieszczenie foteli i wózków inwalidzkich, 4)załączą proponowane kolory przedmiotu zamówienia za wyjątkiem czarnego minimum 3 kolory w formie fotografii, 5)załączą fotografie proponowanych foteli-fotele muszą spełniać wymogi opisane w Załączniku nr 1 do SIWZ w pkt.9) lit.d), 6)jeżeli Wykonawca przy wykonaniu zamówienia będzie stosował urządzenia równoważne, ma obowiązek wskazać w swojej ofercie, jakie urządzenia zostały zmienione i określić, jakie urządzenia w ich miejsce proponuje i wykazać równoważność z urządzeniami wymienionymi w opisie przedmiotu zamówienia. 4.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, mają zastosowanie postanowienia z §4 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30.12.2009r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. 5.W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, Wykonawcy składają jeden formularz ofertowy a wymagane dokumenty muszą być złożone przez każdego Wykonawcę. W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia musi być załączone pełnomocnictwo zgodnie z art.23 ust.2 ustawy. 6.Wymagane dokumenty mogą mieć formę oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, należy dołączyć pełnomocnictwo potwierdzające zakres umocowania podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. W przypadku złożenia kserokopii pełnomocnictwa musi ono być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez pełnomocnika. 7.Wyłącznie w przypadku, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu będzie nieczytelna lub będzie budziła wątpliwości co do jej prawidłowości, Zamawiający będzie żądał przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu. 8.Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub którzy złożyli dokumenty stwierdzające błędy do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 9.Zamawiający informuje, iż zgodnie z art.96 ust.3 ustawy oferty składane w postępowaniu o zamówienie publiczne są jawne, z wyjątkiem informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, które nie mogą być udostępnione innym uczestnikom postępowania. Dokumenty takie należy wyszczególnić w formularzu ofertowym.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1)Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, 2)Zamawiający określa następujące warunki, w jakich przewiduje możliwość dokonania zmian zawartej umowy: a)konieczność przedłużenia terminu umownego z powodu: działania siły wyższej, tj. wyjątkowego zdarzenia lub okoliczności oraz z przyczyn niezależnych od Zamawiającego, b)zmiana finansowania zadania, c)zmiana Podwykonawców dostawy, d)zmiana danych podmiotowych Wykonawcy lub Zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.warmia.mazury.pl/powiat_bartoszycki/zamowienia_publiczne/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SPECJALNY OŚRODEK SZKOLNO - WYCHOWAWCZY im. Kawalerów Maltańskich w Bartoszycach ul. Limanowskiego 9; 11-200 Bartoszyce tel./ fax 0-89 762 28 71 e-mail: soswbartoszyce@o2.pl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.05.2010 godzina 13:00, miejsce: SPECJALNY OŚRODEK SZKOLNO - WYCHOWAWCZY im. Kawalerów Maltańskich w Bartoszycach ul. Limanowskiego 9; 11-200 Bartoszyce wsiedzibie zamawiającego pokój nr 17 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.